روکش پی وی سی زنجان

روکش پی وی سی زنجان

روکش پی وی سی زنجان

روکش پی وی سی که بارها اسم آن را در صنایع مختلف به خصوص صنعت چوب شنیده اید، از مهم ترین محصولاتی به شمار می رود که توانسته مزیت های زیادی را به خود اختصاص دهد. مزیت ها و ویژگی هایی که در انواع روکش ها به چشم می خورند، باعث گسترده شدن کاربردهای آن ها شده اند. در حال حاضر از بهترین روکش‌هایی که در بازار موجود هستند، می توان به روکش پی وی سی زنجان اشاره کرد که با بهره مندی از بهترین ویژگی ها توانسته جای خود را در صنایع مختلف به تثبیت برساند.

این مقاله راهنمای خوبی برای افرادی است که قصد دارند اطلاعات کاملی را درباره این محصول به دست بیاورند. پس اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، تا انتهای این مطلب دنبال کننده ما باشید.

 

09212766087

 

 

روکش پی وی سی زنجان

 

روکش پی وی سی چیست؟

اولین سوالی که در رابطه با این موضوع می توان مطرح کرد این بوده که این روکش چیست. پی وی سی با نام های دیگری نیز شناخته شده است که از آن ها می توانیم به پلی وینیل کلراید اشاره کنیم. در واقع روکش پی وی سی نوعی پلاستیک به شمار می آید که از ویژگی های مختلفی از جمله مقاومت بالایی برخوردار است. اصلی ترین کاربرد این روکش پی وی سی زنجان را می توانید در صنعت چوب مشاهده کنید. هر نوع طرح و نقشی که مد نظرتان است را می توانید بر روی این روکش ها پیاده کنید و دلیل آن نیز انعطاف پذیری بالایی است که می توانید از آن مشاهده کنید.

همچنین روکش پی وی سی توانسته از قیمت مناسبی برخوردار باشد و از این طریق جزو انتخاب های اولیه برای هر کسب و کاری به شمار رود. این روکش ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از این مدل ها نیز به نوبه خود ویژگی های متعددی را از خود به اشتراک می گذارند. در ادامه به صورت کامل تر این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس تا در ادامه مطلب نیز ما را همراهی کنید.

 

روکش پی وی سی زنجان

 

روکش پی وی سی در چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که باید به بررسی کامل آن پرداخت این بوده کاربرد روکش پی وی سی در چه مواردی است. در ابتدا باید بگوییم که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که می توانید از این محصول شاهد باشید، کاربردهای آن نیز گسترش پیدا خواهند کرد. به همین علت برای سطوح ابزار خورده و روکش کردن پروفیل ها مناسب ترین گزینه به شمار می روند. کاربردهایی که می توانید از این روکش مشاهده کنید، بسیار گسترده تر از آن چیزی بوده که شما تصور می کنید. به همین علت می خواهیم به معرفی چند نمونه از آن ها بپردازیم تا بیشتر با این محصول ویژه آشنایی پیدا کنید.

روکش پی وی سی زنجان

 

اگر به آشپزخانه نگاه کنید، کاربرد روکش پی وی سی را نیز مشاهده خواهید کرد

آشپزخانه از جمله مکان هایی به شمار می رود که پذیرای انواع روکش های پی وی سی است. کابینت ها از اصلی ترین لوازمی به شمار می روند که در تولید و ساخت آن ها می توان از این روکش ها بهره برد. البته باید حواستان به این موضوع باشد که استفاده از این روکش بر روی قسمت رویی کابینت کاملا ممنوع است و نباید به هیچ عنوان آن را به کار گرفت. ولی استفاده از انواع روکش های پی وی سی در قسمت درونی کابینت هیچگونه ممانعتی ندارد و می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید.

لوازم مختلفی در آشپزخانه وجود دارند که تحت عنوان “لوازم دکوراتیو” شناخته شده اند. از روکش پی وی سی زنجان می توان برای این لوازم استفاده کرد. امروزه تکنولوژی های جدیدی معرفی شده اند که از این قابلیت برخوردار هستند تا با کمک خلاء این روکش ها را برای استفاده بر روی انواع صفحات فلزی و غیرفلزی ممکن و آماده کنند. همین گستره و بازه کاربردها را افزایش خواهد داد.

 

روکش پی وی سی pvc
روکش پی وی سی pvc

به پذیرایی و اتاق خواب می رسیم

از بخش آشپزخانه که عبور کنیم می توانیم از نقش روکش پی وی سی در پذیرایی و اتاق خواب نام ببریم. این مکان ها نیز سرشار از لوازمی هستند که به زیبایی زیادی نیاز دارند. مبلمان تنها نمونه ای از این موارد به شمار می روند. همانطور که اشاره کردیم این روکش ها از قابلیت طرح پذیری بالایی برخوردار هستند. به همین علت زمانی که آن ها را وارد پرس ممبران حرارتی کنید، می توانید انواع نقش های دلخواه و سفارشی خود را بر روی آن ها پیاده سازی کنید. این نقوش ریز و جذاب به زیبایی این مبلمان و دیگر لوازم کمک بزرگی را می کند و می توان همواره از آن ها بدین منظور استقبال کرد.

روکش پی وی سی زنجان

 

در صنعت چوب کاربردهای زیادی را می توانید مشاهده کنید

همانطور که در ابتدا متن نیز اشاره کردیم، اصلی ترین کاربرد روکش پی وی سی در صنعت چوب است. از مهم ترین انواع این روکش ها، می توان به روکش ممبران اشاره کرد که نقش اساسی و زیادی را در کابینت سازی دارد. البته شاید با ممبران آشنایی نداشته باشید ولی اگر بخواهیم به صورت خلاصه و مختصر توضیح دهیم می توانیم اینطور بیان کنیم که ممبران همان لایه های پی وی سی به شمار می آیند و می توان آن را بر روی ام دی اف کشید. برای اینکه لایه های پی وی سی بر روی ام دی اف چسبیده شوند، به چسب های مخصوص نیاز است.

این چسب ها با نام چسب ممبران و یا چسب وکیوم شناخته شده اند. البته قبل از آن نیاز است تا طرح ها و نقش های سفارشی و دلخواه بر روی ام دی اف پیاده سازی شوند که برای این امر به دستگاه های مخصوص معروف به دستگاه های سی ان سی نیاز است. حالا در مرحله بعدی نیاز است تا از دستگاه وکیوم بهره برده شود. چرا که این دستگاه چسب مخصوص را برای چسباندن روکش پی وی سی بر روی ام دی اف فراهم می کند.

 

 

از صنعت دکوراسیون نمی توانیم چیزی نگوییم

حالا نوبت آن است که به سراغ کاربرد دیگر روکش پی وی سی زنجان برویم. صنعت دکوراسیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هیچ فردی نمی تواند آن را نادیده بگیرد. به خاطر همین شور و ذوق افراد زیادی وجود دارند که دست به استفاده از محصولات مختلف می زنند تا بتوانند نیازهای مختلف خود را در ارتباط با دکوراسیون ویژه و منحصر به فرد برآورده کنند.

اصلی ترین دلیلی که باعث شده است روکش پی وی سی در دکوراسیون حرفی برای گفتن داشته باشد، رنگ ها و طرح های متنوع آن است. تنوع این رنگ ها آنقدر زیاد هستند که می توانند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند و به خود جذب کنند. اگر می خواهید دکوراسیون داخلی شما منحصر به فرد و مثال نزدنی باشد، پیشنهاد می کنیم از روکش پی وی سی با طرح چوب بهره ببرید که به خوبی هنرنمایی خواهد کرد.

همچنین تمیز کردن این روکش ها بسیار راحت بوده و هیچگونه سختی را برای شما به همراه نخواهد داشت. به همین علت نیازی نیست تا نگرانی ای مبنی بر سخت تمیز شدن آن و کثیف ماندن دکوراسیون خود داشته باشید. همچنین کار با این روکش ها بسیار آسان بوده و همین دلیلی است که می توانید در هر صنعتی از آن من جمله صنعت دکوراسیون استفاده کنید و نهایت بهره را ببرید.

 

 

مزیت های روکش پی وی سی چیست؟

از دیگر مباحث پراهمیت که بررسی آن الزامی است، مزیت هایی هستند که می توانید از این روکش ها مشاهده کنید. هر کدام از این مزیت ها بسیار پراهمیت هستند و باعث شده اند که بتوانید نقش آن ها را در صنایع مختلف مشاهده کنید. مهم ترین صنایع گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • از چاپ پذیری بسیار ایده آلی برخوردار است.
  • ابزار خوری این روکش کش منحصر به فرد است. دلیل آن انعطاف پذیری بالایی بوده که می توانید از آن مشاهده کنید.
  • در برابر عوامل مختلفی از خود مقاومت به اشتراک می گذارند که از جمله آن ها می توانیم به اسید، الکل و رطوبت اشاره کنیم.
  • شکل پذیری حرارتی بالایی داشته و می توان از قابلیت خم شدگی آن ها نهایت بهره را برد.
  • تنوع آن در طرح و رنگ آنقدر زیاد بوده که مخاطبی را به سمت خود جلب خواهد کرد.
  • تنوع رنگ های بالا موضوع رنگ آمیزی را کاملا منتفی کرده است. به همین علت هزینه های اضافی که در رابطه با آن وجود دارند، کاملا فراموش خواهد شد.
  • به طور کلی قیمت این محصول با توجه به مزیت هایی که دارد، کاملا مقرون به صرفه بوده و می توان از آن به عنوان یک انتخاب اقتصادی یاد کرد.
  • از آنجایی که کار با روکش پی وی سی زنجان بسیار آسان است، شاهد سرعت بالا در انجام پروژه ها خواهید بود. همین سرعت بالا هم در هزینه ها و هم در زمان نهایت صرفه جویی را خواهد کرد.

 

روکش پی وی سی چه معایبی دارد؟

هر محصولی در کنار بازه ای از مزایا و امتیازاتی که دارد، ممکن است در چند نمونه عیب نیز داشته باشد. البته برخی اوقات این عیب ها قابل چشم پوشی هستند و می توان از آن ها گذر کرد. با این وجود برای اینکه بتوانید کاملا با یک دید باز خرید خود انجام دهید، نیاز است تا این معایب و نقاط ضعف را نیز برای شما بیان کنیم که شامل گزینه های زیر می شوند:

  • هر چند زیبایی این روکش های پی وی سی نیز بالا است ولی نمی توانید به اندازه روکش های لامینت و ملامینه از آن زیبایی مشاهده کنید.
  • در برابر حرارت به صورت کامل مقاومت ندارد.
  • همانطور که اشاره کردیم این روکش های پی وی سی در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند ولی این رطوبت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به کیفیت چسب ممبران اشاره کنیم.
  • مقاومت کمی را از نظر آسیب های مکانیکی مانند خراش و سایش شاهد خواهید بود.
  • از قابلیت ترمیم برخوردار نیست و این خود می تواند بزرگ ترین عیب به شمار آید.

با وجود این معایب، روکش پی وی سی با تمامی انواعی که دارد تبدیل به محصولاتی شده اند که در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد هستند و نمی توان آن ها را با هیچ چیز دیگری جایگزین کرد.

روکش پی وی سی زنجان

 

قیمت روکش های پی وی سی زنجان به چه صورت است؟

برای بسیاری از افراد قیمت روکش پی وی سی مهم ترین مبحثی است که می خواهند به سرعت از آن اطلاعات کسب کنند. در واقع می توان از قیمت به عنوان فاکتوری یاد کرد که بر روی خرید تاثیر خود را خواهد گذاشت. نمی توان قیمت مشخص و تعیین شده ای را برای روکش پی وی سی زنجان در نظر گرفت. چرا که عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند بر روی کاهش یا افزایش قیمت ها تاثیر داشته باشند که از مهم ترین آن ها می توانیم گزینه های زیر را نام ببریم:

  • ضخامت
  • ابعاد
  • کیفیت
  • کاربرد
  • نوسانات بازار
  • مواد اولیه

شش گزینه ذکر شده بسیار پر اهمیت هستند و نمی توان از نقش هیچ کدام آن ها عبور کرد. اگر بخواهیم یک توضیح خلاصه و دقیق را ارائه دهیم، می توانیم اینطور بیان کنیم که:

  • هر چقدر ضخامت روکش پی وی سی بیشتر باشد، به همان اندازه نیز شاهد افزایش قیمت ها خواهید بود.
  • در رابطه با ابعاد نیز به همین صورت است. یعنی هر چقدر شما سفارش دهنده ابعاد بزرگ تری باشید، باید متناسب با آن هزینه بیشتری نیز پرداخت کنید.
  • کیفیت نیز از دیگر پارامترهای مهم و اساسی به شمار می رود. یعنی اگر کیفیت یک محصول بالا باشد، طبعا قیمت نیز سیر صعودی خواهد داشت. روکش پی وی سی زنجان یکی از باکیفیت ترین نمونه هایی است که می توانید در بازار پیدا کنید.
  • کاربرد نیز به همین صورت است. چرا که ممکن است ضخامت روکش پی وی سی مبلمان با ضخامت روکش پی وی سی متفاوت باشد. پس باید در قیمت نیز شاهد تفاوت هایی باشید.
  • نوسانات بازار نیز همواره وجود دارد. پس زمانی که می خواهید خرید خودتان را نهایی کنید، باید از قیمت لحظه ای محصول آگاه باشید و استعلام بگیرید.
  • آخرین گزینه نیز مربوط به مواد اولیه است. مواد اولیه نیز همگام با نوسانات بازار افزایش یا کاهش پیدا می کنند. همچنین مواد اولیه بر روی کیفیت نیز تاثیر خود را می گذارند. به همین علت این گزینه نیز بر روی قیمت بی تاثیر نیست.

قطعا موارد تاثیرگذار فراتر از گزینه های ذکر شده هستند. ولی این موارد دارای بیشترین اهمیت هستند و نیاز است تا توجه گسترده تری نسبت به آن ها داشته باشیم.

 

 

چه چیزهایی را می توان با کمک روکش پی وی سی زنجان روکش کرد؟

اگر قصد روکش کردن لوازم و ابزارهای مختلفی را دارید، در ابتدای کار باید با آن ها آشنا شوید. چون هر ابزار و یا وسیله ای را نمی توان روکش کرد. از مهم ترین محصولاتی که قابلیت روکش شدن با این پی وی سی ها را دارند، گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • بر روی روکش کردن صفحات پلاستیک گزینه ایده آلی است.
  • صفحات چوبی تک لایه و چند لایه را نیز می توان با کمک این محصول روکش کرد.
  • صفحات ام دی اف نیز در بین این محصولات جای می گیرند.
  • از دیگر مواردی که از قابلیت روکش کردن برخوردار هستند، شامل الوارها و ورق ها می شوند.
  • در و پنجره های پلاستیک نیز نمونه دیگری از لوازمی به حساب می آیند که می توان آن ها را با کمک روکش پی وی سی، روکش کرد.
  • انواع پروفیل پی وی سی، انواع سنگ ها و صفحات فلزی نیز این قاعده مستثنی نیستند.
  • برای روکش کردن صفحات و الوارهای آزبست و همچنین انواع پروفیل های آلومینیوم این روکش مناسب ترین گزینه است.

روکش پی وی سی زنجان

خرید روکش پی وی سی زنجان

بعد از این با کاربردها آشنا شدید و از قیمت ها به صورت کامل مطلع شدید، وقت آن است که برای خرید اقدام کنید. روکش پی وی سی زنجان با تمامی ویژگی هایی که دارد، می تواند انتخاب مناسبی برای هر صنعتی به شمار رود. تولید روکش پی وی سی در شهرهای مختلف زنجان باعث شده است تا میزان واردات این محصول به کمترین میزان خود برسند. از مهم ترین شهرهایی که زنجان تولیدکننده روکش پی وی سی هستند، گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • روکش پی وی سی ابهر
  • روکش پی وی سی خرمدره
  • روکش پی وی سی سلطانیه
  • روکش پی وی سی نوربهار
  • روکش پی وی سی طارم

همچنین شما می توانید خرید خود را به دو صورت آنلاین و حضوری به ثبت برسانید. قطعا خرید آنلاین زمان بسیار کمتری را از شما خواهد گرفت ولی خرید در خرید حضوری فرصت بررسی محصول مورد نظر را از نزدیک دارید. با این وجود ما کیفیت بالای روکش پی وی سی زنجان را تضمین می کنیم و می توانید با خیال راحت خرید خودتان را نهایی کنید.

 

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تمامی اطلاعاتی که در رابطه با انواع روکش های پی وی سی زنجان از اهمیت بالایی برخوردار هستند را برایتان شرح دهیم. کاربردها، ویژگی ها، مزیت ها و قیمت تنها نمونه ای از این موارد پراهمیت به شمار می روند که برای هر خریداری واجب است تا با آن ها آشنایی کامل را به دست بیاورید. پس اگر می خواهید یک خرید موفقیت آمیز را داشته باشید و همچنین بهترین کاربرد را از این محصول ببرید، یادگیری و به خاطر سپردن تمامی این اطلاعات جزو الزامات به شمار می روند.

 

روکش پی وی سی زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری