چگونه از استخر ویلا ی خود نگهداری کنیم

استخر ویلا

استخر ویلا بسیار دوست داشتنی است. کمتر کسی استخر را در ویلای خود دوست نداشته باشد. برخی از خانه ها مجهز به امکانات استخر شنا هستند. خوشبختانه و فانتزی به نظر می رسند ، اما در نتیجه نگهداری برای تمیز نگه داشتن شفافیت آب استخر شما به یک روال کاری اضافی تبدیل می شود که نیاز به توجه دارد. باید توجه داشته باشید که استخرهای شنا نیز به تعمیر و نگهداری احتیاج دارند ، به طوری که آب داخل آن تمیز نگه داشته شود و با encrustation و خزه روبرو نشود. برای مشاوره نگهداری و طراحی و نصب انواع استخر با ما در تماس باشید.

استخر ویلا
استخر ویلا

در صورت داشتن اوقات فراغت برای انجام این کار ، فرآیند مراقبت از استخر را می توانید در هر زمان انجام دهید. خوب ، به ناچار باید سعی کنید از زمان مراقبت از استخر خود استفاده کنید. به توصیه های زیر توجه کنید که می توانید برای مراقبتهای اساسی از استخر ویلا ی خود استفاده کنید.

 

 

 

حفظ وضوح و شفافیت آب استخر

آب یک مؤلفه مهم و اصلی برای خود استخر شنا است. اگر این مؤلفه رعایت نشده باشد ، چگونه می توان از آن برای شنا استفاده کرد؟ حفظ نظافت استخر شما بسیار مهم است ، در صورت عدم تمیز بودن آب ، ممکن است باعث ایجاد بیماری پوستی شود زیرا آب کثیف و آلوده باید توسط باکتری ها آلوده شده باشد. بنابراین ، درمان استخرها برای حفظ شفافیت و پاکیزگی آب در استخر بسیار ضروری و مهم به نظر می رسد و البته این امر به حفظ سلامت شناگران کمک می کند.

استخر ویلا
استخر ویلا

برای جایگزینی آب استخر باید سریعترین 2 هفته باشد. در تلاش برای حفظ وضوح آب در استخر ، می توانید چندین داروی مانند HCL ، آلوم ، کلر ، سودا و غیره استفاده کنید. معمولاً از HCL برای حفظ شرایط pH در استخرها استفاده می شود. کلر برای حفظ غلظت کلر استفاده می شود. از آلوم برای تمیز کردن استخر و همچنین سودا استفاده می شود که استفاده از آن همان زاج است. این روش ها می توانند به اندازه کافی موثر باشند تا وضوح استخر شما را حفظ کنند.

 

 

 

از رشد خزه در استخر جلوگیری کنید

در حفظ نظافت استخر می توانید چندین درخت در اطراف استخر کاشته کنید. علاوه بر زیبا سازی و سایه زنی فضای استخر ، معلوم می شود درختانی که استخر را از گرمای جوش خورشید می پوشانند نیز می توانند نقش داشته باشند تا رشد جلبک ها در استخر شما به حداقل برسد. غیرقابل انکار است که قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد یکی از دلایلی است که می تواند در شکل گیری خزه نقش بسزایی داشته باشد. مطمئناً آن را دوست ندارید اگر استخر شما پر از جلبک هایی شود که می توانند آب استخر را سبز کنند ، آیا؟ بنابراین برای کاهش رشد جلبک ها می توانید تماس مستقیم سطح نور در استخر خود را کم کنید.

استخر ویلا
استخر ویلا

علاوه بر این ، اکسیژن تولید شده توسط درختان کاشته شده در اطراف استخر ، تولید کننده اکسیژن در طول روز است ، به خصوص می تواند به مهار رشد جلبک ها کمک کند. جلبک ها می توانند به سرعت در مقادیر کم اکسیژن رشد کرده و رشد کنند. خوب ، این می تواند به سرکوب رشد جلبک ها ، به ویژه در طول روز کمک کند ، زیرا در واقع کار این گیاه تولید اکسیژن در طول روز است. البته این روش باید در استخر شما اعمال شود.

 

 

 

استفاده از فیلتر آب برای جدا کردن خاک از آب استخر

هنگامی که نوبت به سنجش کیفیت آب در استخر شما می رسد قطعاً از استفاده از ابزاری به نام فیلتر جدا نیست. هرچه عملکرد یک فیلتر بهتر باشد ، کیفیت آب تولید شده در استخر شما نیز بهتر است و برعکس. استفاده از فیلترهای آب در استخرها بسیار مهم است زیرا در فرآیند فیلتر کردن آب از ناخالصی های موجود در استخر شما بسیار مفید است. استخر تمیز باعث می شود در هنگام استخر از ماندن راحت شوید.

 

استخر ویلا
استخر ویلا

 

استفاده از فیلتر دستی

در استخر شنا که در اطراف آن با درختان زیادی کاشته شده است ، باید برگهای خشک کاملاً پر از سطح استخر شما وجود داشته باشد. این مسئله را نیز باید در نظر گرفت ، اگر نمی خواهید استخر شما آلوده شود زیرا پر از برگهای خشک است. برگهای خشک که به نظر می رسد در سطح استخر جمع می شوند نیز می توانند زیبایی آن را کاهش دهند. سعی کنید برگهای خشک هر روز را روی سطح استخر خود فیلتر کنید تا پاکیزگی استخر حفظ شود. معمولاً این کار را می توان دو بار در روز صبح و عصر انجام داد. می توانید از توری برای فیلتر استفاده کنید.

 

 

 

برساندن Encrustation

در طی فرآیند تخلیه استخر و تعویض آب استخر ، مسواک زدن باید روی پایه و کنار استخر انجام شود تا بتوان گرفتگی و خزه هایی که رشد می کنند به درستی انجام شود. مسواک زدن باید به طور مساوی و کاملاً مناسب انجام شود تا کف استخر ویلا تمیز و براق به نظر برسد. برای کمک به روند تمیز کردن استخر می توانید از پاک کننده های کف استفاده کرده و استفاده کنید. بعد از مسواک زدن کاملاً خوب ، می توانید آن را بشویید و مطمئن شوید که قبل از انجام آبکشی به طور کامل آب استخر پر نشده است. زیرا اگر چنین کاری انجام نشود ، بی فایده و هدر رفتن آب تمیز خواهد بود. همچنین ممکن است کار شما را بیهوده کند ، اگر هنوز به نظر می رسد که رمزنگاری در آن پیوست شده باشد.

 

می توان نتیجه گرفت که مراقبت از استخر شما به طور مرتب بسیار ضروری و مهم است به منظور کمک به شما در حفظ نظافت استخر و همچنین جلوگیری از تکثیر باکتری های مختلف که می تواند بر سلامتی شما تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، نگهداری مهم است. جذابیت و زیبایی استخر شنا را حفظ کنید.

 

برای کسانی از شما که استخر ویلا اختصاصی دارند ، تمیز کردن استخر می تواند کاری بسیار خسته کننده باشد. شما باید وقت کافی را بگذرانید ، به خصوص اگر مجبور شوید کاشی های استخر را مسواک بزنید. راه حل استفاده از افراز گاردن یا تماس با خدمات تمیز کردن استخر است. برای به حداقل رساندن هزینه نگهداری استخر ، می توانید از یک پوشش یا ایمنی استفاده کنید. این می تواند استخر را در برابر نور خورشید و گرد و غبار از بالا محافظت کند.

استخر ویلا
استخر ویلا

پس برای چی منتظری؟ استخر کریستال خود را شفاف نگه دارید ، همیشه دعوت کننده و آماده استفاده از هر روز باشید!

چگونه از استخر ویلا ی خود نگهداری کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری