ویلای هوشمند چیست؟ مزایایی ویلای هوشمند

طراحی ویلای هوشمند

طراحی ویلای هوشمند قدم بزرگی برای زندگی در عصر تکنولوژی است. امروزه همه چیز قابل پیشگیری و برنامه ریزی است. حتی خودرو ها نیز بدون راننده حرکت می کنند. لازم است دقدقه های روزمره خود را بکاهیم و بخشی از کار را به تکنولوژی بسپارید. افرازگاردن برای مشاوره طراحی ویلای هوشمند در کنار شماست. زندگی در یک خانه هوشمند یکسری مزایا دارد که بدون شک باعث می شود شما بخواهید زندگی در یکی از آنها را  برای زندگی یا آخر هفته انتخاب کنید. در مرحله بعدی ، ما به برترین مزیت های زندگی در یک خانه هوشمند اشاره خواهیم کرد.

 

ویلاهای هوشمند چیست؟

مطمئناً شما در بعضی مواقع از خود پرسیده اید که طراحی ویلای هوشمند چیست؟ به زبان ساده شما با هوشمند سازی ویلا، خانه یا اداره خود می توانید آن را از راه دور کنترل کنید و حتی به آن برنامه ریزی بدهید که در زمان نبود شما برای مثال نور چراغ ها تنظیم شوند یا پنجره ها در صورت باز بودن بسته شوند یا به غذای حیوان خانگی شما را در دسترسش قرار دهند. این امکان وجود دارد که شما با گوشی آی او اس یا اندروید یا هر سیستم عاملی در وب ویلای خود را در هر جای دنیا کنترل کنید. حتی اگر خانه نبودید بیننده کسی که به خانه شما آمد و نبودید مطلع شوید. برای اطلاعات بیشتر از طریق ویکیپدیا، تاریخچه و خصوصیات طراحی ویلای هوشمند را مطالعه کنید.

طراحی ویلای هوشمند
طراحی ویلای هوشمند

آسایش

هدف اصلی این نوع مسکن این است که بتوانند بیشترین راحتی ممکن را به ساکنان خود ارائه دهند ، زیرا طرح ارگونومیکی را ارائه می دهد که انجام کارهای خانه را تسهیل می کند. شاید حتی شما در خانه باشید و بخواهید دمای هوا را با گوشی خودتان تنظیم کنید یا درب ها را آخر شب قفل کنید.

 

دسترسی آسان

به لطف طراحی ویلاهای هوشمند که دارای طراحی شخصی هستند ، امکان تنظیم دسترسی را برای هر نوع شخص فراهم می کنند. یعنی اینکه صرف نظر از شرایط ساکنین ، وی قادر به دسترسی به خانه و کلیه کارکردهای آن خواهد بود و در صورت بروز ناتوانی ، می تواند دستورات کنترل خانه را از جاهای مختلف فعال کند. محدودیت مکانی برای کنترل وجود ندارد. فقط شما دسترسی به اینترنت داشته باشید یا از قبل برنامه را به سیستم داده باشید.

طراحی ویلای هوشمند
طراحی ویلای هوشمند

امنیت بالا

با تشکر از کنترل یک خانه هوشمند از طریق دستگاه های امنیتی ، می توانید نگرانی های صفر نسبت به افرادی داشته باشید که می توانند به آرامش خانه شما آسیب برسانند. قفل درب ها و پنجره ها، بررسی آیفون از ساده ترین امکانات امنیتی ویلاهای هوشمند هستند. همینطور قطعی آب یا برق را به شما هشدار می دهند که بسیار موثر است.

طراحی ویلای هوشمند
طراحی ویلای هوشمند

مصرف انرژی پایین

با مدیریت ساده سیستم های انرژی می توانید از اطلاف انرژی جلوگیری کنید. حتی شرایطی مانند روشن شدن چراغ ها یا یخچال ها نیز از گذشته خواهد بود. از آنجا که این خانه ها همه آنچه اتفاق می افتد را برای شما بازگو می کنند تا بتوانید آن را مدیریت کنید. علاوه بر حفظ سابقه فعال در مصرف برق ، همین امر در مورد سرویس آب نیز صدق می کند. مثلا در صورت هوشدار سنسور ها برای باد و باران پوششی بر روی استخر شما می آید.

 

 

طراحی ویلای هوشمند یا خانه هوشمند تفاوتی ندارد

 

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، طراحی ویلاهای هوشمند برای ایجاد تغییرات متعدد در انواع خانه مانند انبار ، سالن کاری ، سالن بدنسازی ، سونا ، اتاق سینما ، اتاق چند منظوره ، کتابخانه و سایر موارد باز است.

 

این سازگاری فقط از معماری ناشی نمی شود ، بلکه از سیستم های برقی ، الکترونیکی و رایانه ای نیز امکان پذیر است و خانواده یا فرد را قادر می سازد با روندهای فن آوری آینده تکامل یابد.

طراحی ویلای هوشمند
طراحی ویلای هوشمند

 

مهندس امین فرهادی به عنوان مدیریت مجموعه افراز گاردن دارای مدرک شبکه های هوشمند بی سیم و چالش های انهاست. لینک زیر مربوط به مدرک مهندس فرهادی می باشد که در طراحی و اجرای خانه هوشمند شما را همراهی می کند.

امین فرهادی کارشناس شبکه های هوشمند بی سیم و چالش هایش

 

ویلای هوشمند چیست؟ مزایایی ویلای هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری