روکش پی وی سی کرمانشاه

روکش پی وی سی کرمانشاه
روکش پی وی سی کرمانشاه یک فرآورده صنعتی با جنس پلاستیک که مخفف کلمه Poly vinyl chloride یا همان پلی وینیل کلراید است. روکش پی وی سی یکی از پلیمرهای ترموپلاست است که با توجه به موادی که به آن افزوده می شود می تواند پی وی سی سخت (Unplasticized UPVC ) یا پی وی سی منعطف (Plasticized PVC ، Soft PVC) باشد.
تاریخچه روکش پی وی سی
روکش پی وی سی اولین بار در قرن 19 کشف گردید. برای اولین بار در سال 1835 توسط فردی به نام هنری ویکتور رگنالت و همچنین در سال 1872 توسط فردی به نام اوگن بومان کشف گردید. بعد از اینکه به کاربردهای فراوان روکش پی وی سی پی برده شد به طور معمول تولید و استفاده فراوان از آن آغاز گردید.
اطلاعات کلی در مورد روکش پی وی سی
روکش پی وی سی یکی از پرکاربردترین و همچنین یکی از ارزشمندترین محصولات در صنعت پتروشیمی است. در کل می توان گفت که 50 درصد پی وی سی به طور معمول در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
شاید یکی از دلایلی که پی وی سی در ساختمان سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد این باشد که در وهله اول ارزان بوده و به راحتی می توان با کم ترین هزینه این روکش را تهیه نمود و در وهله دوم اینکه پی وی سی را می توان به راحتی سر هم بندی نمود.
امروزه پی وی سی بهترین جایگزین برای مصالح ساختمانی است و دلیل آن هم می تواند ماندگاری و دوام بسیار آن باشد.
روکش پی وی سی معمولا به صورت لایه های متفاوت، تعداد لایه های متفاوت، رنگ ها، ضخامت ها و همچنین برای نقوش برجسته متفاوت مانند: مات، صاف، براق، رگه چوبی و مواردی از این قبیل تولید می شوند و به طور معمول شامل یکسری لایه های آستری، پلی ونییل کلراید و همچنین لاک های مختلف هستند.
روکش پی وی سی دارای ضخامتی در حدود 2 الی 3 میلی متر است. روکش های پی وی سی دارای انعطاف قابل توجهی هستند و معمولا برای روکش کردن آن دسته از سطوحی که ابزار خورده بوده و دارای اختلاف بسیاری با سطح هستند و همچنین برای برای ساختن نوارهای لبه، نوارهای لبه فرمدار، روکش نمودن پروفیلها مورد استفاده قرار می گیرند.
استفاده از روکش پی وی سی کرمانشاه در آشپزخانه:
یکی از مهمترین موارد استفاده از روکش پی وی سی کرمانشاه در ساخته شدن کابینت آشپزخانه ها است.
علت استفاده از روکش پی وی سی کرمانشاه در کابینت آشپزخانه ها:
1- ضد آب بودن روکش پی وی سی
2- ضد حرارت بودن آن ها
3- مقاوم در برابر حشرات
4- دارای مقاومت در برابر اشعه نور خورشید
موارد کاربرد روکش های پی وی سی کرمانشاه
1- برای ساخت کابیت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.
2- در ساخت بدنه سینک ظرف شویی مورد استفاده قرار می گیرد.
3- در ساخته شدن کمدها و کابینت های داخل سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد.
4- برای ساختن کمدهای بخش رختکن استخر و باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
5- در ساختن برخی کانکس ها و اتاق های پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد.
6- در ساخت برخی وسایل دکوراسیون داخلی منزل، هتل ها، رستوران ها و مواردی از این قبیل استفاده می شود.
7- برای ساختن قفسه و کابینت های موجود در آزامایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
8- برای ساختن قفسه های گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد.
9- در برخی موارد از روکش پی وی سی برای فضا سازی در داخل شهر یا در پارک ها استفاده می شود.
10- از روکش پی وی سی کرمانشاه معمولا در صنعت خودرو سازی نیز استفاده می شود.
11- یکی از مهمترین موارد استفاده از روکش پی وی سی در صنعت سازه های دریایی و همچنین کشتی سازی است.
12- روکش پی وی سی در ساختن علائم راهنمایی و رانندگی نیز کاربرد دارد.
13- برای سقف های تزئینی نیز دارای کاربرد است.
14- برای روکش نمودن درب ها و همچنین پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد.
15- روکشی مناسب برای مخازن قلیایی و اسیدی، مخازن آبکاری است.
16- قابلیت استفاده در کابینت های قطار، کشتی، مترو و همچنین خودرو را دارد.
17- روکشی کاملا مناسب برای محافظت از ماشین آلات است.
18- دارای قابلیت استفاده در ماکت ساختمان ها است.
19- قابلیت استفاده در لاکر استخرها را دارد.
روکش پی وی سی کرمانشاه معمولا به هنگام تولید در کارخانجات در ابتدای کار به صورت رنگ سفید تولید می گردد؛ اما از آنجایی که در طراحی دکوراسیون های داخلی، تولید برخی کابینت ها، تولید مبلمان ها، تولید بوفه، میز نهار خوری، میز تلوزیون، قفسه کتابخانه ها، قفسه های مورد استفاده در آزمایشگاه ها، کمدهای دیواری و برخی موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این روکش های پی وی سی را در مراحل بعدی تولید، در رنگ بندی های متنوعی تولید می کنند.
ویژگی های مهم روکش پی وی سی کرمانشاه:
1- دارای قیمتی کاملا مناسب:
یکی از مهمترین ویژگی های روکش پی وی سی کرمانشاه داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر روکش ها است. این ویژگی مهم باعث گردیده است که در بسیاری از صنایع از جمله: صنعت خودروسازی، صنایع چوب و مواردی از این قبیل بخواهند از این روکش استفاده نمایند.
2- دارای قدرت مقاومت و دوام بالا:
در ابتدای مقاله به جنس پی وی سی اشاره کردیم و در این بخش نیز لازم است که دوباره به پلیمر بودن جنس پی وی سی اشاره ای داشته باشیم. پلیمر بودن جنس پی وی سی باعث شده است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و این ویژگی نیز باعث شده است که این روکش دارای طرفداران بسیاری در صنایع مختلف باشد.
3- دارای انعطاف پذیری:
روکش پی وی سی دارای قدرت انعطاف بالایی است و به هر فرم و شکلی که بخواهیم می توانیم در بیاوریم. روکش پی وی سی در برابر حرارت به راحتی تغییر شکل می دهد و ما می توانیم شکل و فرم دلخواه خودمان را با آن ایجاد کنیم. فرم پذیری پی وی سی باعث می شود که در صنایع چوب بیشتر از آن برای روکش نمودن انواع ام دی اف ها، مبلمان ها، کابینت ها، بوفه، میز نهار خوری، سرویس خواب و مواردی از این قبیل استفاده شود.
روکش پی وی سی کرمانشاه و صنایع چوب:
در مطالب بالا به این مورد اشاره کردیم که روکش پی وی سی به مراتب در صنایع چوب بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. از روکش پی وی سی بیشتر در ام دی اف های خام استفاده می کنند.
ام دی اف های خام به دلیل سادگی و بدون طرح و رنگ بودن به مراتب کمتر مورد استفاده قرار می گیرند ولی وقتی از روکش های پی وی سی که دارای انواع رنگ ها هستند در ام دی اف ها استفاده شود مشکل ساده و بدون طرح و رنگ بودن ام دی اف ها حل شده و بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار می گیرند.
روکش پی وی سی کرمانشاه به طور معمول در ام دی اف ها به دو صورت مورد استفاده قرار می گیرد:
1- به صورت روکش های بزرگ بر روی صفحه ام دی اف خام قرار می گیرد و سطح آن را پوشش می دهد.
2- به صورت نوار لبه، لبه های برش خورده ام دی اف را که باعث نامرتب و زشت دیده شدن آن می شود را پوشش می دهد.
پر استفاده ترین روکش پی وی سی کرمانشاه:
پر استفاده ترین روکش پی وی سی کرمانشاه در بخش صنایع چوب روکش پی وی سی ممبران است. روکش پی وی سی ممبران در واقع همان لایه های پی وی سی است که با استفاده از چسب ممبران بر روی ورق ام دی اف چسبانده می شود.
این روکش یکی از پر استفاده ترین روکش ها در صنعت چوب است. مقاومت و دوام این روکش نسبت به دیگر روکش ها بسیار بالا است. مشتری ها می توانند طرح و شکل مورد نظر خود را انتخاب نمایند تا در کارگاه با استفاده از دستگاه سی ان سی طرح مورد نظر بر روی روکش پی وی سی پیاده شود و سپس توسط چسب ممبران این لایه بر روی ورق ام دی اف چسبانده می شود.
از روکش پی وی سی ممبران به عنوان نوار لبه برای پوشش دادن لبه های برش خورده ورق های ام دی اف نیز استفاده می شود. این روکش نیز در برابر حرارت، سایدگی، رطوبت، حشرات دارای مقاومت بالایی است. روکش پی وی سی ممبران نیز مانند خود روکش پی وی سی دارای طرح ها و شکل های بسیاری است و مشتریان می توانند به راحتی از بین تنوع طرح ها، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
مزایای روکش پی وی سی کرمانشاه:
1- دارای قابلیت چاپ پذیری ایده آل
2- دارای مقاومت بسیار بالا در برابر الکل و همچنین اسیدها
3- امکان شکل پذیری به وسیله حرارت، دارای قابلیت خم شدگی، قابلیت ریز خوری عالی و …
4- دارای دوام و مقاومت بالا در برابر رطوبت
5- روکش پی وی سی کرمانشاه به دلیل اینکه دارای طرح ها و شکل های گوناگون با رنگ بندی های متنوع است به همین دلیل دیگر نیازی به هزینه های اضافی رنگ آمیزی نیست.
6- با استفاده از این روکش ها می توان سفارشات مشتری را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت کار بالا تحویل داد.
چسب دکوراک و آشنایی با آن:
به طور کلی برای اینکه روکش ها را بر روی ام دی اف ها بچسبانند از چسب استفاده می کنند. در زمان های گذشته برای چسباندن روکش ها از چسب های دو جزئی استفاده می کردند. این چسب ها برای اینکه بتوانند با کیفیت بهتری روکش را بر روی ام دی اف بچسبانند باید با دیگر مواد ترکیب می شدند. دمای لازم برای این گونه چسب ها به طور معمول 90 درجه تا 140 درجه بوده است.
بعد با گذشت زمان چسب ها به صورت تک جزئی تولید شده اند یعنی نیازی به ترکیب شدن با دیگر مواد را ندارند و به تنهایی می توانند روکش مورد نظر را بچسبانند. یکی از این چسب های با کیفیت تک جزئی چسب دکوراک است.
چسب دکوراک چون تک جزئی است به هیچ عنوان نیازی به ترکیب شدن با دیگر مواد و همچنین طی کردن پروسه های طولانی مدت برای آماده شدن را ندارد. چسب دکوراک بر سطح ام دی اف اسپری می شود و سپس روکش مورد نظر با استفاده از دستگاه پرس بر روی سطح مورد نظر چسبانده می شود.
مزایای استفاده از چسب دکوراک:
ورق های ام دی اف چون به طور معمول در محیط آشپزخانه، برای مبلمان، سرویس خواب و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد باید به مراتب از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. پس با در نظر گرفتن این موارد باید از چسبی برای چسباندن روکش ها بر روی سطوح ام دی اف استفاده شود که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد.
چسب دکوراک دارای دوام بالایی است و در برابر تغییرات دمایی مثل حرارت، سرما مقاومت بالایی دارد. چسب دکوراک به مراتب در برابر رطوبت نیز دارای مقاومت است و به هیچ عنوان رطوبت را از خود عبور نمی دهد و این موارد از مزیت های مهم چسب دکوراک است.
از این چسب برای چسباندن روکش کابینت آشپزخانه ها استفاده می کنند زیرا آشپزخانه محیطی است که در آن کابینت ها در معرض رطوبت و حرارت قرار می گیرند و این چسب باعث افزایش مقاومت ام دی اف ها می شود.
چسب دکوراک بیشتر در چه سازه هایی مورد استفاده قرار می گیرد:
چسب دکوراک همانطور که در متن بالایی اشاره کردیم در برابر رطوبت، سرما، حرارت از مقاومت بالایی برخوردار است و این مورد باعث شده است که در بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار بگیرد و بیشتر در کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
دلیل آن هم این است که آشپزخانه محیطی است که به طور مداوم در معرض رطوبت و حرارت قرار دارد و چسب دکوراک مقاومت این کابینت ها را افزایش می دهند. این چسب علاوه بر اینکه در کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرد به مراتب در سازه هایی چون درب، میز و صندلی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
چسب دکوراک و روکش پی وی سی:
مهم ترین ویژگی که چسب دکوراک دارد این است که برای چسباندن روکش های پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب چسب دکوراک و روکش پی وی سی علاوه بر افزودن زیبایی، می تواند به ام دی اف ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و حرارت بدهد.
پس توجه داشته باشید که وجود چسب دکوراک و روکش پی وی سی در کنار هم باعث ایجاد چنین مقاومتی می شود بخصوص چسب دکوراک که اگر این چسب وجود نداشته باشد در این صورت روکش های پی وی سی مقاومت آنچنانی نخواهند داشت.
قیمت روکش پی وی سی کرمانشاه:
مهم ترین مورد در خرید انواع روکش ها قیمت آن ها است. این روکش دارای قیمتی کاملا مناسب است و باعث گردیده است که طرفداران بسیاری داشته باشد. روکش پی وی سی کرمانشاه به طور معمول در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود و قیمت این روکش با توجه به کیفیت ساخت، ابعاد ساخت و همچنین ضخامت ساخت می تواند متفاوت باشد.
در کل می توانیم بگوییم که روکشی که برای ورق های ام دی اف کابینت ها و یا مبلمان ها استفاده می شود با توجه به ضخامت و ابعاد مورد استفاده دارای قیمتی متفاوت هستند.
اخذ نمایندگی روکش پی وی سی کرمانشاه:
روکش پی وی سی کرمانشاه یکی از بهترین روکش ها برای استفاده در صنعت چوب است. شرکت مربوط به تولید این روکش با در نظر گرفتن برخی مزایا برای تمامی افرادی که به دنبال اخذ نمایندگی روکش پی وی سی کرمانشاه هستند و همچنین با در نظر گرفتن برخی شرایط حاضر به اعطای نمایندگی است.
شما می توانید با مراجعه نمودن به سایت این شرکت نسبت به ثبت نام در بخش اعطای نمایندگی و عاملیت اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس و دیگر توضیحات را پر کرده و در اختیار این شرکت قرار دهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.
در صورت موافقت با شرایط شما به راحتی می توانید نمایندگی روکش پی وی سی کرمانشاه را اخذ نمایید.
فروش روکش پی وی سی کرمانشاه:
شرکت روکش پی وی سی کرمانشاه هم به صورت مستقیم از طریق شرکت و هم به طور غیر مستقیم از طریق سایت اقدام به فروش روکش پی وی سی کرده است. این شرکت با قرار دادن کاتولوگ های خود در سایت شرکت و همچنین معرفی نمودن کامل محصولات خود در این سایت، این امکان را برای مشتریان راه دور خود مهیا می کند تا آن ها بتوانند با دیدن کیفیت، طرح و رنگ روکش ها و اطلاعات لازم در مورد روکش ها نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.
این شرکت در فروش های مستقیم خود با ارائه دادن انواع نمونه کارها به مشتریان سعی می نماید که توجه مشتریان را برای خرید جلب نماید.
حرف آخر
بهترین پیشنهاد برای شما عزیزان که به دنبال کابینت بندی آشپزخانه، تهیه مبلمان برای منزل خود هستید این است که از کابینت و مبلمانی برای منزل خود استفاده نمایید که حتما از روکش پی وی سی به همراه چسب دکوراک استفاده شده باشد. چون این دو مورد در کنار هم به مراتب باعث افزایش زیبایی و مقاومت و دوام بالای ام دی اف ها می شود.

روکش پی وی سی کرمانشاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری