بام سبز رستوران

بام سبز رستوران

آیا می خواهید جلوه ای ویژه به بام سبز رستوران یا کافی شاپ خود بدهید؟ شما می توانید  با هزینه ای معقول روف گاردنی برای این هدف داشته باشید.

بام سبز رستوران
بام سبز رستوران

همانطور که می دانید کافی شاپ ها امروزه محلی برای جم شدن دانشجوها، قرارهای دوستانه، مطالعه و … شده اند. اما هر چه موضوع جمع شدن افزایش می یابد تعداد کافی شاپ ها نیز افزایش می یابد به گونه ای که در تهران در هر کوچه می توانید دو کافی شاپ پیدا کنید! اما راز پر بودن صندلی بعضی از کافی شاپ ها چیست؟! خیلی ساده است ما به شما می گوییم. کافی است خود را به جای مشتریهایتان بگذارید!

البته که ترجیح می دهید وقتی قدم در کافه ای می گذارید به جای تاریکی با فضایی رویایی و دلباز مواجه شوید. ایجاد بام سبز رستوران این امکان را به شما می دهد که فضایی رمانتیک برای عشاقان کافه ی خود، محیطی آرام برای مشتریان سالمندان و … داشته باشید. فضایی که هر گونه مخاطبی را از پیر تا جوان را جذب می کند. کافی است فقط یکبار هزینه کرده و نتیجه ی آن را به سرعت مشاهده کنید. شاید حتی شاهد یک خواستگاری رمانتیک در کافه ی خود باشید!

علاوه بر مزیت های ذکر شده بام سبز رستوران موجب  پاکسازی هوای اطراف، کاهش آلاینده ها، کاهش جذب حرارت ساختمان ( تحقیقات شورای ملی کانادا نشان داده است حدود 20 درجه اختلاف دما در خاک بام هایی که رووف گاردن دارند و بام هایی که بدون رووف گاردن هستند وجود دارد. که این مزیت بسیار مهمی در روز های گرم تابستانی می باشد.) کنترل دما، کاهش مصرف انرژی و بهره برداری از آب باران و… می شود. شما می توانید با یک تماس ساده با کارشناسان گروه مهندسی افراز گاردن بازدید رایگان از رستوران یا کافی شاپ خود را  داشته باشید.

بام سبز رستوران
بام سبز رستوران

تفاوتی که گروه ما با گروه های دیگر در دیزاین بام سبز رستوران دارد رعایت اصول فنگ شویی است. حتما تا کنون اسم این فلسفه چینی را که امروزه در کشور های اروپایی و آمریکایی بسیار به آن توجه می شود شنیده اید. پرهیز از بی نظمی های جزیی، استفاده از رنگ های مناسب ،در نظر گرفتن جهت های مناسب و … همگی اصولی هستند که تیم ما به آن توجه می کند. کارشناسان ما مهارت دیده اند به گونه ای طراحی روف گاردن را انجام دهند که حتی در کوچکترین مکان بیشترین انرژی ممکن در محیط در جریان باشد به گونه ای مشتریان شما یک وعده ی غذایی دلچسب را تجربه کنند. همچنین با بررسی دقیق مقاومت ساختمان و فضای در دسترس بهترین پیشنهاد ها را به شما داده و از مرغوب ترین مواد استفاده می کنند. انتخاب مواد ما به گونه ای است که با کمترین هزینه بهترین کیفیت را داشته باشد.

روف گاردن رستوران
روف گاردن رستوران

همچنین اگر بخواهید بیش تر از دو طراحی روف دیزاین داشته باشید یا دوستانتان از طریق معرفی شما با ما تماس بگیرند از بسته های تخفیف ویژه ی ما بهره مند خواهید شد.

فراموش نکنید جذابیت روف گاردن که یکی از تکنولوژی های مدرن است در حدی است که خوانندی جز آمریکایی (ال جریو) آهنگی با همین نام منتشر کرده است.

بام سبز رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری