روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

روکش پی وی سی در البرز

 

روکش های پی وی سی که با اسم پلی وینیل کلراید نیز شناخته می شوند یکی از انواع مناسب پلاستیک هستند که در صنایع مختلفی مانند چوب و متریال هایی از این دست کاربرد فراوانی دارد. وجود قابلیت های زیادی مانند انعطاف پذیری بالا در روکش های پی وی سی، به همراه استحکام و در دسترس بودن آن باعث شده تا کاربرد آن در صنعت رشد چشمگیری داشته باشد و به همین دلیل است که در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. همچنین علاوه بر تمامی این موارد یکی دیگر از مزایای موجود در روکش های پی وی سی را می توان قیمت مناسب آن نیز بیان کرد.

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

روکش پی وی سی در کرج شامل روکش های اکریلیک نیز می باشد و از این رو این مدل در کرج محبوبیت زیادی دارد به نوعی که می توان گفت یکی از پر مصرف ترین نوع روکش به شمار می رود. همانطور که می دانید فویل هایی با تعداد لایه های بالا و همچنین در اندازه های مختلف برای روکش کردن روکش های پی وی سی به کار می روند و از این رو می توان گفت که ضخامت، رنگ، نقش های مختلف و نقوش برجسته مانند صاف بودن، مات بودن، وجود رگه های چوبی و … در روکش های پی وی سی هرکدام سبب افزایش جذابیت این روکش خواهند شد.

 

09212766087

معمولا لایه های پی وی سی در سه دسته پلی وینیل کلراید، لایه های آستری و لاک های متفاوت تقسیم بندی می شوند که ضخامت آن ها نیز بین 0/2 الی 3 میلی متر می باشد؛ البته با توجه به دستگاه های برش لیزری ممکن است که این ضخامت ها تغییر کنند که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در این مقاله قصد داریم تا در مورد کاربردهای گسترده این روکش ، به همراه جنس و قیمت روکش پی وی سی در البرز صحت کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

در چه مکان هایی می توان از روکش های پی وی سی کرج هشتگرد استفاده کرد؟

همانطور که در ابتدا این مطلب نیز اشاره کردیم یکی از مزایای استفاده از این روکش این است که انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد که در نتیجه می تواند باعث افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف شود. از روکش های پی وی سی می توان برای روکش کردن سطوح مختلفی مانند سطح های ابزار خورده، ساخت نوار لبه، روکش کردن پروفیل ها، نوارهای لبه دار فرم دار، فرز خورده و … استفاده کرد که در ادامه به بررسی تخصصی تری از آن ها خواهیم پرداخت. برای مثال یکی از کاربردهای اصلی روکش های پی وی سی در درب های کابینت است که به دلیل عمیق تر بودن برش و حکاکی ها بر روی ان، استفاده از یک روکش مقاوم می تواند دوام را در آن بالاتر ببرد.

یکی دیگر از کاربردهای مهم و منحصر به فرد این روکش در ساختارهای مصنوعات می باشد که البته نیاز بالایی به پیوسته بودن روکش ها در ابعاد مختلف در یک سازه دارد. از این رو برای ایجاد شیارهای V مانند روی تخته ها و تا کردن آن ها می توان خیلی راحت از روکش های پی وی سی استفاده کرد. تخته هایی با روکش MDF با ابزار در سطح یا لبه با استفاده از پرس های چسب ممبران، یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای روکش پی وی سی در کرج می باشد.

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

 

آیا می توان از روکش پی وی سی در البزر در کابینت سازی هم استفاده کرد؟

قبل از اینکه به بررسی روکش پی وی سی در البزر بپردازیم بهتر است که کاربردهای مختلفی از این روکش را در کابینت سازی بررسی کنیم. به این صورت که روکش های پی وی سی برای کابینت های آشپزخانه و همچنین نمای آن کاربرد بسیار زیادی دارد. البته استفاده کردن از این روکش تنها برای روکش درب های کابینت ها قابل استفاده می باشد و به هیچ وجه برای صفحه رویه کابینت مورد استفاده قرار نمی گیرد. کرج هشتگرد چهار باغ کردان نظر اباد

تکنولوژی های جدیدی در این زمینه یعنی با استفاده از خلاء بر روی صفحات فلزی و یا غیر فلزی از روکش ها و روکش های پی وی سی استفاده می کنند. یکی از مزایای استفاده از این روکش ها این است که انواع کارخانجات تولید لوزام خانگی و همچنین محصولات دکوراتیو می توانند برای بالاتر بردن کیفیت و طول عمر محصولات خود از روکش پی وی سی در البزر استفاده کنند. البته تنها از این روکش ها برای نمای آشپزخانه و همچنین سطوح کابینت استفاده نمی شود بلکه یکی دیگر از کاربردهای مهم آن می تواند در لوازم تخت و مبلمان نام برد.

انعطاف بالای این روکش به خصوص در فضا و نمای داخلی پرس ممبران، باعث شده تا نقوش بسیار ریز و کاربردی بر روی روکش پی وی سی در کرج ایجاد شود. ابزارهای دقیق و عمیق، ایجاد اشکالی با شعاع های کوچک، ایجاد حرارت برای پرس کردن از دیگر مزایای این روکش به شمار می رود. به طور کلی این نوع روکش یعنی پی وی سی بدون حضور چسب های ممبران دوام بالایی ندارد و ممکن است که بدون حضور این چسب دچار از هم گسیختگی شود. زمانی که برای ساخت مبلمان و تخت استفاده می شود بهتر است با به کار بردن چسب های ممبران باشد تا استحکام و دوام را در چوب به صورت دائمی کند.

 

استفاده از روکش پی وی سی در کرج در صنایع چوبی

همانطور که گفته شد یکی از دلایل ماندگاری و پایداری این روکش ها وجود یک لایه، دو لایه و یا چسب های ممبران است که باعث بالا بردن ضخامت و در نتیجه ماندگاری آن خواهد شد. در صورتی که قصد دارید تا دو لایه متفاوت یعنی چوب و یا ام دی اف را با استفاده از ترکیبی از روکش های پی وی سی به یکدیگر متصل کنید بهتر است که دو حالت نمای زیر و نمای رو هر دو نمایان شود.

روکش های پی وی سی را می توانید به صورت انواع صفحات پی وی سی، صفحات پلاستیکی، صفحات چوبی تک لایه و یا چندین لایه، صفحات MDF، الوارها، روکش ها، درب و پنجره های پلاستیکی، انواع پروفیل ها در PVC، انواع سنگ، صفحات فلزی، صفحات و الوارهایی از جنس آزبست و انواع پروفیل های آلومینیومی نیز روکش کنید زیرا استفاده از این موارد می تواند دوام و پایداری را در محصول بالا ببرد. اما یکی دیگر از پر کاربردترین روکش پی وی سی در البزر ، استفاده از این روکش در متریال چوبی است که در کنار روکش های چسب ممبران یکی دیگر از دلایل اصلی بالا بردن استانداردهای استفاده از روکش های پی وی سی در کابینت سازی به شمار می رود. ممبران به عنوان یک لایه قوی تری از پی وی سی بر روی ام دی اف کشیده می شود و باعث بالاتر رفتن قابلیت های کابینت خواهد شد.

یکی دیگر از موارد جذابی که در بحث حکاکی و برش روکش های پی وی سی می توان شاهد آن بود، استفاده از دستگاه های سی ان سی بر روی ام دی اف می باشد. همچنین با استفاده از دستگاه های مخصوص در وکیوم هر دو لایه یعنی چسب ممبران و روکش ام دی اف را می توان به یکدیگر چسباند.

 

استفاده از روکش پی وی سی در البرز در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی

همانطور که گفته شد این روکش ها دارای زیبایی چشمگیری هستند و همچنین تنوع در رنگ و طرح در آن ها بی شمار می باشد. روکش پی وی سی در البرز در رنگ های مختلف و با استفاده از روکش های پی وی سی طرح چوب می تواند در دکوراسیون داخلی نیز موثر عمل کند. قابلیت های چسبندگی در برابر آب در این روکش ها خیلی کم است و به همین دلیل خیلی راحت تمیز می شوند. همچنین مقاومت سطحی بالایی در برابر آب دارد و همین به عنوان یکی از مزایای مهم به شمار می رود. از دیگر مزایای استفاده از روکش پی وی سی در البرز می توان به:

• ابزار خوری بالا و فوق العاده
• چاپ پذیری به صورت ایده آل
• قابلیت خم شدن
• شکل پذیر بودن به صورت حرارتی
• بی نیاز بودن از هزینه اضافی برای به کار بردن رنگ های مختلف
• مقاوم بودن روکش پی وی سی در کرج در برابر الکل و اسید
• مقاوم در برابر رطوبت
• انجام پروژه های مختلف روکش پی وی سی در کرج با سرعت بالا، در حداقل زمان و هزینه بسیار کم
• تنوع زیاد در طرح و رنگ در روکش پی وی سی

 

 

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

قیمت روکش پی وی سی در البرز به چه عواملی بستگی دارد؟

در نظر گرفتن قیمت یکی دیگر از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام خرید روکش پی وی سی در البرز به آن دقت کنید. از این رو فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در قیمت این روکش ها را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

• ضخامت
• ابعاد
• کیفیت بالا
• نوع کاربرد
• رنگ روکش مورد نظر

همچنین استفاده از این روکش در صنایع مختلف یعنی برای کمد، مبلمان، کابینت و یا دیگر موارد خود موضوع دیگری است که بر روی قیمت نهایی روکش پی وی سی در البرز تاثیرگذار خواهد بود. تا به اینجای مقاله سعی کردیم تا ابعاد مختلفی از روکش پی وی سی در البرز را بررسی کنیم. در ادامه به بررسی کاربردهای چسب ممبران، روکش لبه پی وی سی و همچنین قیمت موجود در بازار برای انواع مختلفی از این محصول را بررسی خواهیم کرد.

 

چسب وکیوم ممبران در البرز و رابطه آن با روکش پی وی سی

اگر در حوزه چسب وکیوم ممبران در کرج فعالیت داشته باشید قطعا با کاربرد آن با روکش های پی وی سی نیز آشنایی دارید. به طور کلی این روزها که ارزش چوب و به کل محصولات چوبی بالا رفته است، استفاده از جایگزین های نزدیک به متریال چوبی باعث شده تا محصولات مختلفی با استفاده از روکش چسب های ممبران و همچنین پی وی سی در بازار تولید شود.

به عنوان مثال استفاده از مواد های ترکیبی برای بالا بردن زیبایی و دوام ام دی اف از مهم ترین دلایل استفاده از چسب های وکیوم ممبران می باشد. این روکش ها به عنوان یک روکش مقاوم بر روی روکش های ام دی اف قرار می گیرد و باعث می شود تا مقاومت ام دی اف افزایش پیدا کند و در نتیجه چسب های مخصوص ام دی اف و نئوپان در حضور این چسب ها راحت تر بر روی سطح مورد نظر می چسبند.

ماهیت اصلی این چسب ها باعث شده کاربردهای گسترده تری در بازار و همچنین در ترکیب با دیگر متریال داشته باشد. به طور کلی چسب های ممبران با جزئیاتی تشکیل شده از پلیمرهایی هستند که بر پایه آب تشکیل شده اند و دو مدل پلی اورتان و چسب هایی با جزئیات اکریلیکی تولید می شوند.
یکی از دلایلی که باعث شده تا این چسب نسبت به دیگر چسب های موجود در بازار از کیفیت و محبوبیت بیشاری برخوردار باشد، دمای قابل تحمل تا 75 درجه سانتی گراد می باشد. البته دقت کنید که دمای بالای 75 درجه سانتی گراد باعث ذوب شدن چسب و از بین رفتن خواص آن خواهد شد. چسب های وکیوم ممبران که بر پایه پلی اورتان تولید می شوند در پرس های وکیوم، گزینه مناسب تری برای ترکیب شدن با چسب وکیوم ممبران در البرز می باشد زیرا در هنگام استفاده سهولت بیشتری دارند. چسب های وکیوم در دو مدل دو جزئی و تک جزئی می باشند که در مقاله های قبلی به صورت مفصل در این مورد صحبت کردیم.

 

انواع کیفیت های چسب وکیوم ممبران در البزر

• یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از چسب های ممبران و روکش های ممبران مقاومت بالایی است که در برابر حرارت دارد و همانطور که گفته شد می تواند تا دمای 75 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. در نتیجه به هیچ وجه پخش نمی شود.
• این چسب ها بوی بدی ندارند و می توانید در فضای بسته نیز از آن استفاده کنید.
• چسب های وکیوم ممبران بر دو پایه تک جزئی و دو جزئی در بازار تولید می شوند.
• چسب هایی که به صورت دو جزئی مورد استفاده قرار می گیرند به نام های ایزو سیانول یا هاردنر هم شناخته می شوند. این مدل از چسب ها مقاومت حرارتی بسیار بالاتری نسبت به دیگر روکش های ممبران دارند.

 

استفاده از نوار لبه pvc در البرز

استفاده از نوار لبه pvc مزایای بسیار زیادی دارد. به طور مثال می تواند تخته ها را در برابر انواع شرایط محیطی و آب و هوایی مانند
• سایش
• ضربات
• آب و هوای گرماشعه فرابنفش
مقاوم کند. همچنین این نوارها به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهند و در نتیجه کار کردن با آن ها نیز بسیار ساده است. متنوع و کم هزینه هستند و خیلی راحت می توانید به صورت بازیافت شده نیز ان ها را در بازار دریافت کنید. این نوارها به دلیل سهولت در استفاده امروزه در بسیاری از صنایع مختلف به خصوص صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

نوارهای لبه pvc و انواع آن ها

در ابتدا بهتر است که به این موضوع اشاره کنیم که با اعطاء و پشتیبانی نمایندگی روکش پی وی سی در البرز می توانید خیلی راحت بهترین و با کیفیت ترین روکش های چسب ممبران، نوارهای لبه پی وی سی و دیگر موارد مورد نیاز در این حیطه را با قیمت مناسب دریافت کنید.
این نوارها در انواع رنگ در بازار موجود می باشد که همین موضوع باعث شده تا این نوارها سیار کاربردی تر باشند. البته رنگ این نوارهای لبه بسته به سلیقه مشتریان در طرح ها و رنگ های مختلف متغیر خواهد بود. اما با توجه به بحث دکوراسیون داخلی موضوعی که مطرح می شود این است که بهتر است رنگ و طرحی که برای نوار انتخاب می کنید با چوب یا ام دی اف یکی باشد. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که در هنگام استفاده از این نوارها کنتراست بالایی را در فضا مشاهده کنند.

 

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

 

خواص استفاده از روکش های ام دی اف

همانطور که گفته شد این روکش ها نسبت به دیگر روکش های موجود در بازار یعنی انواع روکش های نئوپان مزایای بیشتری دارند به خصوص زمانی که با چسب های ممبران و روکش های پی وی سی ترکیب می شوند. از مهم ترین خواص این روکش ها می توان به:
• صاف و متراکم بودن سطح
• قابلیت ابزار خوری بالا
• استفاده از ماشین کاری
• استفاده از برش لیزری و حکاکی بر روی این روکش ها
• ایجاد روکش ها در ابعاد و ضخامت های مختلف
• یکنواخت بودن باف ها و همچنین همگن بودن
• قیمت مناسب و نسبت به بازار ارزان
• مقاوم بودن در برابر انواع خمیدگی و تغییر شکل
• زیبایی منحصر به فرد
• قابل استفاده در انواع شرایط محیطی و آب و هوایی
اشاره کرد.

در کجا می توان از نوارهای لبه pvc در البزر استفاده کرد؟
کاربرد گسترده این نوارها را می توان در بخش های مختلفی مانند:
کابینت ها
• کمدها
• قفسه ها
• مبلمان
• کتابخانه های چوبی و ام دی اف
مشاهده کرد. همچنین استفاده از این نوارها با استفاده از روکش چسب های ممبران نیز علاوه بر اینکه زیبایی را چند برابر می کند، می تواند بر کیفیت بالا و مقاومت بالای آن در برابر انواع شرایط محیطی نیز اضافه کند. در نهایت بهتر است که به این موضوع اشاره کنیم که خرید نوار لبه pvc با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی های کرج موجود می باشد.

روکش پی وی سی در کرج البرز هشتگرد کردان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری