آموزش طراحی باغچه ویلا ، خانه یا آپارتمان

طراحی باغچه

طراحی باغچه زیبا و دوست داشتنی برای بسیاری از افراد رؤیایی است ، خصوصاً اگر حیاط خلوت بزرگی داشته باشیم. معمولاً طراحی باغچه توسط باغبانان یا  فروشنده باغ اجرا می شود. اگر نمی خواهید برای ساختن و طراحی و ساخت باغچه سختی بکشید ، می توانید از خدمات افرازگاردن استفاده کنید . اما برای شما که دوست دارید خودتان را به چالش بکشید ، می توانید باغ خانگی خود را نیز به راحتی و ارزان در حیاط یا تراس ایجاد کنید .

طراحی باغچه
طراحی باغ

اگر باغ خود را ایجاد کنیم چندین مزیت وجود دارد و مطمئناً ایجاد ساخت و طراحی باغچه نیز چندان دشوار نیست. از مزایایی ساخت باغچه خودمان هزینه ای است که می توانیم برای باغچه خانه خودمان کنیم. هزینه پرداخت بابت طراحی کاشت و کاشت و سیستم آبیاری از شما کسر نمی شود. علاوه بر این ، کار کردن در باغ شما می تواند بسیار سرگرم کننده و همچنین برای کاهش و حتی از بین بردن استرس موثر است.

 ساخت باغ ساده و باغچه

داشتن و طراحی باغچه در واقع کار چندان سختی نیست ، اصلی ترین چیز مورد نیاز تخیل، سلیقه و خلاقیت های شخصی شماست. می توانید اطلاعات و منابع مختلفی راجع کاشت گیاهان در نقاط کم باران مثل تهران به راحتی در بلاگ افراز گارن دریافت کنید. همچنین می توانید آن را با دیگر خلاقیت ها یا با ایده های خود ترکیب کنید.

در ساخت باغ استفاده از چمن بسیار مهم و اساسی است. چمن به منظور ایجاد احساس طراوت و طبیعی بسیار مهم است. قرار دادن مسیر یا صخره ها همچنین می تواند جذابیت باغ را افزایش دهد. استفاده گل و فضای سبز باعث می شود باغ مینیمالیستی شما هماهنگ تر و زنده تر شود. برای بررسی مقاله حفاظت از چمن کلیک کنید.

طراحی باغچه
طراحی و ساخت باغچه

در اینجا چند نکته توصیه شده در مورد چگونگی طراحی و ساخت باغچه یا باغ مینیمالیستی بررسی می شود.

مساحت زمین باغ را در نظر بگیرید

بررسی و در نظر گرفتن مساحت گسترده باغ اولین کاری است که باید در هنگام ایجاد باغچه انجام دهید. وسعت منطقه می تواند انتخاب موضوع ، مفهوم و همچنین نوع باغی که ایجاد می شود تعیین کند. مطمئناً اگر مساحت باغ شما خیلی گسترده نباشد مناسب نخواهد بود و در طراحی که شما می کنید نیاز به مقدار زیادی گل و گیاه زینتی در آن دارد. سایز گیاهان حداکثر بوته ای باش. بیش از یک درخت برای جلب توجه استفاده نکنید. برای بدست آوردن مساحت می تواند از گوگل ارت استفاده کنید.

طراحی باغچه در نرم افزار یا کاغذ

توصیه می کنیم قبل از شروع تزئین یک باغ و شروع به کاشت در زمین ، ابتدا نمونه طرح طرح را روی کاغذ یا با استفاده از رایانه ایجاد کنید. اگر دو زمین خالی در جلو و حیاط خلوت دارید ، در مورد مکان باغ نیز تصمیم بگیرید. ریشه های گیاهان بسیار حساس هستند.

اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید ، می توانید از یک زمین کوچک و حتی یک دیوار بالکن به عنوان یک باغ مینیمالیستی استفاده کنید. و مطمئناً متناسب با شرایط ساختمان و همچنین خلاقیت شما.

طراحی باغچه
طراحی باغچه

باغ خود را با مفهوم خانه خود سفارشی کنید

باغچه هم همانند داخل خانه شما مهم است. شما می توانید متناسب با متریال استفاده شده در خانه خود در باغچه نیز، رفتار کنید. گاهی رنگ گاهی استفاده از چوب و حتی مجسمه کوچک بسیار هارمونی محیط را هماهنگ میسازد.

چندین موضوع وجود دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. باغ کلاسیک ، باغ سنتی ، باغ مدرن ، باغ گرمسیری  از مدل های طراحی و اجرای باغچه هستند. باغ مینیمالیستی تقریباً برای هر طراحی باغچه قابل استفاده است. پیشنهاد ویژه ما طراحی باغ به سبک ژاپنی است.

طراحی باغچه
طراحی باغچه

گیاهان انتخاب کنید

انتخاب شما از گیاهان برای ایجاد یک باغ مینیمالیستی جزو عناصرمهم است که باید با دقت به آن نگاه کنید. انتخاب گیاهان مناسب بسیار مهم است زیرا مشخص می شود که باغ شما از جذابیت دارد یا خیر. گیاه اشتباه می تواند باغ را وحشتناک یا عجیب و ناخوشایند به نظر برساند. نکته آخر اینکه گیاهانی را انتخاب کنید که متناسب با وسعت باغ شما باشد. گیاهان همیشه سبز معمولا جذابیت بیشتری برای باغ های کوچک ایجاد می کنند. انتخاب پیچ ها مثل پیچ امیرالدوله برای شهر های شمالی بسیار هوشمندانه است. برای اجاره ویلا در کردان کلیک کنید.

طراحی باغچه
طراحی باغچه

آموزش طراحی باغچه ویلا ، خانه یا آپارتمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری