طراحی ویلای پیش ساخته با سبک معماری صنعتی و مدرن

طراحی پیش ساخته

طراحی ویلای پیش ساخته به سبک طراحی معماری صنعتی در ابتدا به دلیل وجود بسیاری از ساختمانهای پیش ساخته برای کارمندها و افراد متوسط جامعه ساخته شد و در طراحی داخلی و معماری اروپا نفوذ کرد. این سبک ویلای پیش ساخته امروزه مورد توجه بسیاری از پیمانکاران قرار گرفته است. یکی از مزیت های ویلاهای پیش ساخته را می توان امکان نگهداری از ویلا با هزینه پایین و زد زلزله بودن آن را شمرد. برای خرید و ساخت ویلای پیش ساخته با ما در تماس باشید. امروزه تنظیماتی انجام شده است که می توان از این ویلاهای کوچک به عنوان مسکونی مناسب و راحت استفاده کرد. با این حال ، با وجود برخی از تنظیمات ، شخصیت اصلی ساختمان به عمد حذف نشده است.

طراحی پیش ساخته
طراحی ویلای پیش ساخته

سبک طراحی ویلا پیش ساخته معماری صنعتی معمولاً از رنگهای تک رنگ و بافت استفاده می کند. برخی از مواد استفاده شده نیز مانند فلز و فولاد خشن هستند که عمداً در معرض نمایش شخصیت خود قرار دارند. در مواد مورد استفاده همچنین از مواد بازیافت شده یا مواد صنعتی مانند شیشه ، آهن و آلومینیوم استفاده می شود که به گونه ای پردازش می شوند که می تواند به عنوان یک عنصر داخلی جذاب مورد استفاده قرار گیرد.

 

ستون ها یا سازه های سقفی اغلب به وضوح قابل مشاهده هستند ، برخی در حال پایان هستند ، اما برخی ناتمام هستند. یکی از قابل مشاهده ترین سبک های صنعتی ، قرار گرفتن در معرض ظاهر آجر است. آجرهایی نیز به رنگ های روشن مانند سفید یا سایه مانند خاکستری وجود دارد. استفاده از کفپوش های بتونی نیز غالباً اعمال می شود تا جلوه ای قوی به دست آورد.

مبلمان مورد استفاده تمیز و بدون رنگ بوده و بیشتر رنگ اصلی را نشان می دهد. مبلمان چوبی معمولاً نقاشی نمی شوند بلکه فقط برای پیش بینی موریانه ها تصفیه می شوند. مبلمان آهنی ، آلومینیوم و ضد زنگ نیز به هیچ وجه نقاشی نمی شوند ، اما به همان اندازه مواد معتبر باقی مانده اند.

طراحی پیش ساخته
طراحی ویلای پیش ساخته

این سبک معمولاً به صورت کاربردی با پیشینه فنی قوی طراحی می شود. ماده ای که به نظر می رسد ، تفاوت های ظریف مربوط به دنیای صنعتی را نشان می دهد. این طرح معمولاً توسط ساكنان استفاده می شود كه می خواهند فضای مسكونی با ظاهری خشن و مردانه داشته باشند. در ضمن ویلاهای پیش ساخته مورد تایید وزارت راه و شهرسازی است.

موارد زیر عناصر اصلی طراحی ویلای پیش ساخته است:

کف

در عناصر اصلی داخلی مصالح به کار رفته کفپوش پارکت یا آسیان است و از کف سرامیکی یا کف گرانیت استفاده نمی شود.

چوب وود

عناصر کفپوش چوبی جلوه ای دلتنگ و گرم را به خانه می بخشد. از چوب نیز می توان به عنوان پانل های دیواری ، قاب های پنجره ، جداول یا فقط تزیین استفاده کرد

سیستم ساختمان

خطوط لوله آب ، برق ، گرمایشی ، تهویه و تهویه مطبوع معمولاً در معرض ساختمانهای کارخانه صنعتی قرار می گیرند. با این وجود ، بسیاری از کارخانه ها نیز وجود دارند که ساختمان های کاربردی را در اولویت قرار می دهند تا این عناصر درون دیوارها پنهان شوند. با این وجود همه خطوط لوله مناسب برای قرار دادن در فضای داخلی خانه نیست. از لوله های کوچک به عنوان چوب لباسی یا آویز کردن مبلمان در آشپزخانه خود استفاده کنید.

طراحی پیش ساخته
طراحی ویلای پیش ساخته

آجر

آجر اغلب به عنوان مصالح ساختمانی صنعتی استفاده می شود. خود آجرها از دیرباز به خاطر دوام و ماندگاری زیاد شناخته شده بودند. آجرها معمولاً باقی مانده اند تا مانند اصل باشند و تمام نشده باشند.

 

روشنایی

چراغ های مورد استفاده معمولاً صنعتی هستند ، از نئون تا لوستر که اغلب برای کارخانه ها استفاده می شوند. لوسترهایی که در پرسلن یا با استفاده از روکش آلومینیومی نقاشی شده اند ، نمونه ای از لامپ های کارخانه های قدیمی هستند.

 

بتن

بتن معمولاً برای ساختمانهای قدیمی کارخانه ، هم برای کف و هم برای سازه های ساختمان استفاده می شود. بتن به دلیل قوی ، کم هزینه و ماندگاری در کارخانجات صنعتی قرن نوزدهم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فولاد

ما اغلب در کارخانه های صنعتی قطب ها یا تیرهایی با مواد فولادی پیدا می کنیم. این مواد فولادی زحمت کشیدن داخل دیوار را نمی دید و در معرض اتاق قرار می گرفت. با استفاده از لوازم جانبی یا مبلمان ساخته شده از فولاد ، یک لمس صنعتی به خانه خود اضافه کنید.

 

مبلمان بازیافتی

مواد استفاده شده یا بازیافتی اغلب در مفاهیم معماری صنعتی استفاده می شود. جعبه های فلزی استفاده شده ، لوله های استفاده شده ، دستگاه های مکانیکی ، کاشی و سایر اجسام سخت می توانند گزینه ای برای ایجاد فضای صنعتی در خانه باشند. ساخت و ساز قوی آن می تواند به عنوان اثری خلاقانه و بی نظیر از مبلمان مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی پیش ساخته
طراحی ویلای کوچک | طراحی ویلای پیش ساخته

رنگ

بعضی از مصالح ساختمانی معمولاً به همان صورت اصلی باقی مانده و یا به همان رنگ رنگ می شوند تا تک رنگ به نظر برسند. اما در قسمت های دیگر مانند مبلمان یا دکوراسیون می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید.

 

زیور آلات

شکل تزئینات یا الگوهای موجود در طرح های صنعتی تفاوت چندانی با طرح های مدرن و مینیمالیستی ، یعنی خطوط محکم و عمود ندارد. این الگوی باعث می شود که طرح های صنعتگر با وجود اینکه اغلب از مواد طبیعی استفاده می کنند و قدیمی به نظر می رسند هنوز هم مدرن به نظر برسند.

طراحی ویلای پیش ساخته با سبک معماری صنعتی و مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری