روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید یکی از انواع مناسب پلاستیک است که همانطور که می دانید در صنایع مختلفی مانند چوب و متریال هایی از این دست کاربرد زیادی دارد. قابلیت هایی مانند انعطاف بالای این محصول به همراه استحکام و در دسترس بودن آن باعث شده تا کاربرد آن در صنعت به صورت چشم گیری افزایش پیدا کند و به همین دلیل است که در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. علاوه بر تمامی این موارد یکی دیگر از دلایل محبوبیت بالای این محصول طرح ها و نقش های قابل اجرایی است که با توجه به قیمت مناسب آن بسیار قابل توجه است.

 

09212766087

روکش پی وی سی در گیلان شامل روکش های اکریلیک است و از این رو این مدل در گیلان از نوع پر مصرف ترین روکش های پی وی سی می باشد. فویل هایی که در پی وی سی به کار می روند در تعدادهای لایه های مختلف و بالا به همراه تنوع در ضخامت، رنگ، نقش های مختلف و نقوش برجسته مانند صاف بودن، مات بودن، رگه های چوبی و … تولید می شوند. معمولا لایه های پی وی سی در سه دسته پلی وینیل کلراید، لایه های آستری و لاک های متفاوت تقسیم بندی می شوند که ضخامت آن ها نیز بین 0/2 الی 3 میلی متر می باشد . بر اساس نوع کاربرد این روکش دسته بندی می شوند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد کاربردهای گسترده این روکش ، به همراه جنس و قیمت روکش پی وی سی در گیلان صحت کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

از روکش پی وی سی در چه مواردی می توان استفاده کرد؟

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم این روکش دارای جنس و کاربرد قابل انعطافی می باشد که برای کاور کردن سطوح مختلفی مانند سطح های ابزار خورده، ساخت نوار لبه، روکش کردن پروفیل ها، نوارهای لبه دار فرم دار، فرز خورده و … کاربرد دارد که در ادامه به بررسی تخصصی تری از آن ها خواهیم پرداخت. برای مثال روکش کردن درب های کابینتی که دارای ماشین کاری های عمیق هستند، روکش پی وی سی گزینه مناسبی خواهد بود.

یکی دیگر از کاربردهای مهم و منحصر به فرد این روکش در ساختارهای مصنوعاتی می باشد که البته نیاز بالایی به پیوسته بودن روکش ها در ابعاد مختلف در یک سازه و ایجاد شیارهای V مانند روی تخته ها و تا کردن آن ها دارد. تخته هایی با روکش MDF با ابزار در سطح یا لبه با استفاده از پرس های چسب ممبران، یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای روکش پی وی سی در گیلان می باشد.

 

آیا می توان از روکش پی وی سی در گیلان در کابینت سازی استفاده کرد؟

پیش از اینکه وارد بحث جدی تری از این موضوع شویم بهتر است که ابعاد گسترده تری از کاربردهای مهم روکش پی وی سی در گیلان را بررسی کنیم. به این صورت که روکش های پی وی سی برای کابینت های آشپزخانه و همچنین نمای آن نیز کاربرد فراوان دارد. البته استفاده کردن از آن تنها برای روکش درب های کابینت ها قابل استفاده می باشد و به هیچ وجه برای صفحه رویه کابینت مورد استفاده قرار نمی گیرد.

تکنولوژی های جدیدی در این زمینه یعنی با استفاده از خلاء بر روی صفحات فلزی و یا غیر فلزی از روکش های پی وی سی استفاده می کنند که این موضوع می تواند کمک زیادی به کارخانجات سازنده انواع لوازم های خانگی و لوازم های دکوراتیو برای آشپزخانه کند. البته تنها از روکش پی وی سی در گیلان در روکش ها و نمای آشپزخانه استفاده نمی شود بلکه یکی دیگر از کاربردهای مهم آن می تواند در لوازم تخت و مبلمان نام برد.

انعطاف بالای این روکش به خصوص در فضا و نمای داخلی پرس ممبران، باعث شده تا نقوش بسیار ریز و کاربردی بر روی روکش پی وی سی در گیلان ایجاد شود. ابزارهای دقیق و عمیق، ایجاد اشکالی با شعاع های کوچک، ایجاد حرارت برای پرس کردن از دیگر مزایای این روکش به شمار می رود. به طور کلی این نوع روکش یعنی پی وی سی بدون حضور چسب های ممبران دوام چندان بالایی ندارد و زمانی که برای ساخت مبلمان و تخت استفاده می شود بهتر است با به کار بردن چسب های ممبران باشد تا استحکام و دوام را به صورت دائمی کند.

 

استفاده از روکش پی وی سی در گیلان در صنایع چوبی رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

همانطور که پیش تر گفته شد یکی از نیازهای اساسی این روکش این است که به صورت برجسته، یک لایه و یا دو لایه در رنگ و نقش های مختلف بر روی نمای مورد نظر ثبت شود. در صورتی که قصد دارید تا دو لایه متفاوت یعنی چوب و یا ام دی اف را با استفاده از ترکیبی از روکش های پی وی سی به یکدیگر متصل کنید بهتر است که دو حالت نمای زیر و نمای رو هر دو نمایان شود.

روکش های پی وی سی را می توانید به صورت انواع صفحات پی وی سی، صفحات پلاستیکی، صفحات چوبی تک لایه و یا چندین لایه، صفحات MDF، الوارها، روکش ها، درب و پنجره های پلاستیکی، انواع پروفیل ها در PVC، انواع سنگ، صفحات فلزی، صفحات و الوارهایی از جنس آزبست و انواع پروفیل های آلومینیومی روکش کنید. اما یکی دیگر از پر کاربردترین روکش پی وی سی در گیلان در صنایع چوبی است که به خصوص در بحث کابینت سازی مهم ترین روکش در کنار روکش ممبران به شمار می رود. ممبران به عنوان یک لایه قوی تری از پی وی سی بر روی ام دی اف کشیده می شود و باعث بالاتر رفتن قابلیت های کابینت خواهد شد.
به همین صورت می توان طرح ها و نقش های مختلفی را با استفاده از دستگاه های سی ان سی بر روی ام دی اف پیاده کرد و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص در وکیوم هر دو لایه یعنی چسب ممبران و روکش ام دی اف را به یکدیگر چسباند.

 

استفاده از روکش پی وی سی در گیلان در صنعت دکوراسیون داخلی و خارجی رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

همانطور که گفته شد این روکش ها دارای زیبایی چشمگیر ویلا و متنوعی هستند که البته در رنگ های مختلفی در بازار موجود می باشند. این روکش ها در رنگ های مختلف و با استفاده از روکش های پی وی سی طرح چوب می تواند در دکوراسیون داخلی نیز موثر عمل کند. تمیز کردن این روکش ها در برابر آب بسیار آسان است زیرا مقاومت سطحی بالایی دارد و همین مورد به عنوان یکی از مزایای مهم آن به شمار می رود. از دیگر مزایای استفاده از روکش پی وی سی در گیلان می توان به:

• چاپ پذیری به صورت ایده آل
• ابزار خوری بالا و فوق العاده
• شکل پذیر بودن به صورت حرارتی
• قابلیت خم شدن
• مقاوم بودن در برابر الکل و اسید
• مقاوم در برابر رطوبت
• بی نیاز بودن از هزینه اضافی برای به کار بردن رنگ های مختلف
• انجام پروژه های مختلف با استفاده از این محصول با سرعت بالا، در حداقل زمان و هزینه بسیار کم
• تنوع زیاد در طرح و رنگ ها

قیمت روکش پی وی سی در گیلان به چه عواملی بستگی دارد؟

رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

به طبع یکی دیگر از موضوعات مهم در هنگام تهیه این روکش در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف برای تاثیرگذاری در قیمت این محصول می باشد که از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در این زمینه می توان به:

• ضخامت
• ابعاد
• کیفیت بالا
• نوع کاربرد

اشاره کرد. همچنین استفاده از این روکش در صنایع مختلف یعنی برای کمد، مبلمان، کابینت و یا دیگر موارد خود موضوع دیگری است که بر روی قیمت نهایی روکش پی وی سی در گیلان تاثیرگذار خواهد بود. تا به اینجای مقاله قصد داشتیم تا به بررسی ابعاد مختلفی از روکش پی وی سی در گیلان بپردازیم. در ادامه قصد داریم تا تاثیر این روکش در چسب های ممبران، روکش های ام دی اف ممبران و همچنین چسب های وکیوم صحبت کنیم.

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

چسب وکیوم ممبران در گیلان و رابطه آن با روکش پی وی سی

شاید با ماهیت اصلی چسب های ممبران آشنایی داشته باشید ولی به طور کلی این روزها ارزش چوب بسیار بالا رفته است و از این رو استفاده از جایگزین های مختلف برای بالا بردن بهره وری و ایجاد شرایط های بهینه نیز افزایش پیدا کرده است.

به عنوان مثال استفاده از مواد های ترکیبی برای بالا بردن زیبایی و دوام ام دی اف از مهم ترین دلایل استفاده از چسب های وکیوم ممبران می باشد. این روکش ها به عنوان یک روکش مقاوم بر روی روکش های ام دی اف قرار می گیرد و باعث می شود تا مقاومت ام دی اف افزایش پیدا کند و در نتیجه چسب های مخصوص ام دی اف و نئوپان در حضور این چسب ها راحت تر بر روی سطح مورد نظر می چسبند.

اما ماهیت اصلی این چسب ها برای کاربرد بهینه از اهمیت بالایی برخوردار است. به طور کلی چسب های ممبران با جزئیاتی تشکیل شده از ماده های پلیمری بر پایه آب هستند که در دو مدل پلی اورتان و چسب هایی با جزئیات اکریلیکی تولید می شوند.

یکی از دلایل محبوبیت این چسب مقاومت در برابر حرارت و عدم ذوب شدن در دمای زیر 75 درجه می باشد. البته دقت کنید که دمای بالای 75 درجه سانتی گراد برای ذوب شدن این محصول خطرناک می باشد. چسب های وکیوم ممبران بر پایه پلی اورتان یا همان پایه های آبی برای سهولت در نوع کارکرد در پرس های وکیوم، گزینه مناسب تری برای ترکیب شدن با روکش پی وی سی در گیلان می باشد. چسب های وکیوم در دو مدل دو جزئی و تک جزئی می باشند.

 

انواع کیفیت های چسب وکیوم ممبران در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

• یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از چسب، مقاومت بالایی است که در برابر حرارت دارد. در نتیجه به هیچ وجه پخش نمی شود و در فضاهای بسته به دلیل نداشتن بوی نامطبوع نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

• چسب های وکیوم ممبران بر دو پایه تک جزئی و دو جزئی در بازار تولید می شوند که همین باعث شده تا محبوبیت و استفاده از ان ها در بازار بیشتر شود.
• چسب هایی که به صورت دو جزئی مورد استفاده قرار می گیرند به نام های ایزو سیانول یا هاردنر هم شناخته می شوند که مقاومت حرارتی چسب را بسیار بالا می برد.

 

استفاده از روکش ام دی اف در گیلان

همانطور که در ابتدا هم گفته شد روکش های ام دی اف در ضخامت و ابعاد مختلفی وجود دارند که معمولا هم از رزین و چوب تهیه می شوند. استفاده از روکش های ام دی اف به گونه ای است که از ضایعات چوب به صورت فشرده استفاده می شود و به همین دلیل است که مقاومت و استحکام بالایی دارد و نسبت به چوب های نرم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این روکش ها معمولا در ماشین کاری و همچنین برش های لیزری و حکاکی هایی با استفاده از لیزر بسیار مرسوم است زیرا مقاومت بالا و انعطاف پذیر بودن آن ها باعث شده تا علاوه بر زیبایی، دوام روکش ها و ماندگاری آن ها نیز افزایش پیدا کند.
روکش های ام دی اف مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و به همین دلیل ثبت روکش های ملامینه برای روکش های ام دی اف با فشار و حرارت بالا یکی دیگر از مزایای استفاده از این روکش ها محسوب می شود زیرا قابلیت های استفاده از تخته های چوبی را افزایش می دهد و در نتیجه می توان در بسیاری از موارد مانند هزینه خرید روکش و همچنین زمان صرفه جویی کرد.

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

خواص استفاده از روکش های ام دی اف

روکش هایی که از جنس ام دی اف هستند معمولا نسبت به دیگر روکش ها مانند نئوپان، تخته های فیبر و تخته های لایی دارای خواص بهتری می باشند که از مهم ترین آن ها می توان به:
• صاف و متراکم بودن سطح
• قابلیت ابزار خوری بالا و همچنین ماشین کاری
• از بین رفتن معایب موجود در چوب
• ایجاد روکش ها در ابعاد و ضخامت های مختلف
• یکنواخت بودن باف ها و همچنین همگن بودن
• قابلیت اضافه کردن انواع دیگری از روکش ها بر روی تخته
• مقاومت فشاری بالا
• شباهت بسیار زیاد به چوب
• مقاوم بودن در برابر رطوبت
• جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی حشرات
• ظاهر بسیار زیبا
• قیمت مناسب
• مقاوم بودن در برابر خمیدگی و تغییر شکل

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از روکش های ام دی اف این است که در مقایسه با دیگر روکش ها دارای ضایعات بسیار کمتری است زیرا ساختار همگنی دارد و همین امر باعث شده تا از دیگر روکش ها در بازار مانند نئوپان محبوبیت بیشتری داشته باشد.

 

برش لیزری و روکش های ام دی اف

همانطور که می دانید استفاده در استفاده از فناوری های روز دنیا لیزر یکی دیگر از این دسته از مواردی است که حرف اول را می زند و به نوعی توانسته بسیار خوش بدرخشد. به همین دلیل استفاده از این فناوری در مورد روکش های ام دی اف نیز کاملا صدق می کند و شما می توانید با استفاده از برش های لیزری، ضخامت های گوناگونی از این روکش را یعنی از 3 الی 40 میلی متری پیاده کنید و از دقت و سرعتی که این دستگاه در اختیار شما قرار می دهد نهایت استفاده را ببرید.

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

استفاده از نوار لبه pvc در گیلان
استفاده از نوار لبه pvc باعث می شود تا تخته ها در برابر انواع شرایط محیطی و آب و هوایی مانند
• سایش
• ضربات
• آب و هوای گرم اشعه فرابنفش
مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین این نوارها به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهند و در نتیجه کار کردن با آن ها نیز بسیار ساده است. این نوارها متنوع و کم هزینه هستند و خیلی راحت می توانید با بازیافت نیز دوباره از آن ها استفاده کنید. همچنین به دلیل سهولت در استفاده امروزه در بسیاری از صنایع مختلف به خصوص صنایع چوبی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

نوارهای لبه pvc و انواع آن ها

در ابتدا بهتر است که به این موضوع اشاره کنیم که با اعطاء نمایندگی می توانید خیلی راحت از خدمات موجود و مربوط به روکش های ام دی اف و پی وی سی استفاده کنید. این نوارها در انواع رنگ در بازار موجود می باشد که همین موضوع باعث شده تا این نوارها سیار کاربردی تر باشند. البته طرح و رنگ بسته به سلیقه مشتریان تغییر می کند اما با توجه به بحث دکوراسیون داخلی موضوعی که مطرح می شود این است که بهتر است رنگ و طرحی که برای نوار انتخاب می کنید با چوب یا ام دی اف یکی باشد اما در برخی از موارد برای بالاتر بردن کنتراست محیط ممکن است از دیگر رنگ ها استفاده شود.

 

در کجا می توان از نوارهای لبه pvc استفاده کرد؟

کاربرد گسترده این نوارها را می توان در بخش های مختلفی مانند:
• کابینت ها
• کمدها
• قفسه ها
• مبلمان
• کتابخانه های چوبی و ام دی اف
مشاهده کرد. همچنین استفاده از این نوارها با استفاده از روکش چسب های ممبران نیز علاوه بر اینکه زیبایی را چند برابر می کند، می تواند مقاومت و کیفیت را نیز در آن بیشتر کند. در نهایت بهتر است که به این موضوع اشاره کنیم که خرید نوار لبه pvc با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی های گیلان موجود می باشد.

روکش پی وی سی در گیلان رشت لنگرود رودسر لاهیجان تالش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری