کاغذ دیواری هشتگرد

کاغذ دیواری هشتگرد

کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان به عنوان تامین کننده کاغذ دیواری قطب محدوده هشتگرد قدیم و شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر هشتگرد و استان های غربی فعالیت بزرگی را آغاز کرده است. بنابراین اگر کسی از شما پرسید که آدرس بورس کاغذ دیواری غرب در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد کجاست شما به راحتی می توانید فروشگاه کاغذ دیواری افرازگاردن مهندس فرهادی 09212766087 را معرفی کنید. این مجموعه به عنوان بزرگترین فروشگاه کاغذ دیواری در محدوده هشتگرد قدیم و جدید محسوب می شود.  در واقع می‌توان گفت که کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان نام دیگر افرازگاردن مهندس فرهادی 09212766087 می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان بیشتر آشنا کنیم.

کاغذ دیواری هشتگرد

نگاهی به انواع کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان افرازگاردن مهندس فرهادی 09212766087

انواع کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان شامل مدل های گوناگونی است که  شما میتوانید از بین آنها مدل های مورد نظرتان را برگزیده و در دکور خود به کار برید. انواع کاغذ دیواری ساده، مدرن، کلاسیک، کاغذ دیواری اشکال هندسی، کاغذ دیواری آمریکایی و حتی کاغذ دیواری کودک و کاغذ دیواری ارزان از برند های مختلف توسط این مجموعه ارائه می شود. آدرس بورس کاغذ دیواری استان البرز از گرمدره تا نظرآباد در سایت فروشگاهی ما شامل دو شعب هشتگرد و کردان  می‌شود.

 مزیت های خرید از بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان

 مسلماً خرید هر محصولی که از بورس آن محصول خریداری شود، شامل مزیت هایی منحصر به فرد نسبت به خرید از یک فروشگاه کاغذ دیواری معمولی می باشد. خرید از بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان نیز مشمول مزیت هایی می شود. مطمئن باشید که قیمت کاغذ دیواری ایرانی ارزان و حتی تا قیمت کاغذ دیواری خارجی در مرکز های فروش و بورس ها ارزان تر از سایر فروشگاه ها خواهد بود. بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان نیز از این مسئله مستثنی نیست. با خیال راحت می توانید  اقدام به خرید کاغذ دیواری ارزان خود با توجه به مدل مد نظر تان از بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان کنید.

کاغذ دیواری در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد

کاغذ دیواری استان البرز از گرمدره تا نظرآباد , پوستر دیواری سه بعدی استان البرز از گرمدره تا نظرآباد   ,کاغذ دیواری استان البرز از گرمدره تا نظرآباد , پوستر دیواری سه بعدی استان البرز از گرمدره تا نظرآباد 30 در صد تخفیف مشاوره رایگان ,شبانه روزی کارگران مجرب,کاغذ دیواری محدوده استان البرز از گرمدره تا نظرآباد , پوستر دیواری سه بعدی محدوده استان البرز از گرمدره تا نظرآباد , کاغذ دیواری منطقه استان البرز از گرمدره تا نظرآباد , پوستر دیواری سه بعدی منطقه استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,کاغذ دیواری, پوستر دیواری سه بعدی,کاغذ دیواری شرکت,کاغذ دیواری ادارات,کاغذ دیواری شرکت در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,کاغذ دیواری ادارات در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,کاغذ دیواری با نرخ اتحادیه ,فروش کاغذ دیواری در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,نصب کاغذ دیواری در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,نصب کاغذ دیواری منزل,فروش کاغذ دیواری منزل,فروش جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی، قابل شستشو و پشت تلویزیون برای پذیرایی، اتاق کودک و خواب با قیمت عالی و تخفیف ویژه. انواع کاغذ دیواری برجسته , نصب کاغذ دیواری منزل در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد ,

کاغذ دیواری نوعی از روکش جهت پوشاندن سطح دیوار ها می باشد که در طرح ها و مدل های متنوعی طراحی و ساخته میشود و در چهار نوع چاپ مسطح، کلیشه ای، سیلک اسکرین و چاپ دورانی تولید میشود.فروش جدیدترین فروش و نصب مدل کاغذ دیواری سه بعدی، قابل شستشو و پشت تلویزیون برای پذیرایی، اتاق کودک و خواب با قیمت عالی و تخفیف ویژه. انواع کاغذ دیواری برجسته

 پوستر دیواری سه بعدی یا کاغذ دیواری سه بعدی یکی از بروزترین محصولات دکوراسیون داخلی در این روزهاست که طرفداران زیادی پیدا کرده است.قیمت پوستر دیواری سه بعدی ، پوستر دیواری اتاق کودک پوستر دیواری نوجوان، پشت تلویزیون در سایزهای سفارشی و بزرگ دکوراسیون آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خود را رویایی کنید

کاغذ دیواری را میتوان به صورت رولی و یا متری خریداری کرد که با استفاده از چسب مخصوص کاغذ دیواری آنرا به دیوار میچسبانند.

انواع کاغذ دیواری از نظر جنس چیست؟

گرچه کاغذ دیوارهای موجود در بازار  دارای تنوع زیادی در طرح می باشند لیکن از نظر جنس و ساخت به سه دسته ذیل تقسیم میشوند:

1 – کاغذ دیواری ساخته شده از کاغذ

این کاغذ دیواریها هیچ پوشش محافظی ندارند و رویه تزیینی آن مستقیما بروی سطح کاغذ چاپ میشود لذا قابل شستشو نبوده و در مقابل آلودگی و رطوبت بسیار حساس میباشند لذا علیرغم قیمت پایین آن فقط در اماکن موقت و یا محیط های بسیار تمیز و عاری از رطوبت قابل استفاده می باشند.

2-  کاغذ دیواریهای ساخته شده از کاغذ با پوشش وینیل

این نوع کاغذ دیواری ها که معمول ترین نوع کاغذ دیواریهای موجود در بازار هستند دارای بستری کاغذی هستند که رویه آن با لایه ای از وینیل آکریلیکی یا پلی وینیل کلراید (PVC) پوشانیده شده است.

این نوع کاغذ دیواری ، بعنوان کاغذ دیواری قابل شستشو (سایش با اسفنج مرطوب) و قابل کندن از روی سطح دیوار دسته بندی میشوند ، تقریبا در همه محیط ها قابل نصب بوده و نسبت به کاغذ دیواری های ساخته شده از کاغذ خالص مقاومت بهتری در مقابل آلوده شدن به چربی و قرار گرفتن در معرض رطوبت دارند ، لذا کاغذ دیواریهای پی وی سی را با رعایت استاندارد نصب و استفاده از چسب مناسب، حتی در حمام و آشپزآپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز میتوان نصب کرد.

3- کاغذ دیواریهای ساخته شده از الیاف بافته نشده

این کاغذ دیواریها دارای بستری از الیاف دراز سلولزی بافته نشده هستند ، بسیاری از این کاغذ دیواریها بدون لایه محافظ وینیل ساخته میشوند تا بهترین سازگاری را با محیط زیست داشته باشند ، عدم استفاده از لایه وینیل این نوع کاغذ دیواریها را بعنوان کاغذ دیواری ” قابل تنفس ” معروف کرده و از این نظر بهترین گزینه برای محیط های نشیمن با رطوبت کم هستند لیکن عدم وجود لایه باعث میشود این کاغذ دیواری غیر قابل شستشو باشد.

قابل ذکر است برخی سازندگان جهت تقویت ساختار کاغذ دیواری ، بستر الیافی را نیز با وینیل مایع یا آکریلیک پوشش داده سپس رویه تزیینی را بروی آن سطح چاپ میکنند ، لذا بطور کلی نمیتوان همه کاغذ دیوارهای الیافی را کاملا بهداشتی و دوستدار محیط زیست دانست.

دلایل انتخاب کاغذ دیواری به جای رنگ آمیزی چیست؟

طرح ها و رنگ هایی که به وسیله کاغذ دیواری می توان روی دیوار به وجود آورد، در حقیقت با نقاشی دیوارها غیرممکن است.رنگ آمیزی دیوارها کاری بسیار عالی و ایده آل است، اما به شرطی که تمایل به تک رنگ بودن دیوارها داشته باشید یا بخواهید از دو رنگ متفاوت با هم، اما ساده برای دیوار های مجاور استفاده کنید.

اما اگر تمایل دارید طرح و نقشی خاص را با جلوه ای جذاب و متمایز بر دیوار داشته باشید یا منظره ای دیدنی را روی دیوار آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد خود ایجاد کنید، تنها راه، استفاده از کاغذ دیواری است؛ زیرا در صورتی که شما در زمینه هنر طراحی و نقاشی توانایی خوبی نداشته باشید، ایجاد طرح و نقش زیبا روی دیوار، مطمئنا از توان شما خارج خواهد بود، بنابراین اینجاست که کاغذ دیواری بهترین گزینه برای دکوراسیون است.

کاغذ دیواری را می توان به نحوه های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم چنین می توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری با طرح های متفاوت استفاده کرد. هم چنین می توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.(سایت کاغذ دیواری)

در جاهایی که رنگ آمیزی دیوارها نمی تواند جلوه مطلوب و مورد نظر شما را به وجود آورد، می توان از کاغذ دیواری استفاده کرد. برای مثال، اگر دیوارهای آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد شما فرمی نازیبا و بد دارند می توان از کاغذ دیواری برای پوشاندن عیوب دیوار بهره گرفت. همچنین دیوارهای پوشیده شده با کاغذ دیواری های مرغوب خیلی سریع تر و آسان تر از دیوارهای رنگ شده تمیز می شوند. بنابراین کاغذ دیواری برای فضاهایی که دیوارهایش زود به زود نیاز به تمیز کردن دارند، مانند آشپزآپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد یا اتاق کودک، گزینه مناسب تری

است.

انواع کاغذ دیواری چیست؟

از ساده ترین روش ها برای تغییر دکوراسیون داخلی ، استفاده از کاغذ دیواری می باشد. شما  با استفاده از این محصول می توانید چهره ی آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و دکوراسیون خود را تغییر دهید.

کاغذ دیواری به عنوان پوششی برای دیوار را می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد:

پوستر دیواری یا کاغذ دیواری تصویری البته ازین مدل از کاغذ یواری با نام های کاغذ دیواری سه بعدی یا کاغد دیواری چاپی نیز یاد میشود.

اساس کار در پوستر دیواری استفاده از صنعت چاپ میباشد به این صورت که شما هر طرحی که مد نظر دارید در اندازه دلخواه خود بر روی کاغذ دیواری خام  چاپ میکنی  و با استفاده از چسب کاغذ دیواری آن را بر روی دیوار مد نظر خود نصب می کنید که بسته به جنس کاغذ دیواری خام و کیفیت چاپ قیمت ها متفاوت میباشد.

از مزیت های اصلی پوستردیواری نسبت به  کاغذ دیواری رولی این است که در انتخاب طرح و اندازه هیچ محدودیتی نداریم و هر طرح را می توان در ابعاد دلخواه تولید کرد که همین ویژگی سبب شده است که در در سال های اخیر استفاده از پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری های رولی بیشتر به چشم می خورد در نظر داشته باشید که قیمت پوستر دیواری بر اساس متر مربع میباشد و قیمت کاغذ دیواری های آماده بر اساس رول میباشد.

کاغذ دیواری رولی یا اماده که این دسته از کاغذ دیواری ها از قدیم رایج بوده اند و اساس کار در تولید این مدل از کاغذ دیواری ها استفاده از الگو تکرار میباشد به این ترتیب که یک طرح بر روی کاغذ دیواری کنار یک دیگر تکرار میشوند و  بر اساس ویژگی های مختلف مانند جنس، اندازه ،طرح  و کشور سازنده  به چند دسته مختلف تقسیم میشوند که مادر ادامه به انها می پردازیم .

ما در مقاله صفر تا صد کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به شما به صورت مفید و خلاصه توضیح می دهیم.

انواع کاغذ دیواری رولی بر اساس جنس :به طور کلی کاغذ دیواری های رولی به دو دسته وینیل با روکش پی وی سی و نانوون که اخیرا وارد بازار شده است می توان تقسیم بندی کرد. البته کاغذ دیواری هایی با جنس های دیگر هم مانند پیپر, کاغذ دیواری های جنس پارچه, کاغذ دیواری ها از جنس فلز نیز موجود میباشند که کمتر از کاغذ های وینیل و نانوون یا الیاف طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاغذ دیواری پیوی سی pvc :معمولا کاغذ  دیواری های پی وی سی از دو لایه تشکیل شده اند لایه زیرین و روکش

لایه زیرین که قسمت وینیل کاغذ  یواری میباشد و بخشی است که با چسب کاغذ دیواری در تماس است و با چسب ترکیب شده و بر روی دیوار میچسبد. از مزیت کاغذ دیواری با جنس پی وی سی نسبت به سایر کاغذدیواری ها قابلیت شستشوی بالای این جنس از کاغذ دیواری ها می باشد که مقاومت خیلی بالایی در مقابل شستشو  دارند.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی یا نانوون :کاغذ دیواری های نانوون متریال اصلی تشکیل دهنده آن ها الیاف می باشد که این جنس از کاغذ دیواری ها بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند و  قابلیت بازیافت دارند همچنین کاغذ دیواری های نانوون از طراحی بسیار قوی در طرح و نقش نیز برخوردار هستند اما نقطه ضعف این جنس از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشوی پایین آنها می باشد که نسبت به سایر کاغذ دیواری ها از مقاومت در مقابل شستشو کمتری برخوردار هستند.

انواع کاغذ دیواری بر اساس کشور سازنده

کشور های  زیادی هستند که در صنعت کاغذ دیواری فعالیت میکنند اما بر خی از انها زبانزد سایرین هستند مانند بلژیک آلمان، ایتالیا و امریکا که دارای شرکت ها با برند های بسیار معتبر هستند

و محصولات این شرکت در سالهای قبل در بازار خیلی بیشتر به چشم میخورد متاستفانه در سالهای  اخیر به علت بعضی از تنش های سیاسی و تحریمها واردات کاغذ دیواری دچار مشکلاتی شد و کمتر شاهد محصولاتی بااین برندها هستیم البته جای خالی این برند ها را نه تنها در ایران بلکه سایر کشورها محصولات برندهای چینی پر کرده و اگر هم بخواهیم منصفانه نظر بدهیم این محصولات هم از لحلظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارند.

انواع کاغذ دیواری بر اساس طرح

طرح بندی و رنگ بندی گسترده کاغذ دیواری یکی از شاخصه ها اصلی کاغذ دیواری است که این دیوار پوش برای دیوار را از سایر دیوار پوشها متمایز کرده است. کاغذ دیواری های رولی بر اساس طرح به چند دسته ساده، راه راه،  گل دار، کلاسیک یا داماسک تقسیم بندی میشوند.

که معروف ترین انها طرح کلاسیک یا داماسک میباشد که نسبت به سایر طرح ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است البته غالبا  برای فضا های رسمی همچنین باید توجه داشت که استفاده ترکیبی از طرح ها میتواند خیلی بیشتر اثر بخش باشد و زیبایی چند برابری را با خود همراه داشته باشد و به چیدمان و زیبایی محیط کمک کند.

کاغذ دیواری الیاف طبیعی یا نانو

کاغذ دیواری های نانو ون متریال اصلی تشکیل دهنده آن ها الیاف می باشد که این جنس از کاغذ دیواری ها بیشترین سازگاری را با محیط زیست دارند و  قابلیت بازیافت دارند همچنین کاغذ دیواری های نانو من از طراحی بسیار قوی در طرح و نقش نیز برخوردار هستند اما نقطه ضعف این جنس از کاغذ دیواری ها قابلیت شستشوی پایین آنها می باشد که نسبت به سایر کاغذدیواری ها از مقاومت در مقابل شستشو کمتری برخوردار هستند.

اندازه کاغذ دیواری:همانطور که میدانید قیمت کاغذ دیواری ها نیز رولی محاسبه می شود، برای انداره گیری کاغذ دیواری ابتدا عرض و ارتفاع دیوار ها را اندازه گیری کنید.

روش تولید کاغذ دیواری:این دیوارپوش های تزیینی و زیبا برای دکوراسیون فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و بسیاری از فضاهای دیگر به کار می روند. امروزه بسیاری از مردم با کاغذ دیواری آشنا هستند، ولی کم تر کسی می داند که این پوشش دیواری پرطرفدار چگونه تولید می شود که در ادامه مراحل ساخت کاغذ دیواری که در شش مرحله طراحی – آماده سازی – پوشش – چاپ – پیش آمادگی – بسته بندی تقسیم می شود.

برای تولید کاغذ دیواری ابتدا از اسکیس استفاده می شود. اسکیس هم به طرحی گفته می شود که تتوسط افراد تیم طراحی کشیده می شود. پس از این که طرح انتخاب شد، آن را با رنگ های مختلف تست می کنند و بهترین گزینه را برمی گزینند. در مرحله بعدی که آماده سازی است، ورق های کاغذی بر پایه چوب و از درخت ساخته می شوند.

در مرحله بعدی باید رنگ اصلی و پایه به مواد مذکور اضافه شود و پوشش های پلی ونیل کلراید یا همان PVC، الیاف سلولزی، اکسید تیتانیوم، لاتکس و غیره مورد استفاده قرار گیرند. همچنین در این مرحله، ضخامت کاغذها تعیین می شود که با طول عمر کاغذ در ارتباط است. مرحله بعدی، چاپ است.

برای چاپ کاغذ دیواری از چهار تکنیک بهره برده می شود که عبارتند از: چاپ سطحی، کلیشه ای، سیل اسکرین و غلتکی. در مرحله بعد ، کاغذ دیواری چاپ شده با لایه ای از نشاسته گندم یا ذرت مرطوب پوشانده و سپس خشک می گردد. در آخرین مرحله که بسته بندی نام دارد، کاغذ دیواری خشک شده با توجه به نوع کاربری شان سایزبندی و بریده می شوند.در نهایت نیز کاغذها را با پوشش های پلاستیکی بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می نمایند.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری یا پوستر سه بعدی:

کاغذ دیواری یا پوستر سه بعدی شاید در نگاه اول تشابهات زیادی نسبت به هم داشته باشند اما باطن قضیه می باشد که تفاوت های اساسی که در روش تولید و در ته بندی و رنگ بندی با یکدیگر دارند.

تفاوت کاغذ دیواری با پوستر دیواری

کاغذ دیواری های رولی به صورت آماده در بازار وجود دارند و شما عزیزان می توانید با مراجعه با بازار و بورس کاغذ دیواری در لحظه آنها را خریداری کنید. این در حالی است که پوستر دیواری ها را باید از قبل سفارش دهید تا برای شما ساخته شود.

اساس کار در تولید کاغذ دیواری استفاده از الگوی تکرار میباشد. به این صورت که یک طرح بر روی کاغذ دیواری تکرار می شود ولی مبنای کار در پوستر دیواری استفاده از صنعت چاپ و پرینت می باشد به این صورت که یک طرح به نظر شما بر روی کاغذ دیواری خام چاپ می شود.

کاغذ دیواری های رولی در ابعاد استاندارد تولید می شوند مثلاً عرض ?? سانت و طول ?? متر. این در حالی است که پوستر دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد دلخواه شما و برای شما به صورت مجزا ساخته می شوند تولید می شوند.

تصویر پول از کیف پول

قیمت:بدون شک مهم ترین تفاوت پوستر دیواری از کاغذ های دیواری، تفاوت در قیمت آن ها می باشد!

مردم همواره به دنبال راه حل هایی برای ایجاد تنوع در محیط اطراف و زندگی شان می باشند. راه هایی که در عین سادگی موجب ایجاد تغییراتی چشمگیر می شوند و در عین حال از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشند. از این رو امروزه استفاده از پوستر های دیواری در دیزاین های داخلی منازل، ادارات، دفاتر و شرکت ها با استقبال بیشتری همراه می باشد.

مزایای کاغذ دیواری نسبت به نقاشی ساختمان:

سختی کار رنگ آمیزی:کاغذ دیواری به عنوان پوششی برای دیوار توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ویژه ای در میان مشتریان پیدا کند و به عنوان جایگزین اصلی نقاشی ساختمان معرفی شده است.

زمان نصب:در زندگی پرمشغله امروز مدت زمان انجام تغییرات می تواند یکی از تعیین کننده ترین المان ها برای انتخاب روش های مختلف باشد. مخصوصاً برای  محیط های اداری یا فروشگاه ها  که زمان از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد. کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها از زمان اجرای بسیار کمتری برخوردار می باشد و شما عزیزان می توانید در کمترین زمان ممکن ( نزدیک به چند ساعت )یک واحد مسکونی یا یک واحد اداری را کاغذ دیواری آن را اجرا کنید.

سهولت نصب:نصب کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها از پورت بالاتری برخوردار می باشد و حتی خود شما عزیزان نیز می توانید نصب کاغذ دیواری را انجام دهید البته به کارگیری نصاب ماهر و کارآموز ایده بیشتر مورد پیشنهاد قرار می گیرد.

تنوع طرح بالا:یکی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری که بسیار زیاد مورد توجه مشتریان عزیز قرار می گیرد تنوع طرح و رنگ بسیار بالا و متنوع کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها علی الخصوص نقاشی ساختمان می باشد در واقعیت هم نیز همین طور می باشد. شما عزیزان می توانید با استفاده از طرح های متنوع کاغذ دیواری راحتر دیوار محیط اطراف خود را با سایر لوازم ست کنید و چیدمان مورد نظر خود را دست یابید.

قیمت مناسب:در حال حاضر قیمت تمام شده اجرای کاغذ دیواری برای یک محیط نسبت به اجرای سایر دیوارپوش ها تقریباً در رده کمترین قیمت می باشد و همین امر سبب شده است که بسیاری از افراد برای انتخاب پوششی برای دیوار کاغذ دیواری را مد نظر خود قرار دهند.

کاغذ دیواری قابل شستشو: یکی از مهمترین ویژگی  برای هر دیوارپوش که می تواند اولویت در انتخاب و استفاده از آن باشد قابل شستشو بودن و قابل تمیز کردن آن می باشد. مخصوصاً برای محیط های مسکونی و اداری که سلامت محیط و نظافت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاغذ دیواری ها نیز در دسته های مختلفی تولید شده اند که اکثر آنها قابل شستشو و تمیز کردن هستند و همین امر سبب شده است که در سالیان اخیر جایگاه ویژه ای در بین مشتریان ایجاد کنند البته کلمه قابل شستشو شاید واژه چندان مناسبی نباشد و به جای آن می توان از واژه قابل تمیز کردن استفاده کرد.

نحوه شستشوی کاغذ دیواری:در در شستشوی یا تمیز کردن کاغذ دیواری باید به چند نکته توجه داشت:

شما از چند طریق می توانید کاغذ دیواری خود را تمیز کنید. یک استفاده از دستگاه بخارشوی دو استفاده از دستمال تنظیف و مواد شوینده.توجه داشته باشید که شستشوی کاغذ دیواری در راستای عمودی انجام می شود به هیچ عنوان کاغذ دیواری یا پوستر دیواری را در راستای افقی تمیز نکنید چون خط درز های کاغذ دیواری به صورت عمودی هستند و تمیز کردن و شستشوی کاغذ در راستای افقی ممکن است به درز کاغذ دیواری آسیب بزند و به مرور زمان از دیوار جدا شود.

?-توجه داشته باشید اگر از دستمال تنظیف برای تمیز کردن کاغذ دیواری و پوستر دیواری استفاده می کنید نباید آنها رطوبت زیادی داشته باشند.

?-برای تمیز کردن کاغذ دیواری از دستمال تنظیف مناسب استفاده کنید و به هیچ عنوان از دستمال های با سطح زبر استفاده نکنید چون ممکن است سطح کاغذ دیواری و پوستر دیواری شما را خراشیده کند و از بین ببرد.

?- برای تمیز کردن کاغذ دیواری از محلول های مناسب استفاده کنید و به هیچ عنوان از محلول های  اسیدی و وایتکس استفاده نکنید چون ممکن است خاصیت اسیدی به مرور زمان سطح روی کاغذ دیواری شما را تحت تاثیر قرار بدهد.

?- وقتی همه وسایل برای تمیز کردن کاغذ دیواری را آماده کردید ابتدا به صورت آزمایشی یک تکه از پوستر دیواری که کمتر در معرض دید قرار دارد را تمیز کنید و اگر مشکلی برای پوستر و کاغذ پیش نیامد سپس محل اصلی را تمیز بفرمایید.

?- بعد از تمیز کردن محل مورد نظر از کاغذ دیواری و پوستر دیواری با یک دستمال خشک رطوبت روی سطح مورد نظر را بگیرید و کاغذ دیواری را کاملا خشک بفرمایید.

نحوه صحیح شستشوی کاغذ دیواری:

?-  ابتدا با استفاده از یک دستمال یا اسفنج تمیز و خشک گرد و غبار روی کاغذ دیواری را پاک کنید.

?- یک کاسه آب و مواد شوینده تهیه کنید. ماده شوینده بر حسب میزان کثیفی کاغذ دیواری و جنس آن متفاوت است. اما معمولا آب گرم و تاید یا آب گرم و ریکا می تواند محلول خوبی باشد. اگر کاغذدیواری با مداد، خودکار یا ماژیک کثیف شده است، می تواند از محلول بسیار رقیق آب و وایتکس استفاده کنید.

?- از یک پارچه نرم یا اسفنج برای تمیز کردن استفاده کنید. از به کار بردن الیاف زبر مثل اسکاچ خودداری کنید، چراکه ممکن است باعث پارگی کاغذ دیواری بشود.

?- پارچه یا اسفنج مورد نظر را در محلول شستشو فرو کرده و پس از خیس شدن، آب آنرا با فشردن پارچه خارج کنید، تا جایی که دیگر قطره ای از آن نچکد.

5- یک قسمت از کاغذ دیواری را که کمتر در معرض دید است انتخاب کنید و ابتدا محلول خود را روی آن امتحان کنید. اگر به خوبی تمیز شد و خرابی در کاغذ ایجاد نکرد، می تواند همین روش را برای سایر قسمت های کاغذ دیواری به کار ببرید.

?-  پارچه را به آرامی و بدون فشار از پایین به بالا روی سطح دیوار بکشید. در هر زمان فقط یک قسمت از کاغذ دیواری را تمیز کنید.

?- با یک پارچه نمناک (فقط آب) قسمتی را شسته اید، پاک کنید تا مواد شوینده از کاغذ دیوار پاک شود.

?-  بلافاصله پس از شستن هر قسمت از کاغذ دیواری، آن را با حوله یا دستمال تمیز خشک، خشک کنید.

قیمت کاغذ دیواری:قیمت کاغذ دیواری ها المان های مختلفی از کاغذ دیواری بستگی دارد از جمله جنس ، متراژ هر رول کاغذ دیواری، برند کشور سازنده و گرماژ کاغذ دیواری. در طی سالیان اخیر قیمت کاغذ دیواری همانند سایر کالاهای وارداتی به علت بعضی از تنش های سیاسی و نرخ ارز افزایشی را در پی داشته است در حال حاضر قیمت هر رول کاغذ دیواری در بازار تقریباً از رولی ??  هزار تومان تا حتی رولی یک میلیون تومان هم وجود دارد البته همه این اختلاف قیمت به خاطر جنس بهتر و کیفیت مطلوب تر نیست و بخش زیادی از آن به علت متراژ بالاتر رول کاغذ دیواری می باشد.

قیمت کاغذ دیواری:اگر بخواهیم مقداری کاربردی تر صحبت کنیم قیمت هر رول کاغذ دیواری مناسب و با کیفیت مطلوب بین ??? الی ??? هزار تومان می باشد شما عزیزان میتوانید با هزینه کردن در این بازه قیمتی از کاغذ دیواری مطلوب با تنوع طرح بالا و کیفیت مناسب بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید این بازه قیمتی فقط  یک نظر تجربی است و صد البته که کاغذ دیواری های با قیمت بالاتر از این باز قیمتی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و همچنین توجه داشته باشید که کاغذ دیواری هایی با قیمت کمتر از حد معمول چندان از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و یا حتی اگر کیفیت مناسبی هم داشته باشند از طراحی قوی برای طرح و نقش برخوردار نمی باشند که در ادامه این موضوع را  کامل بررسی خواهیم کرد.

چرا کاغذ دیواری ارزان یا حراجی نخریم؟

اگر یک گشت و گذار کوچک در بازار و بورس های کاغذ دیواری بزنیم می بینیم که بعضی از رول های کاغذ دیواری با وجود کیفیت مناسب از قیمت بسیار پایین و وسوسه کننده برای مشتریان برخوردار هستند.

علت این قیمت های وسوسه کننده کاغذ دیواری برای مشتریان چیست؟

خوب شما فرض کنید بنده یک وارد کننده کاغذ دیواری هستم. یک آلبوم کاغذ دیواری را وارد می کنم که شامل ??? طرح متنوع می باشد و از هر کدام از این طرح ها مقدار ????? رول در انبار خود موجود می کنم و این آلبوم را در بین فروشگاه داران توزیع می  کنم تا از روی آنها سفارش ثبت کنند بعد از گذشت مدتی تمامی طرح های پرطرفدار زیبا و روشن پرفروش آن آلبوم فروخته می شود و موجودی این طرح های زیبا و پر طرفدارتر از آلبوم در انبار صفر می گردد و طرح های پرفروش آلبوم دیگر در انبار موجود نیستند و تنها طرح هایی از آلبوم در انبار موجود هستند

که به هر دلیلی خریداران چندانی نداشتند و وقتی یک آلبوم وارداتی از کاغذ دیواری که بسیاری از طرحهای آن در انبار موجود نمی باشد بسیاری از فروشگاه داران دیگر این آلبوم را در معرض نمایش مشتریان قرار نمی دهند و این امر سبب می شود آن دسته از طرح ها ازالبوم  که خریداران کمتری داشته و در این مدت کمتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند در انبارها بمانند و دیگر فروش نروند.

همین امر سبب می شود که وارد کننده اصلی کاغذ دیواری این رول ها را در بازار به صورت عمده و فله ای با قیمت کمتری به فروش برساند و همین امر سبب می شود که برخی از کاغذ دیواری ها از قیمت کمتری نسبت به سایر کاغذ دیواری ها برخودار باشند که دلیل عمده آن طراحی ضعیف و رنگ و نمای ضعیف آن می باشد هرچند از کیفیت مطلوب جنس و متریال برخوردار باشند

خرید عمده و تکی در بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان

 شما به راحتی می توانید در بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان اقدام به خرید تکی و عمده کنید. در باغی نبود فقط مختص پخش کننده ها و مغازه داران نیست. بلکه مصرف کنندگان به صورت آنلاین یا حضوری می توانند اقدام به خرید از بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان به عنوان یکی از فروشگاه‌های بزرگ کنند.

برخی از افراد برای تغییر در دکوراسیون و زیباسازی فضای خود تمایل به خرید از بورس و مرکز فروش کاغذ دیواری در استان البرز از گرمدره تا نظرآباد را دارند، فروشگاه افرازگاردن مهندس فرهادی 09212766087 به عنوان بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان و قطب غرب استان البرز از گرمدره تا نظرآباد این خواسته را برآورده ساخته و بهترین ها را در آرشیو خود برای این مشتریان عزیز آماده کرده است.

در واقع مشتریان می توانند به راحتی با بررسی کلی محصولات سایت و اینستاگرام  اقدام به خرید کنند. پخش کننده ها و مغازه داران نیز می توانند با قیمتی استثنایی از محل فروشگاه کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان پک های دلخواه خود را تهیه کنند. در حالت کلی بهتر است که اگر در خصوص خرید کاغذ دیواری عمده و یا حتی تکی سوال و یا مشکلی دارید، از کارشناسان ما بپرسید. کارشناسان فروش ما به طور حرفه ای همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 آدرس بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان

 شما به راحتی می توانید در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مراجعه کرده و انواع کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان را از نزدیک مشاهده کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین محصولات جدید و به روز را در انواع طرح های مختلف در سایت فروشگاهی و یا صفحه اینستاگرام افرازگاردن مشاهده کنید. همچنین به شعبه دوم این فروشگاه که در چیتگر در واقع شده می توانید مراجعه کنید و در شهرک گلستان به میدان موج رفته و از خیابان موج به خیابان امیری صفت مراجعه کنید.

چرا کاغذ دیواری ارزان نخریم؟

تولیدی های کاغذ دیواری ارزان، از جنس های نامرغوب در تهیه کاغذ دیواری ارزان استفاده می کنند و به دلیل شیمیایی بودن مواد اولیه کاغذ دیواری، استفاده از محصولات نامرغوب می تواند بر روی سلامت افراد تاثیر منفی بگذارد. در واقع پی وی سی کاغذ دیواری با اضافه کردن فتالات است که دارای انعطاف بیشتری می شود و نرم تر می شود. در عین حال فتالات ممکن است آثار بهداشتی بدی داشته باشد.

همچنین پی وی سی موجود در کاغذ دیواری ارزان دارای کلر است و همانطور که می دانید در کلر سنگین پی وی سی دی اکسین ها وجود دارند که هنگام فرایند تولید پی وی سی یا سوزاندن یا تخلیه پی وی سی در هوا و محیط منتشر می شوند. دی اکسین ها مواد شیمیایی چندان مفیدی برای سلامت انسان نیستند.

در معرض دی اکسین ها قرار گرفتن می تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامت افرادی که در آن محیط قرار دارند بشود. وجود دی اوکسین ها در هوا و محیط در بروز مشکلات و بیماری های تنفسی، بیماری های تولید مثل و مشکلات رشدی نقش مهمی دارد.

انتخاب طرح  جهت ست بستن و چیدمان مناسب:یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل خرید و نصب کاغذ دیواری برای یک محیط انتخاب صحیح طرح جهت ست بستن و چیدمان مناسب وسایل می باشد.

لطفاً درانتخاب طرح به نکات زیر توجه کنید:البته صحبت کردن در زمینه انتخاب طرح کاغذ دیواری کار بسیار دشواری است است چون انتخاب طرح تا حد بسیار بالایی به سلایق و ویژگیهای روحی افراد بستگی دارد. البته که یک سری قوانین کلی نیز وجود دارند که برخی از آنها را خدمتتان عرض می نماییم.

در انتخاب کاغذ دیواری توجه داشته باشید که استفاده ترکیبی از طرح ها می تواند بسیار اثربخش تر باشد و زیبایی چند برابری به محیط ببخشد.

برای انتخاب طرح کاغذ دیواری برای هر محیط چه اتاق خواب چه سالن نشیمن چه سالن پذیرایی و حتی محیط های اداری، ابتدا و در اولین گام دیوارهای اصلی را مشخص کنید. از ویژگی های شاخص این دیوار ها این است که غالباً بزرگترین دیوار در محیط می باشند و همچنین یکدست و یکپارچه هستند.

در این دیوارها درب یا پنجره وجود ندارد یا نسبت به سایر دیوارها کمتر وجود دارد. از ویژگی های دیگر دیوارهای اصلی این است که به محض ورود به محیط مورد نظر، بیشتر از سایر دیوارها در معرض دید قرار دارند.

بعد از مشخص کردن دیوار های اصلی شما می توانید طرح کاغذ دیواری اصلی خود را بر روی این دیوار ها در نظر بگیرید و طرح فرعی کاغذ دیواری خود را برای دیوارهای فرعی مانند ستونها و یا دیوارهایی که در آنها درب یا پنجره های متعدد وجود دارد همانطور که خدمتتان عرض کردیم استفاده ترکیبی از طرح ها می تواند بسیار اثربخش تر باشد.

?- در انتخاب کاغذ دیواری برای نشیمن سعی کنید بیشتر از رنگ های خنثی و یا کمی گرم استفاده کنید که حس صمیمی بودن و خودمانی بودن را به محیط القا می کند.

?- در انتخاب کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی سعی کنید غالباً از طرح های کلاسیک و داماسک با تناژ رنگ های براق و شاین که حس رسمی بودن را با خود به همراه دارند را انتخاب کنید.

?- در انتخاب رنگ کاغذ دیواری به میزان نور محیط مورد نظر خود توجه داشته باشید. میزان بهره مندی از نور طبیعی یا نور آفتاب و میزان استفاده از نور مصنوعی، اگر محیط مورد نظر شما از نور مناسبی برخوردار نیست سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با تناژ رنگی روشن استفاده کنید.

عکس کاغذ دیواری طرح راه راه

? در انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار هایی که در یا پنجره در آنها وجود دارد میتوانید از طرح های راه راه عمودی استفاده کنید که این طرح ها ارتفاع سقف را بلندتر به نمایش می گذارند و همچنین برش های کاغذ دیواری برای لبه درب و پنجره را که ظاهر مناسبی ایجاد نمی کند را در طرح خود گم می کنند و کمتر به نمایش می گذارند.

.کاغذ دیواری افقی

?- اگر میخواهید مقداری فضای خود را عریض تر و پهن تر نشان دهید از کاغذ دیواری ها با طرح راه راه افقی استفاده کنید.

?- برای بزرگتر یا کوچکتر به نظر رسیدن یک محیط با استفاده از انتخاب طرح کاغذ دیواری مهمترین المانی که باید به آن توجه کنیم اختلاف رنگی بین رنگ پس زمینه  کاغذ دیواری و رنگ طرح اصلی کاغذ دیواری میباشد که هرچه این اختلاف رنگی بیشتر باشد کاغذ دیواری محیط را شلوغ تر به نمایش می گذارند و زننده تر است

و هر چه اختلاف رنگیه رنگ پس زمینه و رنگ طرح کمتر باشد کاغذ دیواری محیط را خلوتتر و بزرگ تر به نمایش می گذارد.راهکار دیگر برای بزرگتر به نظر رسیدن فضا با انتخاب از کاغذ دیواری استفاده از کاغذ دیواری با تناژ رنگی یکسان با تناژ رنگی سقف و کف می باشد.

?- در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب سعی کنید از کاغذ دیواری هایی با رنگ سرد استفاده کنید که نسبت به سایر رنگها  آرامش بخش ترهستند.

عمر کاغذ دیواری:به طور کلی میزان کارکرد و عمر مفید کاغذ دیواری به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله جنس کاغذ دیواری ، مراقبت و شستشوی کاغذ دیواری، محل استفاده از کاغذ دیواری، زیرسازی و نصب کاغذ دیواری.

که اینطور به نظر می آید که اصلی ترین عامل برای طول عمر کاغذ دیواری شرایط نصب و زیرسازی کاغذ دیواری می باشد توجه داشته باشید دیواری را که برای نصب کاغذ دیواری انتخاب کرده اید حتماً باید شرایط لازم برای نصب کاغذ دیواری را داشته باشد و در غیر اینصورت با اجرای زیرسازی به این شرایط لازم دست پیدا کند.

زیرسازی شامل برطرف کردن ترک ها و تخلخل های دیوار میباشد و اگر دیوار از پوشش مناسبی برخوردار نیست مانند رنگ پلاستیک با اجرای یک لایه پوشش کلی و بتونه کاری برای سطح دیوار سطح مورد نظر آماده نصب کاغذ دیواری شود (در نظر داشته باشید دیوار با رنگ پلاستیک به علت اینکه حلال رنگ پلاستیک آب می باشد و حلال چسب کاغذ دیواری نیز آب می باشد بعد از تماس چسب کاغذ دیواری با رنگ پلاستیک، رنگ از سطح دیوار جدا شده و به تبع آن کاغذ دیواری نیز از دیوار جدا می شود)یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در طول عمر کاغذ دیواری ها فرآیند نصب کاغذ دیواری می باشد که این امر باید توسط افراد ماهر و کارآموزیده انجام شود.

ما بررسی کردیم و در یک نظرسنجی به این این مسئله پی بردیم که دلیل اصلی که افراد تصمیم به تعویض و یا خرید مجدد کاغذ دیواری میگیرند بعد از مرور زمان این است که از شرایط نصب کاغذ دیواری قبلی خود راضی نیستند.عوامل بسیار مهمی هستند که در نصب کاغذ دیواری موثر هستند مانند

?-شرایط و ویژگی دیوار:همانطور که قبلا خدمتتان عرض کردیم در صورت عدم شرایط مناسب حتماً دیوار باید زیر سازی شود که این زیرسازی شامل پر کردن ترک ها جای میخ و پیچ و رولپلاک ها و سایر تخلخل های دیوار می باشد.

?-استفاده از چسب مناسب و استاندارد:یکی دیگر از مسائل بسیار مهم در نصب کاغذ دیواری، استفاده از چسب با کیفیت استاندارد می باشد.  چسب های کاغذ دیواری به صورت پودر می باشند که در آب حل می شوند که نسبت استفاده از آب نسبت به چسب کاغذ دیواری بسیار مهم است و با توجه به چسب های مختلف با برندهای مختلف این نسبت متفاوت است که باید حتما رعایت شود.

نصاب کاغذ دیواری

? بهره گیری از نصابان ماهر و کارآموزیده:مهم ترین بخش نصب کاغذ دیواری داشتن مهارت لازم برای نصب و همچنین دانش کافی برای نصب توسط اکیپ نصاب می باشد برخلاف آنچه که به نظر می رسد نصب کاغذ دیواری چندان کار راحتی نیست و حتماً باید توسط افرادی که تجربه کافی در این زمینه را دارند انجام پذیرد مخصوصاً نصب پوستر دیواری که نسبت به کاغذ دیواری های رولی از حساسیت بالاتری برخوردار است.

نکات مهم درباره کاغذ دیواری چیست؟

  1. در اتاق نشیمن بهتر است از با الیاف طبیعی و پارچه ای استفاده کنید تا یک حس دوستانه و صمیمی به اطراف و اطرافیانتان منتقل شود.

  2. در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده های چوب، خرده های فلز و موادی مثل پی وی سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش ها بیشتر است.

  3. در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه ها می توانید از طرح های متنوع عروسکی و رنگ های شاد و درخشان کمک بگیرید.

  4. با استفاده از طرح های عمودی و با فاصله، می توانید دیوارها را بلندتر جلوه داده و این حسی را القا کنید که انگار سقف در فاصله ای مرتفع تر از ارتفاع واقعی اش قرار گرفته است.

  5. با استفاده از طرح های افقی، می توانید آپارتمان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را وسیع تر و پهن تر از آنچه هست، نشان داده و در عین حال، سقف را به کف نزدیک تر نشان دهید.

  6. با استفاده از طرح های شلوغ و گُل دار، می توانید فضا را کوچک تر نشان دهید.

  7. با استفاده از طرح های قطری و زیگزاگ، می توانید محیط را زنده و پویا جلوه دهید. چنین طرح هایی به عنوان طرح های انرژی زا شناخته می شوند.

  8. اگر الگوی کاغذ دیواری تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، پوشش دیوارتان بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد، به نحوی که مبلمان و وسایل داخل اتاق کمتر دیده می شوند.

  9. یادتان باشد که هماهنگی بین بافت کاغذ دیواری و پارکت لمینت ودیگر زیر مجموعه های مبلمان بسیار مهم بوده و بهتر است که این اقلام را در یک طیف رنگی و یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.

  10. بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری ، از تاثیر رنگ ها بر محیط و موارد استفاده شان در مکان های مختلف آگاهی داشته باشید. رنگ ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط می گذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ کاغذ دیواری باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا می کنند.

  11. از رنگ های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این رنگ ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می شود. به طور معمول رنگ های درخشنده با رنگ سفید رقیق می شوند.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون و کاغذ دیواری برای پذیرایی هر دو جزء پرفروش ترین ها می‌باشد که در مدلهای مختلف در شهر کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان موجود می باشد. همچنین محصولات فروشگاه کاغذ دیواری افرازگاردن مهندس فرهادی  09212766087 دارای ضمانت نامه معتبر و قابلیت نگهداری و شستشوی آسانی می باشد از دیگر مزیت های اصلی خرید از بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان این است که شما با توجه به بودجه خود به راحتی می توانید با کیفیت ترین این محصول را در رنج قیمتهای مختلف خریداری کنید.

 چه مدل هایی در بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان پرفروش و ترند می باشند؟

 بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان تنوع محصولات بسیار بالا می باشد. در واقع به راحتی می‌توان از بین انواع کاغذ دیواری های مختلف که هرکدام کاربری های متفاوتی دارند، محصول مورد نظر خود را به راحتی یافت. دیواری های این فروشگاه به صورت رولی و حتی متری نیز ارائه می شوند. در حالت کلی مدل‌های ساده تر  همچون کاغذ دیواری سفید ساده به صورت متری عرضه می شود. اما کاغذدیواری‌های طرح دار و متنوع به صورت رولی رایج شده و شامل طرح های به روز زیادی می باشد.

اما مسئله این است که کدام یک از  طرح های بورس کاغذ دیواری شهر جدید هشتگرد و نظرآباد و کردان ترند و پرفروش می باشد. باید بگوییم که این روزها کاغذ دیواری مدرن با طرح اشکال هندسی به همراه کاغذ دیواری ساده هم در منازل و هم در اماکن تجاری و اداری بسیار ترند شده و پرفروش می باشد. همچنین کاغذ دیواری داماسک و کاغذ دیواری گلدار از دیگر طرح های پرفروش و ترند است که به همراه کاغذ دیواری پتینه برای منازل و فضا های لوکس و لاکچری که سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را دارند، به کار می رود.

در حالت کلی انتخاب با شماست و نمی‌توان گفت که چون یکی از کاغذدیواری ها مد شده حتماً شما نیز باید برای فضای خود از آن استفاده کنید. در حالت کلی شما باید متناسب با فضای خود از کاغذ دیواری مناسب آن فضا استفاده نمایید.

کاغذ دیواری هشتگرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول

مقایسه

تماس فوری