خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد – استعلام قیمت 09212766087

خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد - استعلام قیمت 09212766087

فهرست سریع

خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد – استعلام قیمت 09212766087

مهر جدید هشتگرد یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت برای منزل‌دار کردن مردم طی دهه‌های اخیر بوده است. اکنون بعد از گذشت سال‌ها از شروع این طرح، هنوز هم بسیاری از مردم این سوال را می‌پرسند که آیا خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به صرفه است؟

استعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد

 

در سال‌های اخیر دولت در کنار طرح مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد، طرح دیگری را با نام مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ملی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در دستور کار خود قرار داده که شباهت‌های زیادی با طرح مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد دارد.

به همین دلیل گفته‌های این نوشته می‌تواند برای افراد متقاضی این طرح نیز راهگشا باشد. هر چند که اطلاعات دقیق و تکمیلی در خصوص مسکن مهر شهر جدید هشتگرد ملی را می‌توان بعد از بهره‌برداری از آن عنوان کرد. با این حال، مطالب این نوشته نیز برای افراد متقاضی این طرح خالی از لطف نیست.

افرادی که به دنبال خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد هستند، معمولا در دو دسته جای می‌گیرند. دسته اول خریداران شخصی هستند که به علت قیمت‌های به مراتب پایین‌تر منزل در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد؛ قصد منزل‌دار شدن دارند. اما آنها معمولا تردیدهایی در ذهن دارند. تردیدهایی از این دست که آیا اساسا منطقی است که در جایی همچون مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد سکونت داشته باشیم یا خیر؟

اما حساب دسته دوم جداست. این دسته سرمایه‌گذارانی هستند که هدف آنها از خرید نه استفاده شخصی بلکه کسب سود و منفعت از سرمایه‌گذاری است. این افراد نیز ممکن است گزینه‌های دیگری در ذهن داشته باشند. بنابراین می‌خواهند ببینید که کدام گزینه سود بیشتری را عاید آنها می‌کند.

ما در این نوشته قصد داریم متناسب با اهداف این دو گروه؛ به این سوال پاسخ دهیم که آیا خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به صرفه است یا خیر؟ طبیعتا اهداف و انتطارات هر دو گروه با یکدیگر متفاوت است

 

 

 

دفتر مرکزی استعلام املاک معرفی شده جهت سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد

شرکت عمران

 

دفتر مرکزی: کیلومتر ۶۵ اتوبان تهران – قزوین، شهر جدید هشتگرد، میدان شهرداری، انتهای بلوار انقلاب، شرکت عمران شهر جدید هشتگرد
کد پستی: ۳۳۶۱۹۵۹۳۸۳
کارگزاری مسکن مهر: ۳۶-۰۲۶۴۴۲۷۳۰۳۴
تلفن: ۱۸-۰۲۶۴۴۲۶۰۳۱۱
پیامک:
فکس: ۰۲۶۲۴۴۲۶۰۳۲۰

 

آدرس مسیر یابی دفتر عمران. برای استعلام بهترین قیمت املاک بی واسطه با ما در تماس باشید 

 

با استفاده از وام‌ های بانکی می توانید ملک مناسبی تهیه نمایید و بازپرداخت وام بانک را با نرخ سود محاسبه شده در سال‌ های آتی بپردازید. روند تورم کشور نشان می دهد سرمایه گذاری روی ملک و حتی وام گرفتن در تمامی حالات، به خصوص در بلندمدت صرفه لازم را خواهد داشت. به این خاطر که تورم در ایران بالا می باشد، قرض گرفتن پول نقد، سرمایه گذاری و در ادامه پس دادن آن پول نقد به اضافه نرخ بهره آن نیز به صرفه است. سرمایه‌ گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و خرید منزل ویلایی یا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد به منظور سرمایه‌ گذاری می‌ تواند انتخاب سختی باشد، ولی با درک درست از شرایط مالی و گزینه‌ های موجود در خرید و فروش می توانیم بهترین گزینه را در این خرید و فروش متناسب با شرایط و سرمایه خود انتخاب و خریداری نماییم.

خرید، تعمیر و فروش : یکی از سودده ترین روش ها در سرمایه‌ گذاری حوزه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، خرید ملک در موقعیت مناسب و بازسازی آن می باشد. با توجه به رشد جمعیت، بسیاری از مناطق امکان سرمایه‌ گذاری‌ های کلان را دارند، بدین شکل که با خرید یک ملک قدیمی و صرف هزینه‌ ای برای بازسازی و تعمیرات می‌ توانید بعد از انجام این تغییرات ملک را به ارزش به مراتب بالاتری به فروش برسانید. سیم کشی پکیج و رادیاتور تلفن تاسیسات اسانسور نقاشی و کاغذ دیواری از خدمات ویژه افراز گاردن هست.

به این منظور شناخت کافی از موقعیت ملک حائز اهمیت خواهد بود و نیاز دارید تا اطلاعات کافی از شرایط ملک داشته باشید. به صورت معمول فروش آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد یا مطابق برنامه‌ ای از پیش تعین شده رقم خواهد خورد، یا در اثر حوادث پیش بینی نشده، در هر دو صورت چنانچه پیش از خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد فاکتور تسهیل در فروش را مد نظر قرار دهید، در زمان فروش آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد نیز به همان اندازه آسوده تر خواهید بود و روند فروش تسریع خواهد شد.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

آیا مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد گزینه‌ مناسبی برای منزل‌دار شدن افراد است؟

افرادی که به دنبال خرید منزل شخصی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد هستند، ابتدا رغبت چندانی برای این کار ندارند. استدلال آنها این است که معمولا شهرک‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد امکانات چندانی ندارند و از مراکز شهر به دور هستند. بنابراین برای دسترسی به امکانات و انجام فعالیت‌های روزانه نیاز به تردد مداوم به مرکز شهر دارند.

ضمن آنکه سکونت در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد افراد را از محل کار خود یا از نزدیکی جغرافیایی با دوستان و آشنایان دور می‌کند. بنابراین هزینه رفت‌وآمد را بالا می‌برد. با این حال، در چند سال اخیر این تصورات در قبال مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد کاهش یافته و افراد بیشتری برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد رغبت پیدا کرده‌اند.

 

خرید املاک هشتگرد

 

 

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد؛ گزینه‌ای ارزان‌تر از مراکز شهرها برای منزل‌دار شدن

برای این دسته از افراد معمولا توصیه ما این است که اگر منابع کافی برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در مرکز شهر ندارند، خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد بنا به دلایلی می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. اما چرا؟

در پاسخ باید گفت که خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هر چند وقت یکبار دوره‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد که شامل دوران رکود، گذر از رکود به رونق، دوران رونق و گذر از رونق به رکود است.

ما همواره توصیه می‌کنیم که خریداران شخصی فارغ از آنکه خرید و فروش در کدام یک از این دوران‌ها به سر می‌برد؛ هر زمان که منابع کافی برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد داشتند، حتما برای این کار اقدام کنند. این توصیه در خصوص خرید  مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نیز صادق است. ما در نوشته بهترین زمان خرید ملک به طور مفصل به این پرسش پاسخ داده‌ایم که توصیه می‌کنیم حتما بخوانید.

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

ضمن آنکه این دسته از افراد می‌توانند بعد از مدتی سکونت در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد، آن را به فروش برسانند و با اضافه کردن پس‌انداز خود به آن، به دنبال خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در مراکز شهر باشند. کمااینکه در چند سال اخیر بسیاری از افراد این کار را انجام داده‌اند

 

 

 

اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که خرید منزل و سرمایه گذاری در این خرید و فروش، نیاز به زمان دارد تا فرد سرمایه گذار را به هدف خود، یعنی افزایش سرمایه برساند. به عبارتی پیش از ورود به خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بایستی با این دید اقدام به خرید منزل و ملک کنیم که سرمایه ما در دراز مدت به سود دهی مناسب خواهد رسید و در غیر این صورت این هدف امکان پذیر نخواهد بود. خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد طی سال های گذشته به خوبی نشان داده که در مقایسه با خرید و فروش های موازی شرایط بهتری داشته و می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت و مطمئن انتخاب شود.

برای تمامی افرادی که در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد هر چند جزئی فعالیت داشته و یا دارند، آینده خرید و فروش و مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خریداری شده از اهمیت بالایی برخوردار است. در این میان با گزینه هایی مختلفی در خرید و فروش روبرو هستیم که بایستی بر اساس اولویت های شخصی و همچنین اصول خرید مناسب بررسی شده و در آخر تصمیم درست را اتخاذ کنیم

.

بهبود تدریجی امکانات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد با گذر زمان

معمولا امکانات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به مرور زمان بیشتر شده و جمعیت بیشتری به آن اضافه می‌شوند. بنابراین در صورت عدم توانایی برای خرید منزل در مراکز شهر، مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد می‌تواند بهترین گزینه باشد. با این حال، این توصیه ما صرفا از جنبه مالی است و خریداران با توجه به سایر مسائلی که برای آن‌ها اهمیت دارد، باید تصمیم نهایی را بگیرند.

برای نمونه برخی از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگردهای جدید ممکن است امکانات بسیار کمی داشته باشند و افراد ساکن در آنجا تا مدت‌ها باید به مراکز شهر رفت‌وآمد داشته باشند. در همین مثال، ممکن است فردی از خودروی شخصی خود برای رفت‌وآمد استفاده کرده و مشکل خاصی از این بابت نداشته باشد. بنابراین فاکتورهای تصمیم‌گیری افراد متفاوت بوده و ما صرفا از جنبه مالی به این سوال پاسخ داده‌ایم.

خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد می‌تواند گزینه خوبی برای سرمایه‌گذاری و حفظ ارزش پول در بلندمدت باشد.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد برای سرمایه‌گذاران تا چه حد به صرفه است؟

توصیه ما به این دسته از افراد آن است که اگر منابع کافی برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد دارند، حتما این سرمایه‌گذاری را انجام دهند. برای این توصیه دلایلی وجود دارد که ما در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

 

 

تقاضا برای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد طی یک چرخه زمانی افزایش پیدا می‌کند

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد از زمان ثبت نام تا ابتدای بهره‌برداری و بعد از آن، یک چرخه زمانی را طی می‌کند که تقاضا برای خرید آن در این چرخه زمانی معمولا افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که تقاضا یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت است، بنابراین می‌تواند یکی از عوامل مهم افزایش قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد باشد

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

تصمیم برای خرید منزل نوساز، کلنگی و یا زمین

خرید ملک و سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد همیشه با این پرسش روبرو بوده است که چه نوع ملکی سوددهی بالاتری دارد. برای پاسخ به این سوال باید گفت، اگر تنها با هدف سرمایه گذاری قصد خرید و فروش دارید، خرید زمین همیشه گزینه مناسبی بوده و هست. چرا که همیشه با سود همراه بوده و بر خلاف واحد های نوساز با گذشت زمان کاهش قیمت نخواهد داشت. اگر خرید زمین در مناطقی مانند جنوب تهران بزرگ که قیمت پایین تری را در حال حاضر دارند انجام شود با طی گذشت مدت زمانی نه چندان زیاد می توان ساخت و ساز لازم و مناسب را انجام داده و در زمان رونق خرید و فروش و همچنین رونق منطقه آنرا ارائه کرده و سود خوبی را دریافت کرد.

برای خرید منزل نیز باید به نکاتی مشابه توجه کرد. چرا که اگر سرمایه کافی در اختیار داشته باشید خرید منزل های کلنگی می تواند ارزش افزوده بالاتری را برای شما رقم زند. با خرید منزل های کلنگی و بازسازی آنها و یا ساخت مجدد آن می توان به سود نسبتا بالایی دست یافت که اگر همین روند در زمان مناسب از نظر شرایط خرید و فروش، خریداری و در زمان رونق آن ارائه شود، این سودهی را دو چندان کرده و می تواند گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری باشد.

اما با این حال سرمایه گذاری روی منزل های کوچک و متراژ پایین می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که سرمایه اندکی داشته و قصد ورود به این خرید و فروش را دارند. منزل های متراژ پایین به سبب هزینه کمتر همیشه مورد استقبال بوده و خریداران بسیاری را شامل می شود. این مدل منزل ها براحتی خرید و فروش شده و رکود خرید و فروش تاثیر کمتری بر روند فروش آنها دارد. این مورد برای زمان فروش ملک از اهمیت بالایی برخوردار بوده و براحتی امکان بدست آوردن سرمایه را برای مالک فراهم می کند.

 

 

بررسی موقعیت مکانی ملک

منظور از موقعیت مکانی ملک شرایط قرارگیری آن در محله و خیابان مورد نظر می باشد. این مورد که از اهمیت بالایی برخوردار است می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت و همچنین نحوه خرید و فروش ملک داشته باشد. بطوری که موقعیت ملک می تواند شرایطی از جمله دسترسی ملک به راه های ارتباطی، مراکز خرید، مراکز درمانی را بهتر و یا بدتر کند. علاوه بر این موارد دیگری نیز باید مورد بررسی قرار گیرد تا از تمامی جوانب گزینه ناسب انتخاب شده باشد.

در زمان بررسی موقعیت ملک می توان موراد زیر را جزو معایب موقعیت مکانی ملک دانست:

  • قرارگیری ملک در راسته خیابان های اصلی و پرتردد

  • نزدیکی به ادرات و شلوغ بودن محله

  • دوری از ایستگاه های مترو و اتوبوس

  • نزدیکی بیش از حد به مراکز مذهبی

  • قرارگیری در کوچه های بن بست و یا کوچه های تنگ

  • دور بودن از مراکز رفاهی و تفریحی

 

 

موارد زیر برای بررسی موقعیت ملک به عنوان مزیت به شمار می رود:

  • نزدیکی به مراکز دانشگاهی(به سبب اجاره و فروش بهتر ملک)

  • داشتن چشم انداز زیبا به سبب موقعیت مکانی مناسب

  • داشتن دسترسی مناسب

  • نزدیکی به مراکز رفاهی و تفریحی مانند درمانگاه ها و بوستان ها

  • نزدیکی به مراکز تره بار

  • وجود مدرسه های معتبر در محله مورد نظر

.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

 

در توضیح این چرخه باید گفت که بعد از ثبت نام و بهره‌برداری از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد؛ معمولا بخشی از اقشار آسیب‌پذیر برای فرار از فشار اقتصادی اقدام به اجاره منزل در واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد می‌کنند. ضمن آنکه عده دیگری نیز از قبل ثبت نام کرده و برخی دیگر از اقشار آسیب‌پذیر نیز که توانایی خرید واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد را دارند، برای این کار اقدام می‌کنند.

بنابراین از همان ابتدا یک تقاضای اولیه برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد وجود دارد که در ادامه این تقاضا شدت پیدا می‌کند. یکی از دلایل افزایش تقاضا؛ اضافه شدن امکانات بیشتر در شهرک‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد است.

واقعیت آن است که در ابتدای بهره‌برداری از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد، دولت متناسب با جمعیت امکانات مختلف را برای آن آماده می‌کند. از آنجا که در ابتدا جمعیت کمی سکونت دارند، بنابراین طبیعی است که امکانات کمتری نیز به آن تخصیص داده شود. اما در ادامه به دلیل افزایش تقاضا، امکانات دیگری نیز اضافه می‌شود.

با افزایش جمعیت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد، کم‌کم برخی افراد به دنبال ایجاد واحدهای تجاری از قبیل مغازه و فروشگاه و امثال آن‌ها می‌روند. چرا که جمعیت افزایش پیدا کرده و راه‌اندازی یک کسب‌وکار شخصی در شهرک مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد برای آن‌ها به صرفه است.

چرخه افزایش امکانات به مرور و با ایجاد مراکز فروش، مراکز تفریحی و درمانی کامل‌تر می‌شود تا جایی که بسیاری از امکانات مراکز شهر در شهرک‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نیز ایجاد می‌شود. کمااینکه طی کردن این چرخه را می‌توان در بسیاری از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌های مهر کشور در شهرهای مختلف مشاهده کرد.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

 

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد پتانسیل بیشتری برای افزایش قیمت دارد تا مراکز شهر

در بخش قبلی به دوران‌های مختلف خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اشاره کردیم که یکی از آنها دوران رونق است. داده‌های آماری به ما می‌گوید که میزان افزایش قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در دوران رونق نسبت به سایر مراکز شهر در این دوران معمولا تفاوت محسوسی داشته و بیشتر است.

برای نمونه در دوره رونق قبل، برخی مراکز شهر افزایش قیمت سه برابری را در قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تجربه کردند. این در حالی است که قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در همین شهرها جهش 5 تا 6 برابر را تجربه کرد و جهش قیمتی بیشتری داشت.

 

 

حتی اگر بازه زمانی پنج شش ساله را در نظر بگیریم که دوران‌های مختلف رونق و رکود را در آن تجربه کردیم، باز هم می‌بینیم که شهرک‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد جهش قیمتی بیشتری داشتند. به طوری که چیزی در حدود 10 الی 15 برابر جهش قیمت را تجربه کردند. اما دلیل اصلی این تفاوت قیمتی در چیست؟

در پاسخ باید گفت که معمولا مراکز شهرها طی سالیان متمادی رشد و توسعه پیدا کرده‌اند و بنابراین دیگر چندان ظرفیتی برای توسعه و پیشرفت آنها نیست. برای نمونه خیابان ولیعصر یا انقلاب در مرکز تهران بزرگ از اینگونه مراکز است که دیگر قرار نیست همانند شهرک‌ها و بافت‌های تازه احداث، توسعه و پیشرفت کند. چون ظرفیتی برای این کار ندارند.

اینگونه مراکز معمولا رشدی را معادل رشد تورم کشور تجربه می‌کنند و هر چند وقت یکبار به علت تورم یا سایر دلایل شاهد رشد قیمتی محسوسی هستند. یکی از این دلایل می‌تواند سیاست‌های دولت از جمله بالا بردن تسهیلات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و در نتیجه افزایش تقاضا باشد.

اما داستان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد متفاوت از مراکز شهر است. در واقع قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از چند ناحیه افزایش پیدا می‌کند که یکی از آنها همان دلایلی است که برای افزایش قیمت در مراکز شهرها به آن اشاره کردیم.

دلیل دیگر افزایش بیشتر قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نسبت به مراکز شهرها، ناشی از افزایش تقاضا برای سکونت در این شهرک‌ها است. چرا که به دنبال افزایش تورم و فشار اقتصادی، بسیاری ترجیح می‌دهند که به جای مراکز شهرها و استان‌ها در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد سکونت داشته باشند که نمونه آن را در سالیان اخیر مشاهده کردیم.

 

 

ضمن آنکه نباید فراموش کنیم که عامل گذشت زمان و بهبود امکانات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نیز دلیل دیگری برای افزایش تقاضا و در نتیجه جهش قیمتی بالاتر آن نسبت به سایر نقاط دیگر است.

در نهایت بد نیست به این نکته برای سرمایه‌گذاران اشاره کنیم که خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد یک سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیست و برای افزایش 10 تا 15 برابری سرمایه باید بازه زمانی چند ساله را برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفت. مگر آنکه سرمایه‌گذاران در ابتدای دوره رونق به این خرید و فروش ورود کنند که می‌توانند طی یک سال از افزایش چند برابری سرمایه خود منتفع شوند.

به عنوان جمع‌بندی می‌توان گفت چنانچه افراد برای استفاده شخصی قصد خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد را دارند و توانایی خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در مراکز شهرها را ندارند، بهتر است هر زمان منابع مالی لازم را در اختیار داشتند برای این کار اقدام کنند.

برای افرادی هم که به دنبال کسب سود از طریق سرمایه‌گذاری در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد هستند، این شهرک‌ها بنا به دلایلی که گفته شد می‌توانند محل بهتری برای سرمایه‌گذاری باشند تا مراکز شهرها و استان‌ها.

اگر سوالی در خصوص خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد برای استفاده شخصی یا سرمایه‌گذاری دارید، می‌توانید سوال خود را در بخش نظرات در انتهای همین مطلب مطرح کنید. در اولین فرصت به سوال شما پاسخ می‌دهیم.

 

 

 

 

از مهم‌ترین تصمیماتی که دولت در راستای منزل‌دار کردن مردم گرفته است، بحث مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد است. اگر چه سال‌های زیادی از این موضوع می‌گذرد ولی هنوز هم مردم برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد مردد هستند به خصوص اینکه این منزل‌ها در حومه شهر‌ها احداث می‌گردند. در واقع آنچه که باعث می‌شود مردم نسبت به خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد همچنان در شک و تردید به سر ببرند، همین مساله موقعیت مکانی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد و همچنین نحوه ساخت و ساز آن‌ها است.

حتماً این سؤال برای شما نیز به وجود آمده است که آیا سرمایه‌گذاری در زمینه خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به صرفه است یا اینکه بهتر است همین سرمایه اندک خود را برای خرید یک ملک دیگر استفاده نماییم؟ در این نوشته برای شما توضیح خواهیم داد که آیا خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد گزینه مناسبی برای منزل‌دار شدن خواهد بود یا خیر. با ما همراه باشید.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

آیا خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد سرمایه‌‌گذاری عاقلانه است؟

متاسفانه با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور، اوضاع اقتصادی اصلاً مناسب نبوده و هر روز بدتر از قبل می‌شود، قدرت خرید منزل و ملک از عهده بسیاری از افراد خارج شده و به همین دلیل عمده مردم اجاره‌نشین هستند و همین موضوع یک انگیزه برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد خواهد بود. اما با این حال حتی کسانی که بودجه کافی ندارند هم نسبت به خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد دچار شک و تردید بوده و از آینده این سرمایه‌گذاری می‌ترسند. برای شما چند مورد را توضیح می‌دهیم تا بهتر بتوانید برای خرید یا عدم خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد تصمیم‌گیری کنید:

 

– قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد ارزان‌تر از سایر قسمت‌های شهر است.

همانگونه که می‌دانید یکی از عوامل موثر بر قیمت ملک، موقعیت جغرافیایی آن است. برای مثال ملک‌هایی که در مراکز شهر‌ها قرار گرفته‌اند بسیار گران‍‌قیمت‌تر از ساختمان‌ها و زمین‌هایی هستند که در اطراف شهر قرار دارند. بنابراین با توجه به اینکه عمده افراد قدرت خرید منزل یا ملک در مرکز شهر را ندارند، خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد کمک می‌کند تا شما با همان پس‌انداز اندک نیز بتوانید یک منزل شخصی در شهر خود داشته باشید.

البته این بدان معنا نیست که شما تا آخر عمر مجبور هستید در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد زندگی کنید. قطعاً اولین اولویت شما باید خرید منزل باشد تا بتوانید از شر اجاره‌هایی که هر سال بیشتر از قبل شده و سرمایه شما را به باد می‌دهند راحت شوید. سپس بعد از اینکه در منزل خود سکونت پیدا کردید، می‌توانید سرمایه بیشتری پس‌انداز کرده و بعد از چند سال مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد را بفروشید و یک منزل در مرکز شهر و یا نزدیک به این قسمت خریداری کنید

 

.

– امکانات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به تدریج بهتر می‌شود.

از جمله دلایلی که باعث شده است هنوز هم مردم برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد ترغیب نشوند، موقعیت جغرافیایی آن است که از خدمات و امکانات شهری به دور بوده و حتی رفت و آمد را برای اهالی مردم سخت می‌کند. اما اگر به روند تغییرات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در این چند سال دقت کنید متوجه خواهید شد که حتی در این مناطق پاساژ‌های بزرگ نیز راه‌اندازی شده است.

با توجه به اینکه جمعیت هر روز در حال افزایش است، بنابراین خواه‌ناخواه بشر مجبور می‌شود مراکز شهر را ر‌ها کرده و کم کم به نقاط اطراف شهر نیز روی بیاورد چرا که فضای خالی در این قسمت‌ها بیشتر خواهد بود. با توجه به آنچه گفته شد، اوضاع مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد روز بهتر از قبل شده و آینده خوبی در انتظار آنان خواهد بود.

آیا سرمایه‌ گذاری برای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به صرفه است؟

 

اکنون باید به بررسی پاسخ این سؤال بپردازیم که آیا عاقلانه است برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر. جالب است در این قسمت نکته‌ای را برای شما توضیح دهیم. حتی کسانی که در بهترین منطقه شهر ملک شخصی دارند باز هم برای خریدن مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد روی می‌آورند چرا که آن‌ها به خوبی می‌دانند خرید این قبیل مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌ها آینده درخشان برای آن‌ها دارد.

در واقع با توجه به اینکه تقاضا برای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در طول یک چرخه زمانی در حال افزایش است این تقاضا بر روی قیمت آن تأثیر گذاشته و به همین دلیل قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد به تدریج افزایش پیدا می‌کند. زمانی که بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد آغاز می‌گردد تقاضای افراد برای خرید این قبیل مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌ها نیز بیشتر خواهد شد در این زمان است که سرمایه‌گذاران بزرگ به فکر راه‌اندازی واحد‌های تجاری در محدوده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد می‌افتند.

آن‌ها می‌دانند اگر در این مناطق اقدام به راه‌اندازی مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و حتی پاساژ‌های بسیار بزرگ کنند با توجه به اینکه به خوبی می‌توانند نیاز مردم این منطقه را برطرف کنند، رونق بسیار زیادی به کسب و کار خود خواهند داد. همچنین به مرور زمان مراکز تفریحی و درمانی نیز برای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در نظر گرفته می‌شود. این روند ادامه پیدا می‌کند تا جایی که تمام امکانات مرکز شهر برای شهرک‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نیز ایجاد گردد. همین تغییرات باعث می‌شود سرمایه شما در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه در طول زمان، شما یک سرمایه پرسود را در اختیار خواهید داشت.

نکات بسیار مهم در مورد خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد را برای شما عزیزان بیان نماییم. همانگونه که متوجه شدید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد پتانسیل افزایش قیمت را دارد تا جایی که حتی ممکن است قیمت آن‌ها به ملک‌های نزدیک مرکز شهر نیز نزدیک‌تر گردد. همانگونه که توضیح داده شد یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت، افزایش تقاضا برای سکونت در این شهرک‌ها است.

با توجه به اینکه در شرایط اقتصادی کشور تورم و فشار مالی بسیار در حال افزایش است، عمده مردم ترجیح می‌دهند به جای اینکه هزینه‌های بالایی برای زندگی در مراکز شهر بدهند به مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌های مهر مراجعه کرده و در آنجا با سرمایه خود به زندگی مشغول شوند جایی که امکانات در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌های مهر در حال افزایش است. بنابراین انگیزه مردم برای خرید و زندگی در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد نیز بیشتر از قبل می‌گردد.

با توجه به آنچه که گفته شد، خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد یک سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه برای شما خواهد بود به خصوص اینکه در سال‌های آینده قطعاً شاهد مهاجرت مردم بیشتری به همین شهرک‌ها خواهیم بود چرا که هم قیمت‌ها در مرکز شهر بالا می‌رود و همه ظرفیت زندگی شهری به شلوغی و ترافیک‌های سنگین نزدیک می‌گردد. البته در نهایت به شما توصیه می‌کنیم که برای سرمایه‌گذاری در زمینه خرید هر نوع ملکی حتماً با افرازگاردن – 09212766087 املاک معتمد و باتجربه همانند تیم افرازگاردن – 09212766087 مشورت نمایید.

جالب است بدانید با توجه به اینکه  کشور در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است شاید برخی از افراد به فکر خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مهر جدید هشتگرد در این خطه شمال باشند در این صورت شما یک واحد آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد در منطقه‌ای از شمال کشور دارد که برای سفر نیز می‌توان از آن استفاده کنید. این روش سرمایه‌گذاری برای کسانی بسیار مناسب است که در حال حاضر منزل شخصی داشته و به فکر یک سرمایه‌گذاری سود‌آور هستند.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری مناسب است؟

خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری می تواند گزینه بسیار خوبی به حساب آید ولی باید اصولی انجام شود و نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت نیز در این مسیر تماما رعایت شود. اما اگر به صورت کلی بخواهیم به ماهیت خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری نگاه کنیم، متوجه می شویم که این کار می تواند برای حفظ ارزش پولمان در برابر تورم و اثرات ناشی از آن کمک کننده باشد و قدرت خرید ما را حفظ کند و حتی افزایش دهد. اگر خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری برای شما هم مثل من جذابیت دارد، این مطلب برای شما نوشته شده است و نکات طلایی در آن گفته شده است که مطمئنم اصلا دوست ندارید آن ها را از دست بدهید.

خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری بدون اطلاعات و دانش در هر حوزه ای با شکست و ضرر و زیان مواجه خواهد شد و ملک و آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد هم از این قائله مستثنی نیست. این امکان وجود دارد که در خرید و فروش املاک و مستغلات رکود به وجود آید ولی با توجه به همین رکود کسانی را داشتیم که با سرمایه‌ گذاری در املاک بسیار سود به دست آورده اند. سرمایه گذاری روی ملک و آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد حاصل سرمایه‌ گذاری صحیح، در زمان مناسب و موقعیت مناسب می باشد. البته این موضوع را باید مد نظر قرار داد که سرمایه‌ گذاری در املاک یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت به حساب می آید، نباید به صورت کوتاه مدت روی آن فکر کنید، لذا به صبر و حوصله احتیاج دارد. همچنین باید بدانید چنانچه برای خرید ملک نقدینگی کافی در اختیار ندارید می‌ توانید روی وام‌ های بانکی و همچنین هزینه رهن منزل حساب باز کنید.

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

.

تغییر دکوراسیون داخلی جهت افزایش سود سرمایه گذاری : بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی یکی از روش های افراد سرمایه دار برای سرمایه گذاری پرسود محسوب می شود، چرا که بازسازی منزل، افزایش ارزش ملک را به همراه خواهد داشت. بسیاری از افراد به منظور خرید ملک یا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد به دکوراسیون داخلی و زیبایی منزل نگاه می کنند. بسیاری از افراد برای خرید به همین موضوع فکر می کنند، به خاطر این که اکثریت افراد از کیفیت اجرایی ساختمان اطلاع ندارند.

اطلاعات شما برای سرمایه‌ گذاری در املاک : پیش از این که برای خرید و سرمایه‌ گذاری در حوزه املاک اقدام نمایید، باید اطلاعات خود را در خصوص ملک و ساختمان بهبود ببخشید. میزان بودجه خود را مورد ارزیابی قرار دهید و موقعیت ملک‌ های مناسب را نیز ارزیابی کنید. منطقه‌ ای که در آن سرمایه‌ گذاری می‌ کنید می‌ تواند بر میزان سودآوری سرمایه‌ گذاری املاک شما موثر باشد. بنابراین خرید ملک در موقعیت های گونانگون می تواند با شرایط و حتی سوددهی متفاوتی همراه باشد.

نکات مهم برای سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

بیشتر افراد به منظور خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد و ملک، به سراغ املاکی ها می روند، ولی مشاوران املاک هیچوقت اطلاعات درستی و واقعی در اختیارتان قرار نخواهند داد. برای پی بردن به واقعیت ها باید با کارشناسان املاک مثل مهندسان عمران و معماری با تجربه می توانید مشاوره دریافت کنید.

مواردی که می بایست برای خرید و سرمایه گذاری ملک در نظر بگیرید، شامل امکاناتی مانند مراکز خرید، مراکز درمانی، سیستم‌ های حمل و نقل و مناطق تفریحی می باشد. بسیاری از ملک ها در جایی قرار گرفته اند که به دلیل نزدیکی به یک محله خوب رشد قیمتی را بسیار سریع تجربه می کنند. اگر بخواهیم اصول کلیدی در سرمایه گذاری ملک و آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد را بیان کنیم، به موارد زیر باید اشاره داشته باشیم؛

همان طور که گفتیم به منظور سرمایه گذاری در ملک و آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد اصولی وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید تا بتوانید سرمایه گذاری مناسب تر و سودآورتری داشته باشید. هر کدام از معیارها و اصول می تواند شما را از خاک بلند کند، ولی رعایت نکردن آن نیز می تواند به از دست دادن سرمایه شما منتهی شود، پس موارد زیر را به دقت مورد نظر قرار دهید؛

امتیازات هر محله را قبل از سرمایه‌ گذاری ملک در نظر بگیرید.

نرخ اجاره بها در هر منطقه را بسنجید و بر این اساس اقدام نمایید.

قیمت‌ های روز جهت ساخت و ساز در مناطق گوناگون را در نظر بگیرید.

نورهای ساختمان را در نظر بگیرید؛ نور می تواند منزل را بزرگ تر از واقعی نشان دهد.

شناخت از خیابان‌ ها و محله‌ های منطقه می‌ تواند به سرمایه‌ گذاری ملک شما کمک کننده باشد.

مناطقی که مستعد تحولات اجتماعی و بهبود محیط شهری هستند، گزینه‌ های به مراتب بهتری برای سرمایه گذاری هستند.

مناطقی که میزان جرم و جنایت در آن‌ ها بیشتر است، مناطق مناسبی برای سرمایه‌ گذاری به حساب نمی آیند، بنابراین به هیچ عنوان در مناطق بد و بدنام و نشان ملک خریداری نکنید.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

منزل ویلایی بهتر است یا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد؟

خرید زمین از بسیاری جهات مناسب است ولی چنانچه شما به هر دلیلی از سرمایه‌ گذاری در زمین منصرف شدید و بنا به دلایلی مثل استفاده شخصی از واحد مسکونی قصد دارید در آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد سرمایه گذاری داشته باشید، باید نسبت به این موضوع که خرید منزل ویلایی بهتر است یا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد اطلاعات کامل به دست آورید و تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. در ادامه فاکتورهایی را خواهیم گفت که تصمیم گیری را برای شما ساده تر می کند ولی به صورت کلی این خود شما هستید که در نهایت باید تصمیم گیری کنید. می‌ دانیم که منزل‌های ویلایی، منزل‌ هایی هستند که می‌ توانند یک یا چند طبقه با ورودی، پارکینگ و حیاط مستقل باشند.

این نوع منزل‌ ها محبوبیت زیادی بین خانوارها دارند و به دلیل شرایط فضایی خوبی که دارند، همواره مورد پسند تمامی افراد است، ولی موضوع دیگری که در مورد این نوع منزل ها وجود دارد، این است که این منزل‌ ها به علت متراژ عمدتا بالایی که دارند، طبیعتا قیمت خرید بیشتری را برای خریداری می طلبد، لذا همین امر باعث شده است تا خرید و فروش آن ها مثل آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد خیلی ساده نباشد. شما در زمان خرید باید قیمت بالاتری در ازای منزل‌ های ویلایی پرداخت کنید، ولی هنگامی که قصد فروش آن را دارید، به سادگی نخواهید توانست مشتری برای آن پیدا کنید.

 

در واقع همین موضوع موجب خواهد شد تا چنانچه شما نیاز فوری به نقدینگی داشتید، مجبور شوید منزل را زیر قیمت خرید و فروش بفروشید. همچنین خرید منزل‌ های ویلایی بجز پرداخت پول زیاد امکان دارد هزینه‌ های دیگری را نیز برای شما به همراه داشته باشد و آن در صورتی است که منزل به بازسازی نیاز داشته باشد، از طرفی شما انتخاب دیگری به نام خرید منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی را خواهید داشت که شرایط آن را در ادامه عنوان کرده ایم. منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی، ساختمان‌ هایی محسوب می شوند که شامل ۳ یا تعداد بیشتری طبقه هستند که در هر طبقه چند خانوار زندگی می‌ کنند. ساختار منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی بدین شکل است که بخش هایی از ساختمان مثل ورودی ساختمان، راهرو‌ها، آسانسور، پارکینگ و … بین خانوارها مشترک و به اصطلاح مشاع است.

منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی به صورت معمول در متراژ بالا ساخته نمی شوند و معمولا حیاط دار نمی باشند. متراژ پایین این منزل‌ ها فضای محدودی را در اختیار ساکنان قرار می دهد. از طرفی افزایش زندگی شهرنشینی باعث شده است تا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد نشینی با سرعت و شدت بسیار بالایی افزایش یابد، چرا که با توجه به متراژ پایین این نوع منزل‌ ها، قیمت آن ها نیز به همان اندازه مناسب تر بوده و مورد استقبال بخش گسترده ای از خانوارهای شهری قرار می گیرد. سرمایه‌ گذاری در خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد‌ با توجه به قیمت مناسب، این امکان را برای شما به همراه خواهد داشت که هر زمان که بخواهد ملک خود را به انبوه مشتریانی که برای آن وجود دارند به فروش برساند و خواب پول نداشته باشد.

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

در نهایت می‌ توان گفت منزل‌ های ویلایی با توجه به قابلیت هایی که دارد، می‌ تواند برای زندگی گزینه مناسب تری به حساب آید، ولی با هدف سرمایه‌ گذاری، منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی می‌ تواند گزینه مناسب تری به شمار رود. چنانچه شما سرمایه‌ گذار باهوشی باشید، با تلاش بیشتر می‌ تواند منزل‌ های ویلایی با متراژ پایین را خریداری کنید و سود بسیار خوبی از این طریق کسب کنید. همچنین چنانچه شما می خواهید با سرمایه‌ گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از دریافت اجاره منزل درآمد کسب کنید، باز هم منزل‌ های آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی گزینه های مناسب تری محسوب می شوند، چرا که توانایی پرداخت اجاره بها منزل‌ های ویلایی از عهده هر خانواری بر نمی آید.

خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد بهتر است یا زمین؟

در مورد خرید زمین برای سرمایه‌ گذاری در املاک توجه به این نکته الزامی است که هدف بعدی شما پس از خرید زمین دقیقا چه می باشد. مزایای خرید کم نیست، ولی نیاز است تا بیشتر از سرمایه‌ گذاری در یک آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای خرید آن هزینه کنید. خرید زمین‌ هایی که در مناطقی با افزایش رویه تراکم هستند، سودآوری زیادی دارد. امکان ساخت و ساز انبوه در این موقعیت‌ ها زیاد است و همین موضوع باعث می شود تا خرید زمین برای سرمایه‌ گذاری سودهای بسیار خوبی را نصیب خریداران و سرمایه گذاران کند.

در زمان خرید زمین احتیاج است تا به علاوه دقت روی متراژ زمین، به موقعیت زمین نیز توجه کافی را داشته باشید. موقعیت زمین شرایط پیش رو را برای شما ساده می کند. چنانچه موقعیت زمین شما در منطقه‌ ای با تراکم بالا باشد، امکان پیشنهاد برای ساخت و ساز از طرف فعالان ساختمانی تا حدود بسیار بالایی افزایش خواهد یافت. امروزه قیمت زمین در جنوب تهران بزرگ به مراتب ارزان تر است و همین موضوع باعث شده است تا پس از ساخت و ساز سود بالایی برای سازندگان و زمین داران به ارمغان آید.

مناطق غرب تهران بزرگ نیز جزو منطقه‌ های رو به رشد محسوب می شوند و ساخت و ساز در آن ها نیز سرمایه گذاری مناسبی است و همچنین به عنوان مثال کنار دریاچه چیتگر نیز می تواند آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد های بسیار خوبی داشته باشد که با هزینه هایی بسیار پایین تر از سایر مناطق تهران بزرگ قادرید برای خرید و سرمایه گذاری روی آن ها اقدام کنید.

ارزان‌ سازی با توجه به استانداردهای ساخت و ساز در مناطقی که زمین ارزان تر است و رویه رشد افزایشی دارد، بهترین گزینه سرمایه‌ گذاری به حساب می آید. در این بین تقاضای ساخت و ساز روی زمین‌ های تجاری به شدت پایین است و این امکان وجود دارد که تا مدت‌ ها پیشنهادی برای ساخت ارائه نشود، از همین روی بهتر است از خرید زمین‌ های تجاری در موقعیت‌ ها خاص بپرهیزید، ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سرمایه‌ گذاری ملک در موقعیت‌ های تجاری اقدامی سودآور ولی ریسکی می باشد.

کدام ملک‌ ها برای سرمایه‌ گذاری مناسب‌ ترند؟

همان طور که گفتیم، سرمایه‌ گذاری شما بر اساس موقعیت ملک می‌ تواند مفید و سودآور باشد. ناحیه‌ ای که ملک در آن قرار دارد می‌ تواند فاقد امکانات رفاهی باشد و این موضوع بر آینده ملک اثرگذار خواهد بود. خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد‌ های نوساز می‌ تواند هزینه تعمیرات و بازسازی را تا حدود زیادی کاهش دهد. همچنین در زمان فروش یا اجاره دادن ملک با مشکل کمتری روبرو هستید.

پارک در هشتگرد از نمونه خدمات به روز این شهر میباشد

همچنین زیبایی ساختمان نیز می تواند اهرم بزرگی برای سهولت در اجاره دادن آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد به حساب آید. آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد‌ هایی که نقشه‌ های مناسبی ندارند، نورگیر نیستند و … طرفداران بسیار کم تری نسبت به سایر فایل ها دارند. به صورت کلی تمامی این موارد می توانند به سهولت فروش و اجاره آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد کمک کند. در این صورت چنانچه تحت هر شرایطی خوسایتد برای فروش ملک خود اقدام کنید، می‌ توانید سرمایه خود را باز گردانید و به راحتی نقدینگی مورد نظر خود را بدون این که ملک را زیر قیمت به فروش برسانید، تامین کنید.

 

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)
مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

 

 

 

همان طور که ابتدای نوشته قولش را دادیم، در این مطلب راهنمای خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد برای سرمایه گذاری را در اختیارتان قرار دادیم.

سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

خرید منزل و سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از گذشته تا اکنون مورد استقبال افراد زیادی قرار داشته و به عنوان یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری سود آور به شمار می رفته است. اما در حال حاضر به سبب شرایط اقتصادی و جمعیتی کشور این خرید و فروش در رکود به سر برده و شاهد کم شدن رونق آن هستیم. با این حال به سبب ضروری بودن نیاز به مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و همچنین تدابیر اندیشیده شده از سوی دولت، امید ها برای سامان گرفتن این خرید و فروش وجود داشته و می توان با آگاهی از شرایط سرمایه گذاری، به این خرید و فروش وارد شد.

 

برای ورود به خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد علاوه بر سرمایه اولیه داشتن دانش و آگاهی کامل از این خرید و فروش نیز ضروری بوده و می تواند به افزایش اندوخته و ارزش ملک مورد نظر منجر شود اما در غیر این صورت، ورود به خرید و فروش علاوه بر امکان از دست دادن سرمایه و اندوخته مالی می تواند مشکلاتی قانونی و مسائل پیرامون آن را برای افراد رقم زند. برای بسیاری از افراد که برای اولین بار قصد خرید و یا فروش ملک را دارند و با هدف داشتن آپارتمان نوساز وارد این خرید و فروش می شوند، این موضوع از اهمیت بالاتری برخوردار بوده و در نتیجه تحقیق و بررسی بیشتری را می طلبد. در کنار این دسته از افراد برخی نیز با هدف سرمایه گذاری و افزایش اندوخته مالی به این خرید و فروش ورود کرده و مشغول فعالیت می شوند. برای این افراد هرچند که سرمایه حرف اول را می زند اما بررسی معیار ها و اصول حاکم بر خرید و فروش اهمیت بسیاری دارد که بایستی پیش از تصمیمات قطعی آنها را مد نظر داشته و با آگاهی از آنها اقدامات لازم را انجام داد.

.
در زمان خرید منزل چه معیارهایی را باید در نظر داشت؟

معیار های انتخاب منزل و تصمیم برای خرید زمین، منزل کلنگی، آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد و یا برج بایستی به درستی بررسی شده و در صورت نیاز با افراد متخصص و با تجربه در این امر مشورت کرد. علاوه بر معیار های شخصی افراد که بسته به اشتغال ، سلایق فردی، تعداد افراد خانواده و سن آنها می تواند متفاوت باشد، بایستی مواردی را به طور کلی بررسی کرده و مد نظر داشت.

مسکن مهر هشتگرد شهر جدید بهترین قیمت استعلام خرید و فروش آپارتمان هشتگرد (9)

عوامل موثر بر خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

برای بررسی خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و شرایط حاکم بر آن می بایست عوامل موثر بر این خرید و فروش را شناخته و بر اساس آن ها تصمیمات لازم را اتخاذ کرد. عوامل موثر بر خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به گونه ای هستند که رونق و یا رکود خرید و فروش و در نتیجه افزایش و یا کاهش قیمت ها را به دنبال دارند. لذا برای سرمایه گذاری و افزایش سرمایه در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد می بایست نسبت به این عوامل هوشیار بود و با تغییری در آن ها سمت و سوی تصمیامت را تغییر داد.

همانطور که پیش از این عنوان شد سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد برای سود آوری نیاز به زمان داشته و نمی توان تصمیماتی عجولانه برای ورود و یا خروج از آن گرفت. علاوه بر این می بایست ابتدا افراد دیدگاه خود از ورود به این خرید و فروش را در نظر داشته و سپس تصمیم گیری کنند چرا که اگر افراد با قصد سرمایه گذاری وارد خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد شوند گزینه های بسیاری برای آن ها وجود دارد اما برای متقاضیان استفادهی این خرید و فروش تنها گزینه موجود خرید منزل و سکونت در آن می باشد.

زمانی که شاخص قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد رشدی بیشتر از شاخص قیمت در کل اقتصاد کشور داشته باشد افراد و سرمایه های آن ها به سمت خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد جذب شده و شاهد رونق خرید و فروش خواهیم بود اما در غیر این صورت نه تنها خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بلکه به صورت غیرمستقیم کل اقتصاد کشود دچار بحران خواهد بود. عرضه و تقاضا در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به عنوان یکی از موثرترین عوامل بر قیمت های ارائه شده در این خرید و فروش می باشد که خود از عوامل جانبی دیگری تاثیر می پذیرد. اما در مجموع می توان پارامتر های زیر را بر قیمت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، شرایط خرید و فروش و رونق یا رکود آن تاثیرگذار دانست.

در بخش عرضه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و ارائه آن برای سکونت و یا سرمایه گذاری به افراد و به عبارتی ساخت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد عواملی مانند قیمت زمین، هزینه های ساخت و ساز، مالیات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و همچنین طرح ها و سیاست های دولت برای افزایش ساخت ساز موثر می باشد که هر کدام به نوبه خود می توانند افزایش و کاهش قیمت ها را رقم زنند. اما شایان ذکر است تمامی عوامل ذکر شده خود تحت تاثیر خرید و فروش های موازی بوده و با شوک های ناشی از خرید و فروش هایی مانند طلا و ارز تغییرات بسیاری را برای آن ها شاهد هستیم.

قیمت زمین در هشتگرد

برای تولید و عرضه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اولین عامل موثر قیمت زمین می باشد که می تواند قیمت ملک ارائه شده را افزایش دهد. قیمت زمین تحت تاثیر خرید و فروش های موازی و تورم حاکم بر اقتصاد کشور بوده و بر اساس آن تغییر می کند. به طوری که با افزایش قیمت طلا و ارز سرمایه دارارن و زمین داران نسبت به فروش زمین های خود و ارائه آن به سازندگان مقاومت کرده و با قیمت هایی متناسب با شرایط، آن ها را عرضه می کنند و از آنجا که 40 درصد قیمت تمام شده ملک ناشی از قیمت زمین آن می باشد، می توان قیمت زمین را در بخش عرضه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بسیار تاثیر گذار دانست. لذا کمبود زمین مناسب و یا قیمت مناسب در بخش تولید و عرضه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خدشه وارد کرده و با کمبود ساخت و ساز ها، در طولانی مدت رکود خرید و فروش را خواهیم داشت.

 

هزینه ساخت و ساز

دومین پارامتری که بر ارائه ملک و چگونگی عرضه آن تاثیر گذار است هزینه های مربوط به ساخت ساز املاک می باشد که بر اساس شاخص نرخ ارز و واردات متغیر بوده و می تواند قیمت تولید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را افزایش دهد. افزایش قیمت تولید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد از طرفی و قیمت زمین و کمبود آن از طرف دیگر می تواند شاخص قیمت ملک را افزایش داده و خرید و فروش را به رکودی عمیق تر سوق دهد.

مالیات مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

بر اساس قوانین کشور سازندگان و انبوه سازان می بایست در ازای ملک تولید شده و درآمد حاصل از آن مبلغی را به عنوان مالیات به دولت پرداخت کرده و این موضوع خود دلیلی بر عدم کاهش قیمت ها می باشد. چرا که سازندگان به سبب هزینه هایی که برای ساخت و دیگر موراد جانبی متحمل می شوند برای کاهش قیمت مقاومت کرده و شاهد فروش املاک با قیمت هایی بسیار بالاتر از قیمت تمام شده آن ها هستیم.

طرح های دولت برای رونق بخش تولید

زمانی که دولت ها برای بهبود شرایط خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اقداماتی در جهت ارائه طرح ها و سیاست هایی تشویقی در زمینه تولید و ارائه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد  انجام دهند، سازندگان نسبت به ساخت و تولید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تمایل بیشتری نشان داده و شاهد عرضه بیشتر در خرید و فروش خواهیم بود که این امر در طولانی مدت و حتی میان مدت تاثیر بسیاری بر رونق خرید و فروش و کاهش قیمت ها دارد. اما در حال حاضر شاهد عدم توجه مناسب دولت ها به تولید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و سیاست های لازم برای بهبود اوضاع هستیم که نتیجه آن رکود طولانی مدت و در عین حال افزایش قیمت ها می باشد.

 

معیار های اصلی برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

از جمله معیارهایی که در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می تواند به انتخاب درست و به موقع ختم شود، می توان موارد زیر را نام برد:

  • آگاهی از زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری ملک
  • آگاهی از شرایط مناطق مختلف برای خرید منزل
  • تصمیم برای خرید منزل نوساز، کلنگی و یا زمین
  • تصمیم برای خرید منزل های کوچک یا بزرگ
  • بررسی موقعیت مکانی ملک
  • زمان مناسب برای سرمایه‌گذاری ملک

خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تحت تاثیر عوامل بسیاری قرار دارد که موجب رکود و یا رونق آن می شود. بسته به این موضوع، اوضاع خرید و فروش و زمانی که شما اقدام به خرید و یا فروش ملک می کنید تاثیر مستقیمی بر ارزش افزوده ملک داشته و در نتیجه باید مورد توجه قرار گیرد.

رونق و یا رکود خرید و فروش بسته به تصمیم شما و اینکه قصد خرید و یا فروش دارید می تواند شرایط متفاوتی را رقم زند. به طوری که اقدام برای فروش در زمان رکود خرید و فروش به سبب کمبود خریدار می تواند به ضرر شما تمام شده و تاثیری منفی بر ملک و سرمایه شما داشته باشد در حالی که در همین زمان اقدام برای خرید ملک گزینه ای معقول و مناسب می باشد. در زمان رکود خرید و فروش به سبب کمبود خریدار و در نتیجه زیاد بودن گزینه های مناسب برای شما، توصیه ما اقدام برای خرید ملک می باشد که نتیجه آن، تصمیم بهتر و خرید مناسب تری خواهد بود.

 

بررسی مناطق مختلف برای سرمایه گذاری

بسته به دیدگاه افراد برای سرمایه گذاری و تصمیم آنها برای خرید ملک و یا ساخت و ساز مناطق مختلف شرایط متفاوتی را دارند. به عبارتی اگر قصد خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را داشته باشید بایستی مناطقی خاص و با شرایط مناسب تصمیم خود را انتخاب کنید. در صورتی که تصمیم برای ساخت و ساز باید در مناطقی صورت گیرد که پیشرفت کاملی نداشته و قابلیت رشد داشته باشد.

به عنوان مثال برای خرید منزل پس از بررسی معیار ها و اولویت های فردی و خانوادگی می توان مناطق 4، 5، 7 و 8 تهران بزرگ بزرگ را مناسب برای خرید منزل و سرمایه گذاری دانست. این مناطق به ویژه منطقه 4 و 5 به سبب برخورداری از آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد های نوساز و قیمت مناسب شرایط خوبی برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دارند که می تواند در صورت امکان مورد بررسی قرار گیرد. منطقه 4 که در شرق تهران بزرگ قرار دارد از نظر فرهنگی و همچنین قیمت املاک ،شرایط مناسبی دارد و در صورت کمبود بودجه برای سرمایه گذاری مناسب هستند. این منطقه در مقایسه با منطقه 5 نیز قیمت های مناسب تری را ارائه داده و می تواند در صورت تایید بودن دیگر شرایط گزینه مناسبی باشد.

منطقه 5 تهران بزرگ بزرگ به سبب شرایط آب و هوایی، سن ساختمان ها و نوساز بودن آنها، برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی، دور بودن از مناطق شلوغ و اداری شرایط مناسبی برای خرید و سرمایه گذاری داشته و به عنوان پر فروش ترین منطقه تهران بزرگ بزرگ مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است.

اگر با هدف ساخت و ساز، مناطق مختلف تهران بزرگ را بررسی کنیم می توان مناطق فرسوده را برای ساخت و ساز مناسب دانسته و با این قصد اقدام به خرید و سرمایه گذاری کرد. از طرفی دیگرغرب تهران بزرگ بزرگ و منطقه 22 تهران بزرگ به عنوان محدوده ای وسیع و رو به رشد شاهد ساخت و سازهای بسیاری بوده و توجه سرمایه گذاران و انبوه سازان زیادی را به خود جلب کرده است. این بخش از تهران بزرگ بزرگ که دریاچه چیتگر را به عنوان بزرگترین و پرطرفدارترین جاذبه منطقه در خود جای داده است، فرصت رشد بیشتری را نیز دارا بوده و می تواند برای سرمایه گذاری در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد گزینه مناسبی باشد.

سرمایه گذاری در منطقه 22 و خرید منزل یا زمین در این منطقه، برای گروه های مختلف شامل انبوه سازان و یا مردم عادی مناسب بوده و شرایط رو به رشدی را تجربه می کند.

علاوه بر مناطق ذکر شده به طور کلی می توان غرب تهران بزرگ بزرگ را که منطقه ای رو به رشد می باشد را مناسب برای خرید و همچنین سرمایه گذاری دانست. این بخش از تهران بزرگ بزرگ دارای آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد های نوساز بسیاری می باشد که از نظر قیمت نیز در حدود میانگین قیمت قرار داشته و گزینه ای مناسب برای خرید می باشد. در عین حال در برخی مناطق این محدوده از تهران بزرگ بزرگ از نظر آب و هویی نیز شرایط مساعدی دارد که می تواند خرید منزل با هدف سکونت را نیز پاسخگو باشد.

 

 

اگر بخواهیم در زمینه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد سرمایه گذاری کنیم بهتر است چه مسکن مهر شهر جدید هشتگردی و در کجا بخریم؟

در طی چند سال اخیر با توجه به رکود در خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، کمتر کسی حاضر به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد می‌شود، زیرا هیچ کسی از آینده این خرید و فروش خبری ندارد، اما با این حال به تازگی امیدهایی برای سروسامان گرفتن این خرید و فروش پیش‌بینی شده است، از این رو کسانی که میل به سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دارند دوست دارند بدانند چه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌هایی بخرند برنده هستند؟ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد‌های کوچک یا بزرگ؟ کلنگی یا آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی؟ شرق، غرب، شمال یا جنوب تهران بزرگ؟ پاسخ برخی از مشاوران املاک به این پرسش ها را در زیر بخوانید.

 

 

محقق نشدن وعده دولت برای ساخت ۴ میلیون واحدمسکونی، خطرناک است

افق عجیب پیش روی خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

خرید و فروش املاک و مسکن مهر شهر جدید هشتگرد بر خلاف برخی سیاستگذاری‌های خطی و بخشنامه‌های دستوری دولت از پیچیدگی‌های فراوانی برخوردار است. باید توجه داشت که در این خرید و فروش واردات، افزایش تعرفه و… نقشی ندارد و بیشتر مصالح مرتبط با ساخت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز در داخل کشور موجود است.
از این منظر مقاومت این خرید و فروش در برابر تحریم‌های اقتصادی از سایر خرید و فروش‌ها بیشتر است؛ بنابراین مشکلاتی که امروز در حوزه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد (اجاره، خرید و…) به چشم می‌خورد، ارتباطی با تحریم‌های اقتصادی ندارد و بیشتر برآمده از سوءمدیریت‌های مسوولان اجرایی است.

اما ۴ تیپ مختلف در جامعه ایرانی، مطالبات خود را از خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد جست‌وجو می‌کنند. ۴ تیپ «مقتصد صرفه‌جو»، «رفاه‌گرا»، «سوداگر» و «سرمایه‌گذار» که هر کدام رویکرد متفاوتی را از این خرید و فروش دنبال می‌کنند.

مقتصد صرفه‌جو، کسی است که منزل ندارد و مستاجر است، بنابراین رویای خرید منزل‌ای حداقلی را در سر می‌پروراند. استراتژی این فرد با راهبرد فرد «رفاه‌گرا» که یک منزل یا دو منزل و بیشتر دارد و تلاش می‌کند که برای سرمایه‌گذاری یا هر عمل دیگری منزل بعدی را تهیه کند، متفاوت است. سوداگر هم کسی است که دسترسی به منابع خوبی دارد، به سرعت وارد خرید و فروش می‌شود و سریع‌تر از آن خرید و فروش خارج می‌شود و سعی می‌کند در کوتاه‌ترین زمان، منفعت زیادی را کسب کند. سرمایه‌گذاران نیز جریاناتی هستند که به صورت حرفه‌ای در ساخت‌وساز و خرید و احداث مراکز اداری، تجاری و مسکونی و… مشارکت دارند. این تیپ افراد درآمد‌های نجومی را هدف قرار می‌دهند و به کمتر از آن راضی نیستند.
از سال ۷۴ خورشیدی ۵ دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته‌ایم. دوره‌هایی که شاید تطبیقی با هم نداشته باشند و در برخی برهه‌ها دوره رونق طولانی‌تر و دوران رکود آرام‌تر هستند.

اما بر اساس یک اصل کلی، بعد از هر دوره رونقی، دوره رکودی از راه می‌رسد. چرخه اصلی و بنای عمده خرید و فروش املاک؛ ۱) چرخه ایجاد پس‌انداز در دوران رکود، ۲) تجمیع ثروت، ۳) خرید با روش‌های رهن و ایجاد بدهی است. در نهایت با ورود مجدد به رکود بازتعریف دوباره این چرخه در سال‌های بعد. در اقتصاد ایران نرخ بهره حقیقی یکی از گزاره‌های مهم در بخش‌های مختلف اقتصادی است.

در ۳۰ سال گذشته در ۱۰ سال نرخ بهره حقیقی مثبت و ۲۰ سال از این مدت، شدیدا منفی بوده است. خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نسبت به نرخ بهره حقیقی که مابه‌التفاوت میان نرخ بهره بدون ریسک و تورم سالانه در کشور است، واکنش کاملی نشان می‌دهد و زمانی که نرخ بهره حقیقی در ایران مثبت بوده (مانند سال‌های ۹۲، ۹۳، ۹۴) خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در رکود بوده است؛ بنابراین تغییرات در نرخ بهره می‌تواند نشان دهد چه زمانی خرید و فروش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به سمت رکود حرکت می‌کند. با این توضیحات می‌توان گفت نرخ دلار تعادلی در اقتصاد ایران طی سال جاری ۳۲، سال ۱۴۰۲، حدود ۴۰ هزار تومان و بالاتر است. این موارد به ما می‌گوید که طی بازه زمانی تقاضا برای خرید مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و گران‌تر شدن نرخ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تداوم خواهد داشت.

در برابر این واقعیت‌های اقتصادی، دولت چه راهبردی را تدارک دیده است؟ دولت از طریق بخشنامه‌های دستوری تلاش می‌کند نرخ مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اجاره‌ای را مهار کند. تجربه ثابت کرده است که چنین بخشنامه‌هایی، کمکی به مردم نمی‌کند. دولت از سوی دیگر اعلام کرده که برای هر سال یک میلیون مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خواهد ساخت که در سال نخست هیچ مسکن مهر شهر جدید هشتگردی ساخته نشده است. اغلب کارشناسان هم اشاره می‌کنند دولت در تحقق این وعده‌ها توفیقی نخواهد داشت؛ بنابراین در شرایطی که چشم‌انداز پیش روی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در افق مقابل از جهش بالا حکایت می‌کند، دولت اقدام قابل توجهی برای مواجهه با این شرایط صورت نداده و این خطرناک است.

 

 

یکی از مشاوران املاک در این مورد گفت: برای کسانی که سرمایه داشته‌ باشند، منزل کلنگی بهتر است، زیرا خریداران این منزل‌ها سود بیشتری می‌کنند، اما کسانی که پول زیادی نداشته‌ باشند از نظر من می‌توانند آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی کوچک و چند سال ساخت در شرق تهران بزرگ خریداری کنند، زیرا شرق تهران بزرگ از لحاظ فرهنگی و موقعیتی بسیار بهتر از جنوب تهران بزرگ است، همچنین در مقایسه با شمال و برخی از نقاط غرب تهران بزرگ نیز قیمت مناسب‌تری دارد.

مشاور املاک دیگری بیان کرد: خرید آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگرد به منظور سرمایه‌گذاری اصلاً کار عقلانی نیست، زیرا واحدهای آپارتمان ارزان در شهر جدید هشتگردی هر چه از سن‌شان بگذرد از ارزش‌شان کاسته می‌شود، برای مثال اگر کسی منزل‌ای نوساز خریداری کند، چند روز بعد اگر قصد فروش ملک را داشته باشد، از قیمت آن کم می‌شود. او در ادامه گفت: من به کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را دارند، خرید منزل‌های ویلایی و زمین را پیشنهاد می‌کنم زیرا زمین همیشه بیشترین سود را دارد. او در پاسخ به اینکه کدام نقطه از تهران بزرگ برای سرمایه‌گذاری بهتر است? گفت: غرب تهران بزرگ به دلیل اینکه بافت جدیدتری دارد برای سرمایه‌گذاری بهتر است.

یکی دیگر از مشاوران املاک اظهار کرد: منزل نوساز به دلیل افت قیمت برای سرمایه‌گذاری اصلاً مناسب نیست، اما همیشه ماده استفادهی که همان ملک کلنگی است برای سرمایه‌گذاری بهترین به حساب می‌آید، اما کسی که ملک کلنگی خریداری می‌کند نباید الان بسازد و باید فعلاً به این ملک دست نزند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، او در ادامه گفت: کسی که ملکی کلنگی خریداری می‌کند اگر بعد از دو سال 60 درصد سود نکند، در واقع ضرر کرده است، زیرا ارزش پول او تا دو سال دیگر کم شده و از طرفی گرفتن جواز و… آنقدر سخت و خسته‌کننده است که اگر 60 درصد سود نکند فایده‌ای ندارد؛ اما با شرایط اکنون فقط دوسال طول می‌کشد که کسی ملکی که ساخته است را بفروشد و یکی دو سال هم طول می‌کشد که آن را بسازد و نهایتاً 50 درصد سود می‌کند، بنابراین اکنون زمانی مناسبی برای ساخت و ساز نیست. او گفت: با توجه به سودهای بانکی مملکت ما مردم را به تن‌پروری کردن عادت داده و نظام بانکی خود کاری می‌کند که مردم سراغ تولید نروند.

 

تاریخچه مسکن مهر هشتگرد شهر جدید

تاریخچه

بند «د» ذیل تبصره 6 بودجه سال 1386 کل کشور بر تامین مسکن مناسب برای آحاد ملت به خصوص اقشار کم درآمد تاکید جدی داشته و جهت نیل به اهداف تعیین شده راهکارهای متعددی من جمله اجاره بلند مدت زمین در چارچوب حق بهره برداری از زمین های دولتی به منظور کاهش قیمت واحدهای مسکونی و حذف قیمت زمین از قیمت تمام شده واحد مسکونی را پیشنهاد نمود.

دستورالعمل اجرایی آیین نامه اجرای بند « د » تبصر ه 6 قانون بودجه سال 86 توسط وزارت مسکن و شهرسازی ابلاغ گردید که طی تبصره 4 ذیل بند « ب » آن کلیه وظایف وزارت مذکور در خصوص اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 12000 نفر اعم از تهیه زمین ، دریافت لیست متقاضیان پالایش شده از وزارت تعاون و معرفی متقاضیان به بانکهای عامل جهت اخذ تسهیلات و نظارت بر تهیه طرحهای آماده سازی و عملیات ساخت واحدها به بنیاد مسکن اسلامی واگذار گردید.

دولت محترم در جهت پیشبرد اهداف یاد شده در زمینه تولید و عرضه مسکن، قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را تهیه و به عنوان لایحه یک فوریتی در تاریخ 1/3/86 جهت مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد و متعاقباً مجلس شورای اسلامی نیز در تاریخ 25/2/87 قانون مذکور را با تایید شورای محترم نگهبان مصوب نمود.

در تاریخ 18/9/87 طی مصوبه هیات محترم دولت و با امضای معاون اول محترم رئیس جمهور در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت اقدامات مربوط به مسکن مهر به قائم مقامی وزارت مسکن شهرسازی به عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شد.

شیوه نامه اجرایی طرح مذکور در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت با مبنای واگذاری مسئولیت کلیه امورمسکن مهر به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تاریخ 7/2/88 از سوی وزیر محترم مسکن ابلاغگردید که به همراه فرمها و دستورالعملهای اجرایی بپیوست آن مهمترین منبع و مرجع طرح مذکور در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت می باشد.

اقدامات مقرراتی شهر جدید هشتگرد:

بنیاد مسکن پس از تصویب شوه نامه مذکور به صورت پیگیر مجدانه در راستای تحقق اهداف طرح مذکور با استفاده از پتانسیل بالای خود و شبکه گسترده ادارات و شهبات در سطح شهرستانها و شهرهای کشور تمام تلاش خود را به کار بسته و در تعامل فراگیر با بانک مسکن که به عنوان بانک عامل پرداخت کننده تسهیلات پخش مسکن می باشد همکاری گسترده ای در پیش گرفته تا آنجا که در بسیاری از موارد با پیشنهاد بنیاد مسکن تبصره ها و اصلاحیه های متعددی در جهت تسریع و پیشبرد طرح به آن اضافه شده که از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

– پیش بینی راهکارهای مختلف برای تامین اراضی اجاره بلند مدت به روشهای ذیل:

  • استفاده از زمینهای دولتی در اختیار وزارت مسکن و شهرسازی
  • استفاده از زمینهای ملی در اختیار سازمانهای دولتی غیر از وزارت مسکن و شهرسازی مانند منابع طبیعی و …
  • زمینهای توافقی به صورت توافق با مالکین حقیقی و حقوقی
  • اراضی در اختیار بنیاد مسکن به عنوان نهاد عمومی غیر دولت

– پرداخت وام به متقاضیان دارای زمین ملکی، با حفظ مالکیت اشخاص بر عرصه و اعیان.

– معرفی متقاضیان جهت اخذ تسهیلات 150 میلیون ریالی از ابتدا در زیمنهایی که امکانات ساخت واحد مسکونی، همزمان با اجرای عملیات آماده سازی وجود دارد.

– ساخت یک تا 2 واحد بصورت اضافه اشکوب بر روی واحد مسکونی دارای استحکام بنا و یا تخریب واحد مسکونی فرسوده موجود و ساخت 3 واحد مسکونی تحت شرایط تعریف شده طرح

– ارائه راهکار جهت پرداخت تسهیلات به زمین های ملکی فاقد سند که گامی موثر و بزرگ در جهت پیشبرد طرح و عبور از موانع موجود می باشد.

– معرفی متقاضیان به بانک با دستور تهیه نقشه جهت انعقاد پیش قرارداد تعیین مهلت برای اخذ پروانه ساختمانی و ارائه به بانک جهت انعقاد قطعی قرارداد مشارکت مدنی.

– پرداخت یارانه های مسکن مهر، مصوب وزارت محترم مسکن و شهرسازی با سرفصل های:

  • کاهش هزینه صدور پروانه ساختمانی و محدود نمودن آن به حداکثر 000ر100 ریال در هر متر مربع.
  • تخفیف 50 درصد هزینه صدور پروانه ساختمانی و 50 درصد باقیمانده به صورت اقساط 36 ماهه.
  • کاهش هزینه های مهندسی و محدود نمودن آن به حداکثر 000ر30 ریال در هر متر مربع.
  • کمک هزینه تهیه طرح آماده سازی به مبلغ 000ر000ر10 ریال برای هر هکتار زمین اجاره 99 ساله.
  • کمک هزینه تهیه طرح معماری و سازه به مبلغ 000ر000ر2 ریال برای هر واحد مسکونی 99 ساله و ملکی.
  • تقسیط 2 ساله هزینه دریافت انشعابات آب، برق و گاز از زمان بهره برداری واحد احداثی.
  • صدور پایان کار عملیات ساختمانی از سوی شهرداریها در مرحله سفت کاری قابل سکونت.
خرید و فروش خانه و آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد – استعلام قیمت 09212766087

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری