روکش پی وی سی کردستان

روکش پی وی سی کردستان

روکش پی وی سی به دلیل ویژگی هایی که دارد، توانسته از کاربردهای گسترده ای برخوردار باشد که هر کدام از آن ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و در صنایع متعدد مهم هستند. پی وی سی که با نام پلی وینیل کلراید نیز شناخته شده است، در دسته بندی پلاستیک ها جای می گیرد و اصلی ترین کاربرد آن نیز در صنعت چوب است. اصلی ترین ویژگی که می توانید از این پلاستیک شاهد باشید، انعطاف پذیری بالا است. امروزه شهرهای و استان های مختلفی در زمینه فروش پی وی سی در حال فعالیت هستند. کردستان در بین این استان ها جای داده می شوند. در ادامه به صورت گسترده تر شما را با روکش پی وی سی کردستان آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

روکش پی وی سی چیست؟

بد نیست با مفهوم کلی روکش پی وی سی آشنا شوید و بدانید چرا کاربردهای گسترده ای را به خود اختصاص داده است. همانطور که اشاره شد PVC با عنوان پلی وینیل کلراید نیز نامیده می شود. این روکش ها در انواع مختلفی وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توانیم به هایگلاس، کره ای، براق و ممبران اشاره کنیم. هر کدام از این انواع روکش ها در صنایع مختلفی کاربرد پیدا کرده اند و از این طریق می توانند برترین ویژگی ها را از خود به نمایش بگذارند.

چرا باید به فکر خرید روکش پی وی سی کردستان باشیم؟

در هر چیزی کیفیت حرف اصلی را می زند و روکش پی وی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست. روکش PVC کردستان ویژگی های خاصی را به خود اختصاص داده است و همین باعث شده است تا استفاده از آن در صنایع مختلف افزایش پیدا کند. در ادامه به معرفی چند نمونه از این کاربردها خواهیم پرداخت. پس در ادامه نیز ما را همراهی کنید.

کابینت های آشپزخانه پذیرای روکش های پی وی سی هستند

یکی از اصلی ترین کاربردهایی که می توانید از این پلاستیک مشاهده کنید، آشپزخانه ها هستند. از اجزای آشپزخانه می توان به کابینت ها اشاره کرده که امروزه برای تکمیل کردن مرحله ساخت آن ها از این نوع روکش ها بهره گرفته می شود. علاوه بر این در نمای آشپزخانه نیز از روکش های پی وی سی استفاده می کنند.

از آنجایی که انعطاف انواع روکش های پی وی سی بسیار بالا است، زمانی که در پرس ممبران قرار می گیرند، به خوبی پذیرای حرارت می شوند و به همین علت به خوبی نقش و انواع تزئینات بر روی آن ها زده می شوند. برای اینکه شاهد بهترین کیفیت در این زمینه باشید، می توانید از روکش پی وی سی کردستان بهره ببرید.

پذیرایی و اتاق خواب ها همواره میزبان خوبی برای پلاستیک پی وی سی هستند

از دیگر کاربردهایی که می توانید از روکش PVC مشاهده کنید، استفاده در پذیرایی و اتاق خواب ها است. همانطور که می توانید امروزه کمتر خانه ای را می توانید پیدا کنید که با کمک انواع مبلمان تزئین نشده باشند. دسته ها و پایه های مبلمان برای اینکه بتوانند دکور خانه را زیباتر نشان دهند، به تزئینان ویژه ای نیاز دارند.

به همین علت در رابطه با این موضوع روکش های پی وی سی مناسب ترین گزینه برای این کار هستند. همانطور که اشاره شد، روکش های پی وی سی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و با قرار گرفتن در پرس ممبران، به خوبی از حرارت استقبال می کنند و تزئینات به خوبی به آن ها منتقل می شوند. پس می توانید از روکش پی وی سی کردستان استقبال کنید و زیباترین مبلمان و لوازم چوبی را تولید نمایید.

مزیت هایی که می توانید از روکش های پی وی سی مشاهده کنید

علاوه بر کاربردهای گسترده، می توانید شاهد مزیت های زیادی نیز از انواع روکش های پی وی سی باشید. از مهم ترین مزیت ها و امتیازات موجود می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • چاپ پذیری آن ها بسیار ایده آل است.
  • در برابر انواع اسیدها و الکل ها می توانند مقاومت بالایی را از خود نشان دهند.
  • در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم هستند و همین موضوع باعث خواهد شد تا عمر لوازمی که با استفاده از آن ها تولید می گیرند، افزایش یابند.
  • در طرح ها و رنگ های زیادی وجود دارند و همین تنوع استفاده از آن ها را محبوب می کند.
  • هزینه ای که باید برای آن ها پرداخت شود، زیاد نبوده و به همین علت می توان در کمترین هزینه ممکن پروژه را به اتمام رساند.
  • از دیگر مزیت های روکش های پی وی سی این بوده که در اجرا سهولت دارند و به همین علت زمان اجرای آن ها بسیار پایین است.
  • ابزار خوری این محصول بسیار بالا و فوق العاده است و همچنین از شکل پذیری حرارتی بالایی برخوردار است. علاوه بر این قابلیت خم شدنی مثال نزدنی ای دارد. تمامی این موارد به دلیل انعطافی است که در این روکش ها به چشم می خورند.

با استفاده از روکش پی وی سی، چه مواردی را می توان روکش کرد؟

همانطور که اشاره کردیم روکش پی وی سی توانسته در صنایع مختلف از خود ردی بر جای بگذارد و به عنوان روکش از آن ها بهره برده شود. از جمله این موارد می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم:

  • روکش پی وی سی برای روکش کردن صفحات پلاستیکی به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن الوارها به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن صفحات چوبی چند لایه به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن صفحات چوبی تک لایه به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن انواع پروفیل پی وی سی به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن انواع سنگ ها به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن انواع صفحات فلزی به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن انواع الوارهای آزبست به کار گرفته می شود.
  • روکش پی وی سی برای روکش کردن انواع پروفیل های آلومینیوم به کار گرفته می شود.

در تمامی این موارد روکش پی وی سی باید بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد. در غیر این صورت نتیجه کار مطلوب نخواهد بود و از انتخاب خود پشیمان خواهید شد. پس باید در هنگام خرید به محل مورد نظر توجه ویژه ای را داشته باشید. روکش پی وی سی کردستان نمایندگی مناسبی برای تهیه انواع روکش های پی وی سی می باشد. پس با خیال راحت خرید خودتان را انجام دهید؛ چرا که هیچ پشیمانی در انتظار شما نخواهد بود.

دلایلی که باعث می شوند از روکش پی وی سی استفاده کنیم

یک سری از دلایل وجود دارند که به نوبه خود می توانند باعث شوند که از روکش های پی وی سی استفاده کنیم. از جمله این دلایل می توانیم موارد زیر را نام ببریم که هر کدام از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

  • نگه داری از آن ها بسیار راحت بوده و هیچگونه پیچیدگی خاصی را به خود اختصاص نداده است.
  • تغییرات دما از دیگر دلایل استفاده از این روکش ها هستند. به گونه ای که مقاومت بالایی را در برابر تغییرات دمایی از خود به نمایش می گذارند.
  • به راحتی می توانید آن ها را تمیز کنید و با استفاده از مواد مخصوص آلودگی از روی آن ها پاک خواهند شد.
  • حشرات موذی قابلیت احاطه این روکش ها را نخواهند داشت. چرا که ضد این حشرات ساخته شده اند. از جمله این حشرات می توانیم سوسک، مورچه و موریانه را نام ببریم.
  • وزن سبکی دارند و محصولاتی که توسط روکش ها ساخته می شوند نیز به راحتی قابل حمل هستند. البته سبکی وزن باعث نمی شود که کار نهایی استحکام نداشته باشد. بلکه بر عکس است. روکش های پی وی سی بسیار مستحکم هستند و در برابر انواع عوامل نیز مقاومت زیادی دارند.

دیگر کاربردهای ضروری که باید بدانید

همانطور که مشاهده کردیداستفاده از روکش های پی وی سی در آشپزخانه ها و پذیرایی ها بسیار گسترده است. ولی این کاربردها بسیار فراتر هستند و نمی توان در یک مطلب به تمامی آن ها اشاره کرد. ولی در یک نگاهی کلی می توانیم مهم ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. این کاربردهای پراهمیت و مهم، موارد زیر را به خود اختصاص داده اند:

  • برای اینکه بدنه سینک های ظرفشویی ساخته شوند، نیاز به روکش های خاص است. یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین گزینه ها روکش های پی وی سی است.
  • همانطور که می دانید در داخل سرویس های بهداشتی از انواع کمد و کابینت ها استفاده می شوند. در داخل سرویس بهداشتی این لوازم ممکن است با آب برخورد داشته باشند. به همین علت روکشی که برای آن ها استفاده می شود باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد. بهترین گزینه ای که برای این امر می توانید استفاده کنید، روکش پی وی سی است.
  • انواع مختلفی از وسیله هایی که در داخل شهرها و پارک ها وجود دارند، با کمک انواع روکش های پی وی سی ساخته شده اند.
  • ساخت علائم راهنمایی و رانندگی نیز روکش های پی وی سی کاربرد بسیار زیادی دارند.
  • یکی از اصلی ترین صنایعی که از روکش پی وی سی بهره می برد، صنعت مبلمان سازی است.
  • دانشجویان و مهندسان برای ماکت سازی از انواع روکش های پی وی سی بهره می برند.
  • ماشین آلات باید در برابر بسیاری از عوامل حفاظت شوند. بدین منظور از روکش های پی وی سی استفاده می کنند.
  • کابین هایی که در خودروها، قطارها و همچنین متروها وجود دارند، مرهون ویژگی های روکش های پی وی سی هستند.
  • همچنین در ساخت انواع قفسه نیز از روکش های پی وی سی بهره برده می شود که از آن ها می توانیم به قفسه های آزمایشگاه، قفسه های گلخانه ها و… اشاره کنیم.
  • لوله کشی آب و فاضلاب از دیگر کاربردهایی به شمار می روند که می توانید از روکش ها مشاهده کنید.

اصلی ترین دلیلی که این کاربردها را با خود به همراه داشته است، قیمت نسبتا ارزان و قابلیت ابزارخوری روکش های پی وی سی است. روکش پی وی سی کردستان از آنجایی که قیمت و کیفیت مناسبی را دارد، در تمامی کاربردهای ذکرشده می تواند به کار گرفته شود.

به همین علت بدون اینکه از کیفیت نگرانی و یا استرس به دل خود راه دارید، کافیست خرید خودتان را نهایی کنید و ساخت و ساز و تولید را سریع تر شروع کنید. به غیر از این می توانید اقدام به اخذ نمایندگی کنید و به فروش روکش پی وی سی مشغول باشید.

مهم ترین ویژگی هایی که روکش های پی وی سی دارند

یک سری از ویژگی ها وجود دارند که می توانید در روکش پی وی سی مشاهده کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره نماییم:

  • قیمت مناسبی دارند و برای تهیه و خرید آن ها نیازی به پرداخت هزینه های کلان نخواهید داشت.
  • دوام بسیار بالایی دارند و محصولات ساخته شده توسط آن ها از این قابلیت برخوردار خواهند تا طول عمر بالایی را از خود به نمایش بگذارند.
  • انعطاف پذیری آن ها نیز بسیار بالا بوده و می توانید آن ها را در فرم ها و شکل های مختلفی مورد استفاده قرار دهید.

همین ویژگی ها باعث شده اند تا بتوانید اصلی ترین کاربرد روکش پی وی سی را در صنعت چوب مشاهده کنید. از این رو هیچ جایگزین مناسبی در حال حاضر برای این روکش ها وجود ندارند و باید در تعداد بیشتری تولید شوند.

قیمت روکش پی وی سی کردستان و عواملی که بر روی آن تاثیرگذار هستند

یکی از مواردی که در رابطه با روکش های پی وی سی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، قیمت می باشد. عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم بر روی قیمت نهایی روکش پی وی سی تاثیر خود را بگذارند. یکی از این موارد ضخامت نهایی کار است. هر چقدر ضخامت کار بالاتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت بیشتر خواهد بود.

از دیگر عوامل تاثیرگذار می توانیم ابعاد را نام ببریم. همانطور که حدس می زنید، با افزایش ابعاد، قیمت نیز روند صعودی خود را طی خواهد کرد. کیفیت و کاربرد نیز به نوبه خود می توانند بر روی قیمت تاثیرگذار باشند. پس زمانی که قصد خریداری این نوع از روکش ها را دارید، به تمامی این موارد باید توجه داشته باشید و سپس خرید خودتان را نهایی کنید.

مزیت های خرید روکش پی وی سی کردستان

اگر قصد دارید تا از نمایندگی کردستان اقدام به خرید روکش پی وی سی کنید، می توانید با مزیت های مختلفی روبه رو شوید. هر کدام از این امتیازات می توانند به نحوی برای شما کمک کننده باشند. پس با دقت بالا این مزیت ها را دنبال کنید.

  • اولین و اصلی ترین مزیتی که می توانید مشاهده کنید این بوده که نمایندگی کردستان محصولات خود را همراه با تخفیف ارائه می دهد. پس با این تخفیف ها می توانید از یک خرید مقرون به صرفه نهایت بهره و استفاده را ببرید.
  • کیفیت تمامی روکش های پی وی سی تولید شده بالا هستند و می توانید عمر مفید و مناسبی را از آن ها مشاهده کنید.

چسب دکوراک چیست و چه مزیت هایی دارد؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که در رابطه با این موضوع پرسیده می شود این بوده که چسب دکوراک چیست و چه مزیت هایی دارد. زمانی که بخواهیم روکش های پی وی سی را بر روی جسم مورد نظر خود بچسبانیم، به چسب های مخصوصی نیاز داریم.

این چسب ها با نام چسب دکوراک شناخته شده اند. البته به این چسب، چسب ممبران نیز می گویند. این نوع چسب مزیت های زیادی را با خود به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند و هیچ نوع رطوبتی را از خود عبور نمی دهند.
  • در برابر حرارت نیز مقاومت بالایی را از خود به اشتراک می گذارند.

پس می توان اینطور بیان کردن که استفاده از چسب دکوراک به منظور چسباندن روکش های پی وی سی می تواند عمر مفید بالای محصولات را با خود به همراه داشته باشد.

اخذ نمایندگی روکش پی وی سی

همانطور که اشاره شد، از جمله استان های فعال در زمینه تولید انواع روکش های پی وی سی کردستان می باشد. اگر شما نیز می خواهید در شهر  و یا استان خود نمایندگی اخذ کنید، کافیست با کارشناسان مربوطه در تماس باشید. اخذ نمایندگی نیازمند شرایط مختلفی است که در صورت دارا بودن تمامی آن ها می توانید به فکر عملی کردن آن باشید.

سخن آخر

در این مطلب شما را با روکش پی وی سی کردستان آشنا کردیم. پی وی سی از جمله پلاستیک های رایج در بازار می باشد که توانسته در انواع مختلفی وجود داشته باشد و هر کدام مزیت های فوق العاده ای را با خود به همراه داشته باشند.

همین مزیت ها باعث شده اند تا استفاده از روکش ها در صنایع مختلف افزایش پیدا کند و از این طریق کاربردهای گسترده ای را به خود ببیند. در این مطلب به تمامی این موارد پرداخته شد. از این رو با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات بسیار جامعی را کسب کنید و به دست بیاورید. همچنین از این قابلیت برخوردار خواهید بود تا اقدام به اخذ نمایندگی مورد نظر خود در شهر و یا استان دلخواهتان کنید.

 

روکش پی وی سی کردستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری