روکش پی وی سی فارس

روکش پی وی سی فارس یکی از پرکاربردترین متریال ها به شمار می رود که توانسته ویژگی ها و مزیت های مختلفی را به خود اختصاص دهد و در کنار تمامی این ها از قیمت مناسبی نیز بهره مند باشد. در ادامه شما را به صورت کامل با ویژگی ها، مزیت ها و کاربردها آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید تا اطلاعات جامعی را در رابطه با این موضوع به دست بیاورید. همراه ما باشید.

با مهم ترین ویژگی های روکش پی وی سی فارس آشنا شوید

روکش پی وی سی توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد که از جمله آن ها می توانیم به  گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  1. روکش پی وی سی قیمت مناسبی دارد

بدون شک اصلی ترین ویژگی را می توان معطوف به قیمت کنیم. اگر روکش پی وی سی را با دیگر مصالحی که برای ساخت و ساز و صنایع مختلف به کار گرفته می شوند مقایسه کنیم، می توانیم به این نتیجه دست پیدا کنیم که قیمت کاملا معقولی را به خود اختصاص داده است. به همین علت آمار استفاده از  آن بسیار گسترش یافته است. بیشترین استفاده را از این نوع روکش می توانید در صنایع چوب و به طور کلی دکوراسیون مشاهده کنید.

  1. روکش پی وی سی دوام بالایی را به خود اختصاص داده است

از دیگر ویژگی هایی که می توانید از روکش پی وی سی مشاهده کنید، این بوده که دوام بسیار بالایی دارد؛ چرا که ساخته شده از پلاستیک بوده و به طور کلی پلاستیکی بیشترین میزان از دوام را با خود به همراه دارد. هر چند این دوام برای محیط زیست ضررهای بسیار زیادی را دارد ولی با این وجود استفاده از آن گسترش پیدا کرده است. همچنین در کنار سختی بالایی که می توانید از این روکش مشاهده کنید، انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و به راحتی تغییر شکل می دهد. اگر بخواهیم مثالی بزنیم که هم نشان دهنده انعطاف و هم نشان دهنده سختی باشد، لوله های منازل نمونه ای از این موارد به شمار می روند. لوله های فلزی چند وقتی است که جای خود را به لوله های پی وی سی داده اند که هم قیمت کمتری دارند و هم راحت تر حمل و نصب می شوند.

  1. روکش پی وی سی انعطاف پذیری بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های مهم و برتر روکش پی وی سی که می توانیم به آن اشاره کنیم، انعطاف پذیری بالا است. انعطاف پذیری روکش های پی وی سی آنقدر بالا است که شما می توانید آن را به هر شکل دلخواهی که می خواهید، در بیاورید. همچنین این روکش ها می توانند در برابر حرارت به سادگی تغییر شکل دهند و به آن فرم مد نظر در بیایند. به همین علت می توانیم اینطور بیان کنیم که روکش های پی وی سی برای استفاده در صنایع مختلف جزو ایده آل ترین گزینه ها به حساب می آیند.

تمامی این ویژگی ها باعث شده اند تا روز به روز به تعداد صنایعی که از روکش پی وی سی فارس استفاده می کنند، افزوده شود. از این رو نیاز است تا تولید این روکش ها به مرور افزایش پیدا کنند و نیازهای تمامی افراد برآورده شوند.

آیا جایگزین مناسبی برای روکش پی وی سی وجود دارد یا خیر؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که در این زمینه به وجود می آید این است که آیا در صنایع مختلف می توانیم جایگزین مناسبی برای روکش پی وی سی پیدا کنیم یا خیر. اگر بخواهیم به جواب این سوال دست پیدا کنیم باید جوانب مختلفی را در نظر بگیریم و سپس به پیرامون خود نگاهی بیندازیم. همانطور که می بینید و احتمالا می دانید روکش پی وی سی در اکثر صنایع به خصوص صنعت چوب بسیار رخنه و نفوذ کرده است. به همین علت می توانیم اینطور بیان کنیم که هیچ جایگزینی، حداقل در چند سال آتی، برای این روکش ها وجود دارند. چرا که ویژگی های مختلفی در آن ها مشاهده می شوند. انعطاف پذیری، قیمت مناسب و دوام بالا تنها بخشی از این ویژگی ها هستند که در این مطلب به صورت کامل آن ها را به شما شرح دادیم تا جای سوالی باقی نماند.

استفاده از پی وی سی در صنایع دکوراسیون

یکی از اصلی ترین کاربردهای روکش پی وی سی را می توانید در صنعت دکوراسیون مشاهده کنید. ام دی اف ها به دلیل طرح ساده ای که دارند، به ندرت در صنایع دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند. به همین علت برای اینکه بتوانند استفاده از ام دی اف ها را نیز افزایش دهند، در کنار آن ها از یک مکمل تحت عنوان ” روکش پی وی سی” بهره گرفته می شود. البته ذکر این نکته ضرورت دارد که این نوع روکش ها به دو حالت با ام دی اف مورد استفاده قرار می گیرند.

در حالت اول تمامی صفحه ام دی اف با استفاده از روکش پی وی سی فارس پوشش داده می شود. ولی در حالت دوم تنها نوار باریکی از آن را مورد کاربرد قرار می دهند. در دو حالت می توانید شاهد عملکرد ویژه ای باشید و زیبایی به خصوصی را از آن ها مشاهده کنید. همین زیبایی باعث خواهد شد تا بتوانید از محصولات ساخته شده به عنوان اصلی ترین عضو دکوراسیون خود بهره ببرید.

روکش پی وی سی و مزیت هایی که با خود به همراه دارد

به طور کلی روکش پی وی سی فارس توانسته مزیت ها و امتیازات مختلفی را با خود به همراه داشته باشد که تمامی آن ها بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و باعث گستردگی کاربردها و مصارف در صنایع مختلف شده اند. از مهم ترین این مزیت ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  1. چاپ پذیری ایده آل

روکش های پی وی سی چاپ پذیری ایده آلی دارند. دلیل آن نیز می تواند انعطاف پذیری بالای آن ها باشد. به گونه ای که پذیرای طرح های مختلف هستند. به همین علت هر نقشی را که بخواهید می توانید بر روی آن ها به چاپ برسانید و از این طریق آن ها را در مبلمان سازی و کابینت سازی به کار بگیرید و نهایت بهره را از زیبایی آن ها ببرید.

  1. ابزارخوری فوق العاده

دیگر مزیتی که از این روکش ها می توانیم نام ببریم ابزارخوری فوق العاده آن ها است. یعنی شما با استفاده از تجهیزات و ابزارهای مختلف این قابلیت را خواهید داشت تا آن ها را به هر شکل دلخواهی که مد نظر دارید، در بیاورید. این مزیت نیز به دلیل خاصیت انعطاف پذیری بالای آن ها است. همچنین روکش پی وی سی شکل پذیری حرارتی بالایی دارد و از قابلیت خم شدن نیز برخوردار است. همین مزیت ها و امتیازات در کنار هم باعث خواهند شد تا صنایع مختلف پذیری استفاده از این روکش باشند.

  1. مقاومت بالا

یکی از برترین امتیازاتی که در رابطه با روکش پی وی سی فارس وجود دارد، مقاومت است. این روکش ها می توانند در برابر عوامل مختلفی از خود مقاومت به اشتراک بگذارند و از این طریق عمر بالایی نیز داشته باشند. به عنوان مثال این روکش ها در برابر انواع اسیدها و الکل ها مقاومت هستند. همچنین در برابر رطوبت نیز مقاوم هستند و می توانند دوام بالایی را داشته باشند.

  1. صرف زمان کم

روکش پی وی سی به دلیل خاصیت و ساختاری که دارد، به راحتی می توانید آن را برای پروژه های خود به کار بگیرید؛ بدون اینکه به زمان زیادی نیاز باشد. بدین صورت که کمترین زمان مد نظر خواهد بود و شما با سرعت بالایی می توانید پروژه های مختلف را به اتمام برسانید.

  1. تنوع بالا

همچنین روکش پی وی سی توانسته از تنوع بالایی در زمینه طرح و رنگ برخوردار باشد. به همین علت می توانید از آن در صنایعی که مرتبط با دکوراسیون هستند، نهایت بهره و استفاده را برد. تمامی این تنوع بالا مرتبط با سلیقه های مختلف هستند و می توانند نظر تمامی افراد را به سمت خود جلب کنند. همچنین از آن ها که روکش های پی وی سی به صورت طرح دار هستند، هیچ نیازی به رنگ آمیزی آن ها وجود ندارد. پس از این طریق می توان نه تنها در زمان، بلکه در هزینه نیز صرفه جویی کرد.

معایبی که در روکش پی وی سی به چشم می خورند

علاوه بر مزیت ها و امتیازات که می توانید در روکش پی وی سی مشاهده کنید، یک سری از معایب نیز وجود دارند که ممکن است شما را از انتخاب خود پشیمان کنند. از مهم ترین این معایب می توانیم به گزینه های زیر اشاره کنیم:

  • مقاومت این روکش در برابر عواملی مانند سایش و ضربه چندان زیاد نیست. به همین علت در زمان حمل و استفاده از آن نهایت دقت را داشته باشید تا دچار زدگی نشوند و زیبایی خود را از دست ندهند.
  • اگر خاطرتان باشد گفتیم که روکش پی وی سی در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار است. ولی این مقاومت نیز خود به یک عامل دیگر بستگی دارد و آن چسب مورد استفاده است. اگر در هنگام استفاده از چسب نوع باکیفیت انتخاب نشود و یا در نحوه استفاده از آن فرد تخصص کافی نداشته باشد، در آن صورت مشاهده خواهید کرد که روکش پی وی سی در برابر رطوبت و آب نیز متزلزل است و از این طریق تنها خسارت برای شما بر جای می ماند.
  • در صورت خراب شدن و آسیب دیدن، به هیچ عنوان نمی توانید آن را ترمیم کنید.
  • هر چند روکش پی وی سی در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد ولی در صورتی که حرارت مطلق باشد، این مقاومت دیگر وجود نخواهد داشت.

حالا باید بررسی کنید که آیا این عیب ها باعث خواهند شد تا شما از روکش پی وی سی دست بکشید یا خیر. ولی اگر بخواهیم کلی بگوییم می توانیم اینطور بیان کنیم که راه های مختلفی وجود دارند که می توانند از بروز این عیب ها جلوگیری کنند. دقت و تخصص بالا اصلی ترین این راهکارها به شمار می روند که مستلزم توجه بسیار بالایی هستند.

نوار لبه چیست؟

زیبایی در همه چیز حرف اول را می زند. به همین دلیل افراد به دنبال مواردی هستند که می توانند زیبایی را با خود به ارمغان بیاورند. یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید از آن استقبال کنید، نوار لبه است. نوار لبه به عنوان یک ابزار در نظر گرفته می شود که می تواند خط، خش و ترک هایی که بر روی اجسام وجود دارند را به خوبی بپوشاند و ظاهر زیبایی را به آن ها ببخشد.

به همین علت شاهد استفاده از آن در صنعت دکوراسیون هستیم. زمانی که در ساخت کابینت و یا میز از روکش های پی وی سی استفاده می شود، آن ها نمی توانند لبه های کار را پوشش دهند. به همین علت ظاهر نه چندان جالبی را بر جای می گذارد. در این شرایط برای اینکه بتوان زیبایی را به بیشترین حد خود رساند، از نوار لبه بهره گرفته می شود. نوار لبه علاوه بر زیبایی، از این قابلیت برخوردار است تا همراه با خود دوام بالایی را نیز به اشتراک بگذارد.

کاربردهای روکش پی وی سی

روکش پی وی سی فارس در موارد مختلفی کاربرد پیدا کرده است. از مهم ترین این کاربردها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • از روکش پی وی سی در بدنه سینک های ظرفشویی بهره گرفته می شود.
  • برای اینکه کمدها و کابینت هایی که در داخل سرویس بهداشتی قرار می گیرند مقاومت بالایی را در برابر رطوبت داشته باشند، از روکش پی وی سی برای روکش کردن آن ها استفاده می شود.
  • علائم راهنمایی و رانندگی نیز پذیرای انواع روکش ها هستند.
  • صنعت مبلمان سازی را می توانیم اصلی ترین صنعتی نام ببریم که به مقدار زیاد از این روکش ها استفاده می کند.
  • برای اینکه بتوان انواع قفسه ها را ساخت می توان از روکش پی وی سی بهره برد. از جمله این قفسه ها می توانیم به قفسه های آزمایشگاه و گلخانه اشاره کنیم.
  • امروزه به جای استفاده از فلز در لوله کشی آب و فاضلاب از روکش پی وی سی بهره برده می شود.
  • ماشین آلات به علت کارکرد و ساختاری که دارند، باید از برخی عوامل آسیب دهنده محافظت شوند. در این صورت برای مراقبت از این ماشین آلات می توان از روکش پی وی سی بهره برد.
  • همچنین در ماکت سازی نیز می توانید استفاده گسترده ای از این روکش ها را مشاهده کنید.

چرا باید از روکش پی وی سی فارس استفاده کنیم؟

شاید این سوال نیز برای شما پیش بیاید که چه دلیلی مبنی بر استفاده از این روکش ها وجود دارند. دلایل مختلفی وجود دارند که شما را به جواب سوالتان خواهند رساند. از جمله:

  • تمیز کردن محصولاتی که با کمک روکش پی وی سی ساخته شده اند، بسیار آسان است و آلودگی ها به راحتی از روی آنها پاک خواهند شد.
  • نگهداری آسانی دارند.
  • ضد حشرات موذی هستند.
  • در برابر تغییرات دمایی مقاوم هستند.
  • وزن سبکی دارند و به راحتی قابل حمل هستند.

خرید ورق ام دی اف در فارس و شهرهای آن

ورق ام دی اف را می توان از پرکاربردترین متریالی به شمار آورد که در دکوراسیون استفاده بسیار زیادی از آن می شود. کابینت آشپزخانه، کمد دیواری، اپن آشپزخانه و… در بین این کاربردهای ویژه جای داده می شوند. ورق ام دی اف توانسته مزیت های مختلفی را به خود اختصاص دهد که از مهم ترین آن ها می توانیم به مقاومت بالا در برابر رطوبت را نام ببریم. به همین علت ترکیب آن در کنار روکش پی وی سی خاصیت فوق العاده را از خود بر جای می گذارد.

خرید ورق ام دی اف فارس و شهرهای می تواند برای شما تمامی این خاصیت ها و مشخصه ها را بر جای بگذارد. داراب، جهرم، نورآباد ممسنی، مرودشت و کازرون ارائه دهنده ورق ام دی اف هستند.

قیمت روکش پی وی سی فارس

یکی از مهم ترین مواردی که در رابطه با این موضوع وجود دارد، قیمت روکش پی وی سی فارس است. عوامل و متغیرهای مختلفی وجود دارند که باعث تفاوت در قیمت نهایی خواهند شد. هر کدام از این عوامل اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده اند و از این طریق نیازمند توجه بالایی هستند. از مهم ترین این عوامل و پارامترها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • ضخامت
  • ابعاد
  • کیفیت
  • کاربرد

به عنوان مثال هر چقدر ضخامت کار بیشتر باشد، به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری را پرداخت کرد. ابعاد و کیفیت نیز دقیقا به همین صورت هستند. هر چقدر ابعاد و کیفیت بیشتر باشند، قیمت روکش روند صعودی را طی خواهد کرد. ولی با این وجود قیمت ها معقول هستند و نمی توان از روکش پی وی سی با آن همه مزیت و ویژگی عبور کرد. اگر می خواهید روکش پی وی سی را مطابق با صنعت و کاربرد خود خریداری کنید، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل بفرمایید.

کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما خواهند کرد و همچنین لیست قیمت روکش پی وی سی فارس را نیز در اختیارتان خواهد گذاشت تا یک خرید راحت و بدون دغدغه ای را پشت سر بگذارید.

سخن آخر

در این مطلب شما را با روکش پی وی سی فارس آشنا کردیم. این روکش توانسته مزیت های زیادی را به خود اختصاص دهد و به همین علت در صنایع مختلف کاربرد پیدا کند. در این مطلب به تمامی مزیت های موجود پرداختیم و پراهمیت ترین ویژگی ها را با شما در میان گذاشتیم. همچنین این روکش کاربردهای متنوعی را نیز دارد که به صورت اجمالی آن ها را معرفی کردیم. از این رو اگر می خواهید خرید موفقیت آمیزی را برای خودتان رقم بزنید، توصیه می کنیم قبل از هر چیزی این مطلب را مطالعه کنید و مهم ترین نکات آن را برای خودتان در نظر بگیرید قیمت روکش نمونه ای از این موارد مهم به شمار می رود که به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که به معرفی آن ها پرداختیم.

روکش پی وی سی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری