بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

اجاره ویلا کردان و هشتگرد با بهترین قیمت و بی واسطه

چرا برای مهمانی خود از ویلا در کردان بگیرم؟

اجاره ویلا در کردان به صورت استخر دار و بدون استخر داری تمامی امکانات رفاهی مناسب برای جشن ها و مهمانی های شما، تولد های شما و جشن های نامزدی مناسب می باشد.
اجاره ویلا در کردان برای هر سلیقه ای مناسب است. چون می تواند از ویلاهای لوکس کردان که دارای فضای سبز لوکس، تا ویلا های معمولی برای مهمانی ها و دورهمی های کوچک باشند. ویلا های کردان را می توانید به صورت روزانه اجاره کنید. همچنین اجاره ماهیانه و سالانه نیز برای بهترین قیمت اجاره ویلا کردان وجود دارد.
همچنین ویلای کردان مناسب برای اجاره مسافران نیز می باشد. آب و هوای کردان بسیار عالی است و اجاره ویلا در کردان می تواند لحظاتی خاطره انگیز برای شما و خانواده شما به ارمغان بیاورد

برای بهترین قیمت اجاره ویلا کردان اجاره ویلا در کردان و نواحی مجاور با شماره تماس 09212766087 مهندس فرهادی تماس بگیرید و به راحتی بدون دردسر ویلای مورد نظر خود را با امکانات مورد نظر اجاره کنید.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان | ویلای کردان | اجاره کردان | اجاره روزانه کردان

در ادامه نکاتی را برای شما می گوییم تا در بهترین قیمت اجاره ویلا کردان بتوانید به سلیقه خود ویلا را سفارش دهید.

به 21 سوال متداول برای اجاره ویلا کردان با بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

1. محدوده قیمت اجاره ویلا کردان چقدر است؟

در بخش لوکس ، و مرکزی کردان ، این هزینه به طور کلی بین 100 هزار تومان تا 15 میلیون در هر شب است ، اما این به منطقه ، سبک ، اندازه و البته فصل متفاوت است.

2. قیمت اجاره ویلا کردان چگونه تعیین می شود و آیا مدت اقامت لازم است؟

قیمت از نظر اندازه ویلا – تعداد اتاق های خواب ، فضاهای مشترک و عرشه فضای باز – و مکان – نمای باغ یا هیچ یک از آنها تعیین می شود. هنگام مقایسه تعداد اتاق خواب ، ویلاهای استخردار کردان گران تر هستند. به عنوان مثال ، یک ویلا چهار خوابه استخردار تقریباً 5 تومن در هر شب بیش از یک ویلا با چهار خواب اتاق  خواهد بود. از نظر حداقل شرایط اقامت ، معمولاً هفت شب است ، اما دوره و سال نو معمولاً ده شب بیشتر است با این حال برخی از مالکان انعطاف بیشتری دارند. ما مالکان با انصاف برای اجاره ویلا در کردان را به شما معرفی می کنیم.

3. اجاره ویلا کردان شامل چه مواردی می شود و چه نوع خدماتی دریافت می کنم؟
بسیاری ، خصوصاً در مقایسه با اکثر هتلهای مجلل که معمولاً اتاق یا سوئیت خود را دریافت می کنید و شاید هنگام ورود به سیستم ، یک سبد میوه نیز داشته باشید. در بسیاری از ویلاها یک پشتیبان شخصی و یک آشپز خصوصی برای صبحانه و ناهار دریافت می کنید ، که هر دو به شما. در صورت تمایل می توانید آشپز خود را نیز شام بپزد. همچنین یک تیم برای کمک به برنامه ریزی قبل از ورود و کارکنان دربان وجود دارد ، شما روزانه خدمات خانه داری دریافت می کنید ، دربان شما می تواند فعالیت خارج از سایت و خدمات آبگرم در محل اقامت را هماهنگ کند.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

4.  اجاره ویلا کردان چه هزینه هایی اضافی است؟

غذا و نوشیدنی اضافی است ، اما شما بابت هزینه های پرداختی ما به اضافه 5 درصد بافر ارز ، از شما هزینه دریافت می کنید ، بنابراین اگر دوازده خرچنگ دریایی سفارش دهید ، هزینه خرید خرچنگ دریایی را پرداخت می کنید. اتومبیل های اجاره ای یا سرویس اتومبیل ، خدمات آبگرم ، ، اینترنت همه با هزینه به اضافه هزینه خدمات ترتیب داده می شوند.

5- برخی از مزایای ویلا در مقابل هتل و بالعکس چیست؟

این ممکن است بسته به هتل و ویلا کاملاً متفاوت باشد ، زیرا هرکدام متفاوت هستند ، اما به طور کلی ویلاها حریم خصوصی بسیار بیشتری نسبت به هتل را فراهم می کنند. برای استخرهای صندلی در استخر قابل اجرا نیست زیرا بیشتر ویلاهای نمایندگی ما دارای استخرهای کاملاً خصوصی هستند. شما می توانید برای پاسخگویی به هر نیاز خود یک کارمند تمام وقت خصوصی در اختیار داشته باشید ، بنابراین منتظر نیستید با کسی تماس بگیرید که پس از آن مجبور است به شما برگردد. اجاره ویلا کردان فضای بسیار بیشتری برای استراحت وجود دارد زیرا شما فقط اتاق هتل یا سوئیت در دسترس ندارید ، اما از 1500 تا 10 هزار متر مربع فضا وجود دارد.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

 

گرچه همه اجاره ویلا کردان به اندازه امکانات رفاهی ندارند ، بعضی از آنها می توانند غرفه یوگا ، استودیوی پیلاتس ، سالن ورزشی کامل با وزنه رایگان ، تجهیزات وزن دستگاه ، تجهیزات کاردیو ، دروس خصوصی یوگا یا ماساژ ، 20 استخر دامان ، یا حتی یک زمین تنیس … تعداد کمی بیش از یک استخر دارند!

از نظر ناهار خوری ، منوها می توانند متناسب با علاقه مهمانان باشند و منوهای مشخصی وجود ندارد. هرچه می خواهید سرآشپزهای ما در آن جای دهند. یا می توانید از رستوران ها سفارش دهید ، یا پیتزا را از فروشگاه های کردان عالی بخرید ..

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

6. چقدر پیش از این نیاز به رزرو ویلا کردان دارم و پرداخت ها چگونه کار می کنند؟ آیا هزینه های انصراف و مهلت مقرر وجود دارد؟

به دلیل تقاضای زیاد (بسیاری از افراد برای رزرو  اجاره ویلا کردان برای سال بعد هنگام عزیمت!) به طور کلی قبل از ورود ، اگر می خواهید انتخابی داشته باشید ، باید در اسرع وقت اقدام به رزرو کنید و از طریق انتقال وجه باید 30٪ واریز کنید. . پرداخت کامل باید 60 روز قبل از ورود به ما برسد. گفته شد ، از آنجا که هر ویلا متفاوت است ، از قبل رزرو اجاره ویلا کردان بسیار منطقی تر است زیرا شما بیشترین انتخاب را در دسترس خواهید داشت. غیر معمول نیست که مشتریان در حالی که هنوز در ویلا هستند ، محل اقامت بعدی خود را رزرو کنند ، زیرا آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که می توانند همان ویلا را در تاریخ های مورد نظر خود دوباره بگیرند. به طور کلی ودیعه شما تا 60 روز قبل از ورود قابل استرداد است. مانده 60 روز قبل از ورود است و در این مرحله اقامت قابل استرداد نیست ، مگر اینکه شخص ثالث قابل قبولی داشته باشد

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

7. چگونه ویلا کردان را پیدا کنم؟ چگونه دسترسی پیدا می کنیم؟

اگر خودرو ندارید بیشتر اوقات کارکنان ما ترتیب حمل و نقل از فرودگاه یا ترمینال به ویلا را می دهند. در این حالت راننده میهمانان را مستقیماً به ویلا می برد. اگر میهمان خود رانندگی می کند ، می توانیم راهنمایی ارائه دهیم و نام آنها برای دسترسی ثبت می شود. هنگامی که مهمانان به ویلا می رسند ، توسط یکی از کارکنان ما یا توسط مدیر ویلا ملاقات می شود. آنها کلیدهای ویلا را دریافت می کنند و جهت ویلا به آنها ارائه می شود.

8- در صورت نیاز به رفع مشکل ، چه باید کرد؟ اگر بعد از ساعت ها به چیزی احتیاج داشته باشیم چه می کنیم؟

باز هم ، این به مکان و مدیر هر ویلا متفاوت است. در بیشتر موارد ، یک کارمند تعمیر و نگهداری 24 ساعته وجود دارد که می تواند بیشتر تعمیرات موردنیاز را مدیریت کند.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

9. آیا باید بیمه مسافرتی بگیرم؟ اگر چیزی در حالی که ما هستیم آسیب ببیند چه می شود؟

بله همیشه ایده خوبی است. در صورت آسیب دیدگی بیش از ساییدگی و پارگی ، مهمان مسئول پرداخت هزینه تعمیر یا تعویض آن است. ما هنگام ورود یک کارت اعتباری یا واریز نقدی (در قبال دریافت) جمع می کنیم ، که به عنوان ضمانت از مهمان استفاده می شود و اگر خسارتی نداشته باشد ، ظرف 10 روز پس از عزیمت پس داده می شود. در حالی که ما قبل از ورود شما از هر خانه بازدید می کنیم ، همیشه خوب است که خودتان نگاهی بیندازید و در صورت خاموش شدن موضوع ، فوراً به ما اطلاع دهید شما از طریق شهرداری می توانید در زمان خرید ویلا در کردان سند را استعلام بگیرید.

10- آیا اگر همه اتاق خواب ها گرفته شود ، خیلی شلوغ خواهد بود؟ اتاق خواب کوچک است؟

ما به طور کلی برای هر اتاق خواب یک سیاست دو نفره داریم بنابراین هرگز احساس شلوغی زیاد نمی شود. ویلا ها همه با انتظار وجود یک خانه کامل ساخته شده اند ، بنابراین مکان های کافی برای صرف غذا و همچنین استراحت در کنار استخر و دیگر مناطق اصلی ویلا خواهید یافت. بین بالکن ها ، تراس ها ، فضای استخر و فضای داخلی ، مناطق زیادی برای بدست آوردن کمی فضای خصوصی وجود دارد.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

11. اگر بچه های کوچک دارید ویلاها چگونه کار می کنند؟ آیا حداقل محدودیت سنی وجود دارد؟ آیا دروازه های ایمنی تهیه خواهید کرد؟

اجاره ویلا کردان اکثر ویلا ها حداقل سن قانونی ندارند و ماهیت اجاره ویلا به این معنی است که اکثر آنها کودک پسند هستند زیرا بالاترین درصد اجاره ها خانواده ها هستند و در واقع بسیاری از صاحبان ویلا فرزند یا نوه دارند. تعداد کمی وجود دارد که کودکان زیر 12 سال را محدود می کند اما این استثنا است و نه قانون. معمولاً می توان تختخواب ، صندلی بلند و … را تهیه کرد. اگر بچه ای هنگام روشن بودن سیستم به آن بیفتد ، یک استخر همیشه دارای یک سیستم امنیتی همراه با زنگ هشدار است. با این حال ، بچه ها همیشه در داخل و خارج ویلا فعالیت های زیادی دارند.

12. آیا می توانیم دوستان را به ویلا دعوت کنیم؟ چه نوع امنیتی در ویلا کردان وجود دارد؟

بستگی به اجاره ویلا کردان  و صاحب خانه دارد. برخی از اینها خوب هستند اما برخی ترجیح می دهند تعداد مهمانهای رزرو شده را حفظ کنند. این موضوعی است که باید در طی مراحل انتخاب درباره آن بحث کنید. اجاره ویلا کردان  برخی از مالکان مهمانی های خصوصی را با هوس در ویلا خود قبول نمی کنند. هرچه بیشتر در مورد نوع تجربه مورد نظر خود به ما بگویید ، آسانتر است شما را با بهترین ویلا منطبق کنیم. و بله ، امنیت هنگام اجاره ویلا مسئله ای است. شما می توانید به هرجای ملک بروید و کاملاً امن باشید.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

13. از کجا می دانم Wifi خوبی در اجاره وبلا کردان وجود دارد؟

باز هم ، این موضوعی است که هنگام اجاره ویلا ممکن است مورد لطف واقع شود و از آن غافل شوید ، بنابراین موضوعی که باید در هنگام محدود کردن انتخاب خود از آن س askال کنید. معمولاً WiFi در همه ویلاهای ما عالی است ، بنابراین هرگز مشکلی پیش نمی آید. ما همچنین از خدمات تلویزیونی و کانال های کابلی عالی با شبکه 1 تا 6 ، کانال های فیلم و کانال های ورزشی برخوردار هستیم ، بنابراین مهمانان می توانند همه بازی های بزرگ را تماشا کنند.

14. چه کسی خواهد فهمد که من در آنجا اقامت دارم؟ آیا می توانم از نام مالک مطلع شوم؟ آیا مالک می داند من کیستم؟ چگونه می توانم مطمئن شوم که نام من منتشر یا تبلیغ نمی شود؟

اجاره ویلا کردان فقط کارمندان ما اطلاع خواهند داشت و ما در صورت نیاز مهمان خوشحالیم  در صورت موافقت مالک ، می توانیم نام مالک را ارائه دهیم ، در صورت موافقت مالک ، مالک بیشتر اوقات نمی داند. تعداد کمی از مالکان هستند که می خواهند بدانند ، با این حال این افراد بسیار با احتیاط هستند و حریم خصوصی آنها به اندازه مهمانان برای آنها مهم است. ما همیشه به مهمان اطلاع می دهیم که آیا یکی از معدود مالکانی است که این اطلاعات را می خواهد ، بنابراین مهمان می تواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد این ویلا خاص را رزرو کند.

15. چه کسی به ویلا دسترسی خواهد داشت در حالی که ما در آنجا اقامت خواهیم داشت؟

فقط کارکنانی که در ویلا کار می کنند – مدیر و سرآشپز ویلا ، خانه دارانی که ما استخدام می کنیم یا در صورت لزوم کارکنان تعمیر و نگهداری را انجام می دهند. و البته خدمات مورد نیاز شما. و اگر شما بخواهید فقط خودتان در اجاره ویلا کردان هستید.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

16- علاوه بر ویلا ، امکانات دیگری نیز وجود دارد که به آنها دسترسی داشته باشیم؟

باز هم ، این یک سوال عالی است زیرا در بسیاری از موارد ، این فقط ویلا است. اما برخی شامل دسترسی خصوصی به زمین تنیس یا حتی باغ میوه و استخر و جکوزی می شود.

17- اگر می خواهیم در رستوران های محلی یا آرا غذا بخوریم

هنگام تأیید رزرو ، فرم های قبل از ورود را با توافق نامه اجاره ارسال می کنیم. کارکنان دربان ما با میهمانان همکاری خواهند کرد تا در صورت لزوم ، مواد غذایی خریداری شده ، حمل و نقل ترتیب داده شده ، رزرو آبگرم و همچنین فعالیت های بیشمار انجام دهند. در طول اقامت ، بسته به در دسترس بودن ، همیشه می توان از تغییرات یا درخواستهای جدید مراقبت کرد.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

18. آیا می توانم نمونه قرارداد اجاره را ببینم؟

بله ، شما البته می توانید برای بررسی یک توافق نامه استاندارد درخواست کنید.

19- برای اجارزه ویلا کردان به چه کسی باید زنگ  بزنیم و چه نوع نکاتی انتظار می رود؟

اجاره ویلا کردان در صورت تمایل به ابراز رضایت ویژه ، هر نوع پاداش به اختیار شما است. ما هزینه اداری و خدماتی صفر درصد هزینه خود را برای اجاره اضافه می کنیم. با این حال ، کارمندان برای اطمینان از یک تجربه استثنایی بسیار سخت کار می کنند ، بنابراین از پاداش بسیار قدردانی می شود.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

20. اگر بخواهیم ویلا در کردان بخریم چطور؟

تمام منطقه کردان، هشتگرد، نظر آباد و فشند و … در حیطه فعالیت ماست و برای ساخت و خرید ویلا در کردان با مهندس فرهادی 09212766087 تماس بگیرید.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
بهترین قیمت اجاره ویلا کردان

21. اگر مهمانی ما برای یک ویلا خیلی بزرگ باشد چه می کنید؟ اجاره ویلا کردان همچنین ، ویلا برای عروسی ، جشن یا حتی یک عقب نشینی اجرایی چقدر کار می کند؟

از آنجا که حدود 600 ویلا مختلف برای اجاره ویلا کردان در دسترس است ، ما مکانی عالی برای مهمونی و رویدادهای پیشرفته شرکت ها و همچنین عروسی هستیم. برای اکثر ویلا ها محدودیت 20 نفره برای رویدادها وجود دارد ، با این حال برخی از ویلا های بزرگتر ما می توانند 100 نفر را در خود جای دهند و ما می توانیم هر آنچه را برای جلسه یا رویداد شما نیاز دارید ترتیب دهیم. در واقع ، ویلا می تواند به دلیل حفظ حریم خصوصی ، و اینکه همه چیز در برنامه شما اتفاق می افتد و همین طور برای جلسات ، مکان شگفت انگیزی برای عروسی ها باشد.

بهترین قیمت اجاره ویلا کردان
اسکرول

مقایسه

تماس فوری