اجار ویلا کردان عید 1400

اجاره ویلا کردان با توجه به بسته بودن جاده های شمال بسیار جذاب شده است به طوری که ساکنین شهر های کرج و تهران که می گویند برای عید کجا بریم بهترین گزینه پیش رو را ویلا کردان می دانند. برای اطلاع از قیمت و انواع ویلای کردان با شماره تلفن 09212766087 تماس بگیرید.

اجاره ویلا کردان عید 1400
اجاره ویلا کردان عید 1400

اجاره ویلا کردان برای خانواده در سال 1400

امثال با وجود کرونا امکان رفتن به دریا رو نداریم و خیلی از خانواده ها دوست دارن همراه با خانواده تنی به آب بزنند. بهترین گزینه برای این افراد ویلا های استخردار کردان هست که میتونه اوقات خوب و خاطره انگیزی رو در کنار خانواده شما به ارمغان بیاورد.

از مزیت های اجاره ویلا کردان عید 1400 به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

در دسترس بودن

نداشتن محدودیت تردد برای اجاره ویلا کردان عید 1400

راحتی در رزرو ویلا

نزدیکی به مناطق گردشگری

آب و هوای مناسب برای عید

هزینه پایین خوراک و رستوران ها

امنیت بالای خانواده و خودرو

اجاره ویلا کردان عید 1400 مناسب برای هر سن و سلیقه ای

 

اجاره ویلا کردان عید 1400
اجاره ویلا کردان عید 1400

اجاره ویلا کردان برای تولد و اجاره ویلا کردان عید 1400

با شهر نشینی و ترافیک های شهری و کرونا دیگر گرفتن مهمونی خوب داخل شهر میسر نیست. من پیشنهاد می کنم ویلاهای خارج از شهر و کردان رو ببینید و راحت تصمیم گیری کنید. ویلا ها از امکانات متنوعی برخوردار هستند.

اجاره ویلا کردان عید 1400
اجاره ویلا کردان عید 1400

آب و هوای کردان در عید 1400

با توجه به اعلانات سازمان هواشناسی، در هفته اول عید هوای مطلوب بهاری رو در کردان خواهیم داشت. ویلاهای کردان همه داری سیستم گرمایش هستند. بیشتر روزهای عید به صورت افتابی هست.

 

مکان های دیدنی نزدیک ویلای کردان

رود خانه کردان، مکان های تاریخی، قله ها و مراکز تفریحی که حتی پرواز با پراگلایدر رو برای شما اسان میکنه و اتفاقا کرونا باعث شد تا زیبایی های نزدیک به خودمون رو بیشتر ببینیم. کردان برای عید 1400 چیزی کم نداره

کردان یکی از قدیمی ترین روستاهای ایران است که قدمت 10 هزار ساله دارد.

اجاره ویلا کردان عید 1400
اجاره ویلا کردان عید 1400

فاصله ویلا کردان تا شهر کرج 25 کیلومتر است یعنی کمتر از 40 دقیقه رانندگی و از جاده قدیم هشتگرد و اتوبان تهران قزوین دسترسی دارد. از کرج به کردان رو میشه حتی با اسنپ رفت.

فاصله کردان تا شهر تهران و دسترسی های آن 65 کیلومتر است یعنی کمتر از یک ساعت، دسترسی از اتوبان و از ابتدای کرج یعنی پل کلاک میتوانید از جاده قدیم هشتگرد به سمت کردان بروید. همچنین برای رفتن به کردان میتوانید از تاکسی های اینترنتی هم استفاده کنید.

اجاره ویلا کردان عید 1400

مقایسه

تماس فوری